Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 287 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maybach | 2008-10-14 18:26 | |
![]() | menar du att en tråd som börjar med "BRÖST :D WTF Vadfan" är seriös?? | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-14 18:27 | |
![]() | Det är OK om det är så, fashion. Jag förstår inte heller så mycket av ditt första inlägg, och jag tror att du också vet att det där inte är sant egentligen. | |
| vindsus86 | 2008-10-14 18:27 | |
![]() | ursäkta, men är fashionbaby på riktigt? | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-14 18:27 | |
![]() | maybach ja, är ju så tjurig över att ja har så små å när ja ser andrai min ålder har större å fastare än mig o .. hela faddelulaln.. | |
| Bitte - Administratör | 2008-10-14 18:29 | |
![]() | Som sagt,alla har vi olika bröst och som en klok man nyss skrev , var nöjd med det du , har,, Titta dig i spegeln varje morgon och säg jag duger som jag är,, Bitte | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-14 18:30 | |
![]() | drömma kan man.. | |
| Maybach | 2008-10-14 18:32 | |
![]() | Men vad ville du uppnå med den här tråden? Snälla svara på det. | |
| temperance | 2008-10-14 18:33 | |
![]() | Gumman, du är jättefin och söt precis som du är. I din ålder (jag älskar att få känna mig som farmor!) har många komplex för allt från skostorleken till färgen på ena örsnibben och INGEN bryr sig om hur just dina bröst ser ut eftersom man har nog med sina egna bekymmer. Jag lovar att det inte är så viktigt, det kommer du också inse en vacker dag. /Tant Malin | |
| Humlesurr - Ej medlem längre | 2008-10-14 18:36 | |
![]() | Maybach hade helt rätt i att jag skojade om det där med Viktoria Silvstedt (vars mamma förresten har knådat på mig, men det är en annan historia). Men däremot var jag helt seriös med att om det bara är "hur brösten ska se ut" som är det väsentliga så finns det ju diverse knep för det. Stora bröst går att få att se mindre ut med viss BH, mindre bröst blir automatiskt större om man använder en annan sorts BH och så vidare. Så mitt råd om att gå till en underklädesaffär och få råd och tips var däremot väldigt seriöst. Men om du vill kan jag ju visa den här tråden för en betapetare som säkert kan komma med väldiga (!!!) tips till dig! | |
| Billan_85 | 2008-10-14 18:37 | |
![]() | Varför vilja se ut oh vara som alla andra? Ó_ò | |
| temperance | 2008-10-14 18:38 | |
![]() | Och du..det är bra med små bröst, då slipper du klämma dem i blixtlåset när du blir äldre för att de är så långa och hängiga! | |
| Billan_85 | 2008-10-14 18:38 | |
![]() | Hahahahahaha!! Den va bra ^^ | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-10-14 18:39 | |
![]() | "funderar på om dom stoppar i bomull i bh,n eller stopapr i en extra kupa elelr vad det kallas för.." Svaret är: Ja, väldigt många oavsett ålder använder bh för att brösten ska se fastare ut och många använder kuddar i. Det finns till och med kuddar av babyolja. Äckligt va? När du ser en tjej med bh ska du alltså ta med i beräkningen att brösten kan vara både upp-pushade och förstorade med hjälp av bh eller båda sakerna. Sen finns det vanliga bh:ar och folk som bara använder de för att de ger stöd. Det finns också tjejer som opererar brösten i ganska unga år så det är inte heller omöjligt att du har sett någon med silikonbröst. | |
| Matten - Ej medlem längre | 2008-10-14 18:40 | |
![]() | Att ni orkar... | |
| temperance | 2008-10-14 18:41 | |
![]() | Men det är ju sant =) Så många gånger man råkat stoppa ner tuttarna i byxorna på tanterna (på diverse äldreboenden) för att de är så krumma och välhängda. | |
| Billan_85 | 2008-10-14 18:42 | |
![]() | En serös fråga som kom på tal i fredags på förfesten med tjejerna - Var hittar man en bh som passar till olika stora bröst? | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-14 18:42 | |
![]() | Det jag svar vela ha kom från budalv. USCH slick på er alla andra! :@ Budalv thaaaaaaaaaaaaaaaaaanks :) | |
| Billan_85 | 2008-10-14 18:44 | |
![]() | Kanske var lite otydlig med att ena bröstet är mindre än det andra.. En storlek i skillnad, ungefär. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-14 18:45 | |
![]() | men nu handla det tyvärr inte om udda storlek.. | |
| Billan_85 | 2008-10-14 18:45 | |
![]() | Hahaha.. Så får man inte göra mot de stackars tanterna, temperance! | |