Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 772 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-06 14:15 | |
![]() | Jag vill inte vara oförskämd nu, men kan inte det vara relaterat just till "medel" i ordet "medelmåttig". Det måste ju finnas gott om människor i mellanskiktet som kan identifiera sig med varandra och därför kan känna en viss uppskattning för sina gelikar. Däremot tror jag faktisk de flesta hellre satsar på över medel, det heter ju trots allt "sikta mot stjärnorna" | |
| Heartandsoul | 2008-07-06 14:30 | |
![]() | En liten fråga, jag har fått lära mej att barn tar vad dom behöver inte vad mammorna äter, är det fel?? Jag trodde barnetsstorlek hade med gener att göra, fel?? Jag kan inte komma på att jag ser samband mellan stor mamma och stort barn osv.. Lilla busan håller med dej. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-06 14:32 | |
![]() | Min mamma är rätt liten, och alla mina syskon inklusive jag var rätt stora. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-06 14:33 | |
![]() | Vid närmare eftertanke tror jag att det helt enkelt är så att de små mammorna lättare hittar de attraktiva (stora) karlarna, och därmed blir barnen större av genetiska skäl. Så bantningen borde inte påverka. ;) | |
| Heartandsoul | 2008-07-06 14:43 | |
![]() | Jag vet att jag kom ifrån tråden lite, ber om ursäkt för det. Kunde bara inte låta bli att fråga. Själv har jag alltid hoppat upp och ner i vikt av många olika orsaker. Kan väl för min egen del säga att jag inte alltid mår toppen när man väger som mest, men för det är jag ju inte alltid olycklig heller. Jag tror att lycka och glädje beror på så mycke annat än bara vikten. Bara man själv mår bra och är lycklig så tycker jag man kan se ut precis hur man vill. Så jag hejar på alla människor som vågar vara sej själva oavsett storlek. Kram från Has | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-06 16:22 | |
![]() | Jag finner det lustigt att människan älskar variation i allt utom i arten människa. Vi avlar och odlar och förädlar som galningar men ändå är vi inte nöjda förens alla människor ser likadana ut. | |
| Lilla Busan | 2008-07-06 23:11 | |
![]() | ABSOLUT RENT BULLSHIT att feta tjejer får fetare barn.. *asg* Så satans dumt att man egentligen inte ens skall kommentera det hela, men jag blir så irriterad på folks idiotiska påhopp att det stör så ini helsike.. Min förstfödda vägde 2455 gr.. hur förklarar du det, du som påstod att feta får feta barn.. Kommer ej ihåg vad du kallade dig..... Men hur förklarar du det ?? O hur förklarar du att min nästintill anorektiska syster alltid får bebisar som väger över 4500 kilo.. Hennes tyngsta unge vägde 5, 4 vid födseln.. Själv är hon 160 o pendlar mellan 45 - 49 kilo.... Liten som satans... Hur förklaras det ... Äsch , jag är fet, otroligt snygg, trång mellan benen o har ett satans skönt inre.. O nu syftade jag på hjärnan INTE "mellan benen" även om jag är nice där med.. *asg* Men ren dumhet , det har jag faktiskt svårt att ta... O ngr med mycket av den varan har jag sett härinne.. Men men , skrattar åt dumheten o fortsätter beta mig.. Halleluja moment darlingar.......... puss | |
| zmiley | 2008-07-06 23:15 | |
![]() | Hörru busan. Posta en bild på ungen som vägde 4,5 ton är du snäll ;-) Sen är du jättevälkommen att besudla fjanttråden med några djuplodande inlägg om "trång mellan benen"!! De kommer göra succé där! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-06 23:17 | |
![]() | Halleluja moment här också :) | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-06 23:18 | |
![]() | zmiley, inte 4.5 ton... men 200kg duger gott när man är 7 youtube.com/watch?v=...6j 6GcP3-uQ | |
| zmiley | 2008-07-06 23:19 | |
![]() | isch | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-06 23:20 | |
![]() | Börjar ana en fetisch. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-07-06 23:20 | |
![]() | Lilla Busan, man kan alltid hitta undantagsfall. Grattis till att du är avvikande, du verkar ju vilja framhäva det genom att förklara dig snyggare, bättre och trängre än de flesta andra. Knubbigare också för den delen. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-06 23:22 | |
![]() | Jag tycker att vi borde införa ett statligt verk som kan åka runt och mäta folk (gärna även deras kranier) och kartlägga sambandet mellan trånghet och fetma en gång för alltid. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-06 23:23 | |
![]() | många feta tycks faktiskt lida av trångt kranium | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-06 23:25 | |
![]() | Trodde han menade trånghet nertill? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-06 23:26 | |
![]() | Ja precis. Dock kan man gärna mäta kranier också, ta vid där man slutade på 1940-talet. | |
| zmiley | 2008-07-06 23:26 | |
![]() | Dags för lite trängselskatt? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-06 23:27 | |
![]() | Se så, positiva kommentarer endast, resten är så uttjatat. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-06 23:28 | |
![]() | illiterate, undrar hur genomsnittskraniet har utvecklats sen dess, det känns som det blivit ihåligare. | |