Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 611 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:25 | |
![]() | kan bara hålla med imbatt...mouche var är du när man för en gångs skull behöver dig? | |
| Maybach | 2008-07-11 17:25 | |
![]() | Jag tycker det är otroligt att vissa personer måste paja varenda tråd bara för att de ligger under "snack". Tråkigt. | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:25 | |
![]() | Som sagt: Jag försökte svara seriöst. Jag ber om ursäkt för att du inte gillade mina synpunkter om hur jag tycker att en kvinna skall vara. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:26 | |
![]() | Vet du Jättetrevlig...att i mitt yrke så är jag USKA/MSK om du vet vad det betyder och är så j*a allvarlig....och en jävel på att analysera människor, så vad du har för sanning om mig så utgår jag ifrån att den är ogrundad. Så lek inte amatörpsykolog med mig, för jag slår dig med hästlängder. Nu ska Oceanos och din tråd få vara, så skriv på med era seriösa inlägg och försök lösa problemen...... | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:26 | |
![]() | Hon ska vara blond, ha höga klackar och dofta gott. Så ser den svenska idealkvinnan ut - enligt den svenske mannen. Är du kvinna, har långt, rakt och blont hår, blåa ögon och en kurvig figur? Grattis, då är du nog perfekt - för en svensk man. Är du dessutom mellan 1,66 och 1,70 meter lång och gärna vill ha barn, är glad och vänlig är det ännu bättre. Och för att vara om möjligt ännu mer perfekt ska du gärna ha högskoleutbildning utan att för den sakens skull sätta karriären främst. Det här bilden av drömkvinnan beskrev svenska män när de frågades ut på dejtingsiten match.com. /aftonbladet.se | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:26 | |
![]() | För de som absolut vill chatta finns det en kanal på Efnet - #betapet Det går bra att gå dit och kackla så mycket man vill... För de som är obekanta med IRC går det bra att gå till: addons.mozilla.org/e...x/ addon/16 Kanske blir trådarna mindre sönderhackade om folk tar sig dit istället? | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:28 | |
![]() | Vita, men du känner jättetrevlig så pass bra att du vet att slår honom i psykologi? Intressant värre | |
| bobo flux | 2008-07-11 17:28 | |
![]() | Sportintresserad, allmänbildad, ekonomiskt oberoende, hängiven, supermodell, bikinimodell, socialt och miljömässigt medveten, humoristiskt, sexatlet, kurvig, trogen, omtänksam, fantastisk på att laga mat...man kan ju fortsätta i all evighet, Oceano. Jag vet inte hur många av mina ovan nämnda attribut för min idealkvinna du anser vara seriösa. Problemet är ju att ber du folk beskriva sin idealkvinna så får du räkna med svar som du garanterat kommer att uppfatta som "fjantiga". Vill du att folk ska skriva att deras idealkvinna skall besitta egenskaper som inte motsvarar gängse ideal, bara för att det skall uppfattas som seriöst? I så fall ska jag fylla på med några tillägg: min idealkvinna kan vara fet, totalt ointresserad av att sköta sin kropp, käkar 8 mål mat om dagen på mcdonalds, skitsur på morgonen, opålitlig, dryg och egocentrisk, har ett extremt kontrollbehov och är totalt humorbefriad. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:29 | |
![]() | "Det här bilden av drömkvinnan beskrev svenska män när de frågades ut på dejtingsiten match.com." Psykopaterna har talat, hahaha. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:30 | |
![]() | Imbattibile, den dag psykologi blir en tävling kanske dess vetenskapliga kvaliteter äntligen börjar ifrågasättas :) | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:30 | |
![]() | Men egentligen är det ganska enkelt. Om ni inte gillar vad som skrivs i trådarna kan ni söka er någon annanstans. Jag skulle aldrig stanna på ett ställe där jag inte trivdes. :-) | |
| le-lou | 2008-07-11 17:32 | |
![]() | Jag MÅÅÅÅSTE skriva, jag MÅÅÅÅSTE synas. | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:32 | |
![]() | vita..amatörpsykolog? fan menar du? skriver ju bara som det är, ni är några som aldrig kan hålla er till ämnet, som pajar varenda tråd med eran interna "humor". Det är för trist med folk som inte kan yttra en vettig åsikt om någonting alls utan måste förstöra varenda försök till allvarlig debatt. Har nog aldrig sett ett vettigt inlägg från dig, ditt senaste var nog det första som inte lät som en 14-åring på lunarstorm skrivit det... | |
| Amadeuz - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:35 | |
![]() | vilken jätteotrevlig snubbe,, | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:35 | |
![]() | *asg* | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:35 | |
![]() | Förresten kan jag tillägga att min uppfattning om idealkvinnan brukar förändras med tiden. Det finns inte EN enda idealkvinna utan många olika typer av idealkvinnor, och det värsta man kan göra är att som blond svensk eftersträva det utseende som är idealiskt för en kinesisk kvinna, eller en afrikansk kvinna. Och vice versa. | |
| Softarman | 2008-07-11 17:39 | |
![]() | Är ju alltid den man blir kär i. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:43 | |
![]() | Le-lou du kan stänga min tråd!! I synnerhet när vissa måste dra in mitt privatliv i andra trådar. Glöm frågan, jag ger makten till fjantarna över forumet!! | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:45 | |
![]() | Le-Lou är inte forumvärd längre. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:46 | |
![]() | Fjantarna har vunnit, numera är det de som har makten över forumet. | |