Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade4
Mobilspel
Pågående18 663

Forumkategorier

Användare Inlägg  
CrazyQ2008-07-18 16:06
Antal inlägg: 602

linje!

elPatron - Ej medlem längre2008-07-18 16:14
Antal inlägg: 2131

En man skulle gifta sig med den stenrika familjens ena dotter på 30 år som inte var så snygg. Till saken hör att hon hade en lillasyster på 19 år som var vacker o bedårande som en sommardag, det absolut vackraste sexigaste som fanns tyckte mannen, allt var perfekt på lillasystern.

Planerna om bröllopet fortskreds, men alltsom oftast så tyckte den blivande brudgummen att lillasyster flirtade med honom, hon böjde sig gärna mycket fram när hon hade kort kjol, blinkade åt honom, slickade sin om sina läppar osv så fort de två var ensamma så han började väl bli liten sugen på henne.

Mannen började tänka, varför var det inte med henne som jag skulle gifta mig med, men han slog bort tankarna för han skulle ändå få gifta sig rik. En dag var mannen o lillasyster ensamma i familjens hus. Lillasyster kommer in i köket där mannen sitter med sitt morgonkaffe iklädd endast kortkort kjol och tajt liten top. Hon slickar sig om läpparna o säger att hon inte har några trosor på sig och går sakta upp för trappan till övervåningen.
"Vill du klä av mig och ta mig så kom, ingen behöver nånsin få veta" sa hon och gjorde en förförisk min åt honom.

Mannen reste sig upp, gick ut från köket mot trappan men valde att öppna ytterdörren o gå ut. När mannen gått 5 meter hoppar resten av familjen fram o säger: "grattis, du klarade provet, säger pappan till döttrarna, vi ville sätta dig på prov så vi visste att du skulle gifta dig med vår dotter av kärlek o inte för pengarna"

Mannen pustade ut.

Sensmoralen av denna lilla historia: Förvara alltid kondomerna i bilen.

lisatheman2008-07-18 16:20
Antal inlägg: 271

Han är ju inte ens kär, utan gifter sig för pengar.. Är det att vara nöjd med sitt förhållande?

lisatheman2008-07-18 16:20

du övertygar inte mig..

oceano - Ej medlem längre2008-07-18 16:21
Antal inlägg: 1563

För 10 miljoner kan jag fan ha sex med en gris också.
Sen kan jag gotta mej resten av livet.

oceano - Ej medlem längre2008-07-18 16:21
Antal inlägg: 1563

oj glömde...:-))

trashone - Ej medlem längre2008-07-18 16:21
Antal inlägg: 18678

CrazyQ: Jag går inte alls och misstror eller tänker på ev otrohet. Litar på min partner en viss del, det är väl skillnaden.

elPatron - Ej medlem längre2008-07-18 16:31

"Han är ju inte ens kär, utan gifter sig för pengar.. Är det att vara nöjd med sitt förhållande?"

va inte menat så heller, utan att situationen kan göra saker o ting.

Oceano: DOLLAR va det oxo, o jag förstår dig, du är nog som de flesta, att dom skulle ta anbudet.. ;)

elPatron - Ej medlem längre2008-07-18 16:34

jag skulle nog kunna tänka mig att sätta på Angelina Jolie, prinsessan Madeleine eller tennistjejen Ana Ivanovic för 10 millar dollar... no probbs.. ÄVEN om jag hade förhållande, för min tjej hade inte sagt nej till 30 millar SEK.. *drömmer bort i en Ferrari-cab*

trashone - Ej medlem längre2008-07-18 16:37
Antal inlägg: 18678

Du hade gjort det utan ett öre :P

lisatheman2008-07-18 16:51

det hade han förmodligen..

bobo flux2008-07-18 16:52
Antal inlägg: 11371

Jag är på elPatrons linje. Det är väldigt lätt att slå sig för bröstet och vara bror/syster duktig och mena på att "jaaaag skulle då aaaaldrig vara otrogen". Jag säger till mig själv att jag inte kommer att vara otrogen, och att jag istället väljer att avsluta ett dåligt förhållande innan jag släpper loss Kommando-Kurt med sitt fläsksvärd i andra drakgrottor. Om det sen stämmer när jag ska kasta in livets handduk, det återstår att se. Jag hoppas det blir så i alla fall :)
Ingen vet ju vad morgondagen har i sitt emellanåt förföriska sköte...

imnotokay2008-07-18 17:02
Antal inlägg: 16

elPatron: jag vet inte hur jag ska förklara.. Men, jag är 0% ytlig. Jag går inte runt med tankarna som: "han är snygg". Visst har jag, men sedan ändrade jag mina åsikter om det, och det var ett bra tag sen. Sen är jag inne på samma som lisatheman, varför skulle jag vilja ha sex för pengar med en celebrity om jag har det jag vill i ett förhållande. Pengar är inte allt, pengar gör inte en människa lycklig i längden. Även om jag skulle göra mycket för tio miljoner.. Men inte skulle jag vara otrogen, och allra helst inte om det var med någon jag verkligen verkligen trivdes med.

bobo flux2008-07-18 17:10

Kör man upp näven i baken på någon, tar tag om personens inälvor, drar ut dem och vänder honom/henne ut och in så ser vi ju alla hyfsat likadana ut :)

lisatheman2008-07-18 17:12

hobo flux: Du verkar snarare vara inne på min linje - att man bara är otrogen när det dyker upp brister (eller man "tänker kasta in handduken") i förhållandet..

imnotokay2008-07-18 17:12

exakt bobo flux. Insidan är egentligen det ända vi kan ändra på, till det bättre eller till det sämre (självklart kan man sunka ner sig eller styla upp sig också, men aja). och i slutändan så är det bara insidan som räknas, VAD tjänar man på att någon är snygg etc egentligen? :)

bobo flux2008-07-18 17:16

imnotokay, ingen disrespekt, men hade du varit singel och träffat elefantmannen på krogen så hade du nog inte involverat dig romantiskt med honom, trots att han besitter ett av de vackraste intellekten någonsin :)

mamman - Ej medlem längre2008-07-18 17:17
Antal inlägg: 6379

www.betapet.se/forum...am p;page=0

mamman - Ej medlem längre2008-07-18 17:18
Antal inlägg: 6379

...eller...

www.betapet.se/forum...e= -0#39145

imnotokay2008-07-18 17:23

bobo flux: varför inte? alla borde väl få en chans om sin insida? Ska denna elefantman aldrig få chansen om att bli älskad bara pga hur han ser ut?.. omänskligt :/

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?