Spelrum
Giraffen | 20 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 3 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 40 |
Mobilspel
Pågående | 19 526 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
yayasout - Ej medlem längre | 2008-10-03 12:41 | |
![]() | Dagens ros går till Lejonmix! För att du orkar öppna dig och prata om så svåra saker inför främlingar. *nu kom den rätt* | |
skruttdotorg | 2008-10-03 12:45 | |
![]() | Jag ger en ros till alla svaga individer som får mig att se stark ut, keep on going fuckers! | |
Intet | 2008-10-03 13:41 | |
![]() | Ett gäng rosor till Displeased som bjuder mig på resa till Bahamas i januari. :D | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-03 13:43 | |
![]() | Tack Yayasout. Dagens ros till dig o dina nära | |
sanlin | 2008-10-06 11:50 | |
![]() | Dagens ros.......Hmm, nej det räcker inte! Årets ros går till Ordis!! Han vet själv bäst varför! :) | |
EssQ - Ej medlem längre | 2008-10-06 11:56 | |
![]() | Jag vill ge en eller flera rosor till..utan att de ska misstolkas... IF Elfsborg för att hon alltid e på glatt humör o e en go o trevlig tjej när man spelar med henne.. de gör mig på gott humör :) Kram på dig! | |
Amiable | 2008-10-06 12:24 | |
![]() | Dagens ros till mannen i mitt liv Keena... att du orkar med mig - puss! | |
annaanderss | 2008-10-06 14:53 | |
![]() | Dagens ros till alla hundägare som plockar upp skiten efter sina hundar! | |
Lofis - Ej medlem längre | 2008-10-06 17:33 | |
![]() | Dagens ros till bebisen i min mage som snart, så snart, kommer ut och håller mig sysselsatt! Wiiih! | |
patboone | 2008-10-06 18:44 | |
![]() | Grattis Lofis...men akta dig för taggarna vid förlossningen...:) | |
simbo | 2008-10-06 19:04 | |
![]() | Jag vill ge mig själv en stor röd ros som rett ut stora problem med min häst, och så en jätteros till alla som jobbar i hemvården, här har vi att arbeta med..... | |
Lill-IT | 2008-10-08 18:39 | |
![]() | Jag vill ge Ordis och Mårten dagens ros för att de gjort en sak som gjort mig så glad, säkert inte med mening men ändå:-) | |
y not | 2008-10-08 19:48 | |
![]() | är det nån idé att läsa igenom tråden för att se om man fått en ros? | |
EssQ - Ej medlem längre | 2008-10-09 07:41 | |
![]() | Ja har läst hela y not.. hm..kan säga att ditt namn har ja inte sett.. o inte mitt eget heller *s* | |
sjutusan | 2008-10-09 09:17 | |
![]() | Dudeniro ska väl ha ett fång för att han får en att skratta mitt i allt det dåliga morgonhumöret. (Se koss-tråden) | |
Engelein | 2008-10-09 11:13 | |
![]() | Dagens ros till Zack! Oavsett hur ledsen matte är så står du våd sängkanten med huvudet på sne och viftar på rumpan och undrar: Mamma ska vi gå ut snart?? Kiiiiiissiiiiiinöööödig!! ! | |
Lill-IT | 2008-10-10 23:35 | |
![]() | Dagens ros till Illi och E solu för allt som varit.... RIP :-( Är nyfiken på din nästa reinkarnation;-) Cya! | |
Skoghall - Ej medlem längre | 2008-10-10 23:57 | |
![]() | Till Martin som fått förlita sig på thor i evigheter innan odin/monk insåg att det inte var lönt att stänga av ett helt område för att slippa handskas med en legend. | |
Jappen - Ej medlem längre | 2008-10-11 00:01 | |
![]() | Kan inte annat än hålla med skoghall, väl skrivet. | |
poänglös - Ej medlem längre | 2008-10-11 00:54 | |
![]() | Ekonomirosen (egentligen ingen riktig ros) utdelas till monk och odin som bevisat att man kan ge tusentals människor god underhållning utan att ta betalt (och utan att tjäna en spänn). Fredsrosen ges till de Don Quijotska värdarna som bekämpar konflikter och stänger trådar trots ständiga påhopp på felaktiga grunder (som att beta skulle vara nån slags frisinnad demokrati). Medicinrosen smälter i munnen och har antidepressiva egenskaper. Den går till mimikryp mfl som haft det tungt i ha-det-tungt-trådar men förhoppningsvis är på krogen nu och glömmer. De vackra rosorna i konst respektive litteratur går förstås till gariam och sylvia plath, som håller nivån uppe i forumet, estetiskt, etiskt och allmänt rosvärt. De dammiga rosorna i kemi, fysik och sån skit går till e Solu vars forumföreläsningar gjort oerhört mycket för att sprida pseudovetenskaper till säkert tiotals människor. En lifetime achievement-ros till de humanistiskt lagda som orkar debattera med forumfundamentalisterna (ni vet grabbarna med lika pretentiöst svartvita ansikten som eder roskommittés ordförande) och diskutera med oss som missat att ironins årtionde är borta. Alla rosor kan hämtas på Hötorget i Stockholm imorgon förmiddag (mot en mindre avgift). Förutom fredsrosen förstås, den finns i Oslo. | |