Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 20 031 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-09-25 16:49 | |
![]() | Jag tycker det hänger på vilken match man spelar. Spelar man hets eller numera panik så gör man ju det för att det ska gå fort, då är man kanske mindre benägen att acceptera paus än om man spelar en långsammare match. Men skriver någon en för mig skälig anledning så brukar jag bevilja det om jag anser att jag själv kan det. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-09-25 16:50 | |
![]() | Kan det = har tid.... | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-09-25 16:54 | |
![]() | Jag brukar aldrig pausa, man startar inte ett spel om man har annat att göra ;) Men ibland kan jag vara snäll | |
| Hannaku | 2008-09-25 19:21 | |
![]() | Ok.. endel tycker tydligen att jag är helt ute och cyklar.. Själv står jag fast vid min åsikt att de som aldrig kan tänka sig att acceptera är en smula osympatiska. Återigen.. man pausar inte fr skojs skull, j ag utgår från att de flesta har så pass mycket vett att man inte pausar för att snacka skit med kompisen i telefon. | |
| pensionären | 2008-09-25 19:22 | |
![]() | Nej tycker inte om att folk vill pausa, ironisk nog ringer telefonen ofta när jag har startat ett spel, men jag spelar och försöker prata samtidigt, ofta förlorar jag men det får jag ta. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-09-25 20:53 | |
![]() | pensionären, Stolthet är upphov till det mesta som är bra och trivsamt här i världen, stå på dig :) | |
| skrabban | 2008-09-25 21:06 | |
![]() | Jag accepterar heller inga pauser. Blev lurad av en spelare som begärde paus men aldrig kom tillbaka. Jag begär aldrig paus själv. Jag uträttar det jag behöver medan jag spelar. Svarar i telefon , går på toa o.s.v. | |
| bobo flux | 2008-09-25 21:23 | |
![]() | Jag tycker inte man ska ta bort paus, men lägg till ett 3- och 5-minutersalternativ som komplement till 10-minutaren. Vill någon ta en 10:a, så kan den andre neka och kompromissa med en 5:a istället...ska jag bara kila iväg snabbt och stänga av plattan och plugga ut strykjärnet jag glömde i min iver att spela betapet, så räcker ju en 3-minuterspaus... | |