Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 358 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| klibaza | 2008-10-24 19:57 | |
![]() | jag köpte bensin och cigaretter! | |
| Sangria | 2008-10-24 19:58 | |
![]() | om jag bortser från matinköp så är det en elgitarr med förstärkare i fjortonårspresent till min ene son. Kläder köper jag nästan aldrig bara till ungarna. | |
| Ceckes | 2008-10-24 20:05 | |
![]() | Jag var o handlade en timme innan stängningsdags o fick med mig hem en paket avfärgning för håret och en paket med både ny färg o slingor. Så handlade jag även 2 hållare för värmeljus, 2 nya panellängder i svart/guld/natur (bara trådar som hänger från en kanal), 3 gröna plastbollar a la blom-bollar man sätter i höga krukor och en paket höga små ljus i brunt. Det gick på mer än jag hade planerat o ändå var det rabatt på gardinerna. | |
| mrperfect | 2008-10-24 20:26 | |
![]() | Jag är arbetslös--jag stjäl :) Men för 6 år sedan köpte jag en banan. | |
| Mimikryp | 2008-10-24 23:00 | |
![]() | Idag har jag köpt: Mimikrys nya skiva "Alderland" som släpptes idag! (Suverän! Köp!!!) 1 3-pack 24-timmarstimers 2 förpackningar Toffifee 4 små vita chokladkakor med jordgubbsbitar i 2 kit med Britney Spears underbara parfym "Curious" och en (ful) väska | |
| Sotfinger | 2008-10-24 23:51 | |
![]() | Jag köpte en röd telefon! Förutom alla kassar med mat som jag släpade hem, och trycken från tryckeriet, kartongarken, häftkuddarna och rullen med omslagspapper. | |