Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 901 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Teppy | 2008-06-13 23:20 | |
![]() | och kom ihåg, de som man läser i skvallerpressen är JÄMT SANT! hon måste vara lebb alltså. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-13 23:21 | |
![]() | Jamen, naturligtvis!!!! | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2008-06-14 00:49 | |
![]() | Men vem bryr sig? Inte jag iaf. | |
| Teppy | 2008-06-14 01:17 | |
![]() | tydligen så mycket så du svarade i tråden ;) | |
| MeeKoi | 2008-06-14 01:25 | |
![]() | jag tycker vi tappade bort Glenn Hysén alldeles för snabbt i tråden, han får inte vara gay, då kan han ju inte gifta sig med Glen Close. Ett äktenskap skrivet i stjärnorna, båda skulle då heta Glen(n) Hysen. (Eller glen close) | |
| Sibbe B | 2008-06-14 02:30 | |
![]() | *SaDfAcE* | |
| Lind4h | 2008-06-14 04:18 | |
![]() | ZhiiT Ä deT ZaNT??? :O | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-06-14 05:53 | |
![]() | Haha... det e ungefär som för några år sen... när jag fick skjuts av en gammal klasskompis hem och jag satt bakom henne i bilen och jag sa till henne att jag e flata.. "aaaah o du som sitter bakom mig!!" Asså.. jag blev väl inte annan person bara för att jag talade om det för henne?? Jag hade vart flata när vi umgicks oxå.. men bara för att jag talade om det för henne trodde la hon att jag helt plötsligt blev intresserad av henne *s*... då kan man ju fråga sig som hetero och tjej .."tänder jag på ALLA killar???" eller som kille.."tänder jag på ALLA tjejer??" .. exakt samma sak för oss homosar..vi tänder verkligen inte på alla av samma kön.. samma sak nu då med den här kändisen.. skulle hon vara sämre som människa eller skådis bara för att folk vet om att hon e flata?? Och tjejer här då? Vad gör det att hon inte dejtar killar längre? Haha... | |
| jonaker | 2008-06-14 06:41 | |
![]() | Eller om John Glenn gifter sig med Glen Close. Då heter hon Glen Glenn. | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-06-14 06:45 | |
![]() | Ja men Tom Cruise har la haft nån som heter Cruiz i efternamn? *s* uttalas samma... | |
| Lind4h | 2008-06-14 06:47 | |
![]() | tycker alla borde fatta att det inte ska spela någon roll vad man e homo/straight de e som att om jag har en vän som jag tror e svensk sen får jag reda på att hon e från finland så ogillar jag henne.. igentligen e de nästan lika. | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-06-14 06:57 | |
![]() | Haha ja faktiskt... o hon e inte mindre värd för det bara för du får veta det när hon vart det hela tiden *s*... | |
| Teppy | 2008-06-14 12:39 | |
![]() | när syrran berättade för mig att hon va lesbisk började jag skratta, jag trodde hon skämtade haha. Fast så va det ju inte :) | |
| sanni_girl | 2008-06-14 12:46 | |
![]() | Men herregud nile90!!! Om du Lindsey väljer att vara med tjejer framför killar så är det väl ett bestut hon skall kunna fatta utan att hela världen ska göra uppror?! Är det någon fel med att vara homosexuell?! Låter konstigt... | |