Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 167 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-03 23:21 | |
![]() | Vilka kluriga frågor ni ställer :( | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-07-03 23:22 | |
![]() | Mommes borde kunna svara. Själv tänker jag inte i såna termer. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-07-04 00:34 | |
![]() | Förmodligen kommer en kvinna svara. | |
| bobo flux | 2008-07-04 01:24 | |
![]() | manlig är man väl om man behärskar konsten att skala kotte inomhus? | |
| Candee | 2008-07-04 08:35 | |
![]() | Jag tycker det är bra att man vårdar sitt yttre men jag skulle nog dra mig för en karl som använder mascara och puder...där går min gräns.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-04 09:04 | |
![]() | Hmm varför tolkar jag skala kotte snuskigt? | |
| Candee | 2008-07-04 10:00 | |
![]() | Skala kotte? | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-07-04 12:19 | |
![]() | Du tänker kanske på snaska kotte, Trashone? I vilket fall så kan man förresten säga att det är mycket manligt med män som vågar gå emot strömmen genom att göra saker som av många uppfattas som kvinnliga. | |
| Dyslekso | 2008-07-04 12:23 | |
![]() | Men då borde det vara manligt att våga gå emot strömmen att göra saker som anses vara kvinnliga också? Och om det är manligt att vara modig, så borde det vara manligt att våga vara feg, och inte våga annat än följa strömmen, vilken den än är. Alla med på båten? | |
| bobo flux | 2008-07-04 12:56 | |
![]() | trashone, gå ut i skogen och leta upp en kotte. gran är att föredra, men tall fungerar också bra. ta sedan in kotten inomhus och försök skala den. när det gäller begreppet "snaska kotte", så har just den frasen fördärvat mig totalt vid ett tillfälle min ungdom :S Dyslekso, jag är kapten på just den skutan! sätt igång och svabba däck ;) | |
| Dyslekso | 2008-07-04 13:08 | |
![]() | bobo flux: skala kotte, svabba däck...vad ska du hitta på för liknelse härnäst? ;) | |
| jeehunmoon | 2008-07-04 13:09 | |
![]() | Att raka benen som man är enligt mig att gå emot strömmen. Har fått för mig att en del män gör detta. Detta skulle jag vilja påstå är metrosexuellt. Stuntmanmike, är detta manligt tycker du förresten? | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-04 13:17 | |
![]() | Dyslekso, din teori om att gå emot strömmen som något manligt faller så fort man introducera absolut kvinnliga saker, t.ex. smink, skvaller och svårighet att skilja på höger och vänster. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-04 13:27 | |
![]() | Jag brukar jämföra alla med min pappa, som är manlighet personifierad. | |
| Dyslekso | 2008-07-04 13:40 | |
![]() | ordhämnaren: ju mer absolut kvinnliga saker, desto mer mod krävs det för att som man ta till sig dessa, vilket leder till att det allra manligaste som finns är att könsoperera sig. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-07-04 13:40 | |
![]() | Men anledningen till att många tycker att det är omanligt att vara metrosexuell är ju för att de lägger en värdering i att det som är manligt(traktorer, Eddie Meduza, Älgjakt, Cops på Sexan) ska rankas högre än det som anses kvinnligt(raka benen och prata i telefon). Jag gillar män som vågar stå för vad de gillar, jag gillar även kvinnor som gör samma sak. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-04 13:43 | |
![]() | Låter som du beskriver värmländska raggare :( | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-04 13:44 | |
![]() | Dyslekso, nja.. fast borde man inte gå runt ett helt varv då och helt enkelt säga att det är ännu manligare att inte göra nåt alls, eftersom man till och med säger nej till könsbyte? | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-07-04 13:48 | |
![]() | Jag är ju från Värmland, där är det glest mellan BUS-männen. Tänk om man vågade stå för att man gillar SATC mer än att sladda med Amazonen utanför Hemköp? Är det bara jag som tror att rätt många killar känner press på sig att vara hårda och äta grus tll frukost? Folk borde sluta använda ordet metrosexuell som något negativt. | |
| Dyslekso | 2008-07-04 13:48 | |
![]() | Välkommen ombord! Städar du kaptens toalett? | |