Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 18 918 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Yamma | 2010-01-09 16:11 | |
![]() | Tack! =) | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2010-01-09 16:12 | |
![]() | Jag hade en massa ont i magen i början, precis som mensvärk som inte ville ge med sig. Men det är som du säger, Yamma, livmodern har börjat jobba för högtryck! Om du är mycket orolig kan du börja med att ringa sjukvårdsupplysningen, att kasta sig iväg och göra vaginala ultraljud brukar inte vara så uppskattat av gynekologerna som ofta kan tycka att man inte ska in där och 'gräva' i onödan. Lycka till med din graviditet! Hälsar lilla jag, gravid i vecka 36:) | |
| Yamma | 2010-01-09 16:13 | |
![]() | Jag är inte orolig, mest grinig på den lilla som inte lämnar min mage ifred. ;) Oh, lycka till, då kommer det lilla livet snart då! | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2010-01-09 16:19 | |
![]() | Jag förstår:) Men det kommer vara härligare längre fram i graviditeten! Illamående och sånt brukar ju ge med sig. | |
| Yamma | 2010-01-09 16:32 | |
![]() | Ja, jag ser fram emot det. =) | |
| Lill-IT | 2010-01-09 16:55 | |
![]() | Det var inte meningen att skrämmas eller vara dum. Jag bara reagerade på att du skrev "ont". Lite småöm kanske man kan känna sig, men av de jag känner som haft ont i magen så tidigt i graviditeten har två haft utomkvedeshavandeskap och ett par andra fått missfall. Har man riktigt ont, måste man ju uppsöka mvc. Är man däremot bara lite öm så är det ju inom det normalas gränser. Önskar dig all lycka i din graviditet och med din kommande bebis <3 | |
| Yamma | 2010-01-10 13:59 | |
![]() | Jag har ordentliga mensvärkar, men jag har fått veta att det är normalt. =) Utomkvedshavandeskap ska visst innebära blödningar och feber enligt min gynekolog, som varnade för det då jag satte in en spiral för några år sen. Likaså missfall! Dock är jag lite fundersam på om jag kanske har fått tvillingar, magen växer jättefort tycker jag. ;) | |
| vindsus86 | 2010-01-10 14:07 | |
![]() | Jag läste i något forum häromdagen att magen svullnar upp i början av hormoner eller gaser eller något sådant. Att svullnaden sedan går ner igen. Så kanske därför du upplever att din mage växer snabbt? | |
| Yamma | 2010-01-10 14:13 | |
![]() | Mycket möjligt! Ska till mvc om två veckor, de kanske kan klargöra saken. ;) | |
| Mnd | 2010-08-25 11:12 | |
![]() | Jag är gravid! :) Med mitt andra barn, konstigt hur snabbt man glömmer hur jobbigt det är i början med illamående och trötthet. Någon som har tips på hur man får tillbaka lite energi? Jag försöker vila så gott jag kan, men har en ettåring hemma som vill ha min uppmärksamhet :) | |
| Savi | 2010-08-25 17:22 | |
![]() | Trevlig tråd. Har 2 pojkar & är Gravid med barn nummer 3 som kommer i början av februari 2011. Undrar om nån har hört talas om Intelligender könsbestämningstest & vad tror ni om det? www.intelligender.se/ Jag har iallfall varit dum nog att köpa ett *haha*,men kan man lita på det?Det visade iallfall att jag kommer få en pojke till. | |
| Mnd | 2010-08-26 13:09 | |
![]() | Fungerar det där verkligen? Jag är skeptisk | |
| Tess 08 | 2010-08-26 16:32 | |
![]() | Tja, chansen att det blir rätt är ju 50% så ibland gissar den nog rätt... | |
| Savi | 2010-08-27 05:12 | |
![]() | Vet inte om det funkar,50% chans är ju lite jobbigt för då är man ju helt ovetandes ändå. Jag har nämligen bestämt för att ta reda på könet den här gången,men får väl vänta i 2 veckor till på vad UL visar =) | |
| Yamma | 2010-08-27 10:36 | |
![]() | Nu kommer min lilla när som helst! Spännande! | |
| Tess 08 | 2010-08-27 11:05 | |
![]() | Savi- Spännande att se om den visar rätt!! Yamma- Lycka till och täk på att ta hand om dig innan lillfisen gör entré :) | |
| ArgsintEva | 2010-08-27 11:55 | |
![]() | Själv har jag 4 barn och har blivit mormor :) Det är HÄRLIGT med barn....en liten bäbis kan göra den tuffaste person till en helt annan person :) Efter alla mina år som punkare konverterade jag till raggare :) Det var enklare för barnen :) | |
| Annica_s78 | 2010-08-27 12:22 | |
![]() | Jag har 7 veckor kvar till beräknad förlossning, första gången vi gjorde UL så gissade barnmorskan på en flicka, i måndags när jag gjorde ett nytt UL så såg den läkaren att det var en pojke. Om 4 veckor ska jag göra ett nytt UL, då får vi ses om det fortfarande är en pojke eller om det är en flicka igen :D . | |
| Savi | 2010-08-28 07:00 | |
![]() | Oj,vad rörigt....men hur tillförlitligt äer ett UL-resultat på könet då? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-08-28 07:14 | |
![]() | I mitt fall så var det jättetydligt. Till och med jag såg att det var en kille och jag brukar inte ens kunna se var huvudet är. | |