Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 360 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lilla Busan | 2008-10-25 22:31 | |
![]() | Nattravn///// Ja då har du vart bra på att döälja att du är en tjej då.. Du ser jag kommer på saker du är bra på hela tiden.. O nej nej du kom inte på mig med ngt alls.. Jag är en kameleont o byter skepnad lika ofta som jag byter trosor.. En gång i månaden.. *asg* | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-10-25 22:33 | |
![]() | Wtf. Nu vet jag varken ut eller in. :( Vilket kön har du, vilket har jag, och vem är det som är äckligast, och framför allt: VAR KÖPER MAN BILLIGAST ÄGG?! ;S | |
| Lilla Busan | 2008-10-25 22:40 | |
![]() | Ja du vete fan , jag brukar ju säga att jaghar mer stake i mig än många karlar någonsin har eller får.... O det pga att jag är rak ärlig o säger vad jag vill när jag vill.. *ler* Så det intemisstolkas menar jag .. Jaghar ägglossning just nu så du kan få mitt for free... Men du får själv hämta skiten ... O hua vad min humor är låg just nu .. Måste bero på dig Nattravn.. O du förresten, när kommer du hit? Mina golv behövs skuras | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-10-25 22:44 | |
![]() | Ärlighet är bra. :) Bara onödigt krångligt att sno in saker i ett virrvarr. Moppa är iofs ganska kul. Vad har du för golv? Jag gillar plastgolv, så man kan curla på det nakenfotad. :D | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-10-25 22:45 | |
![]() | Vad då mig?! Jag är inte speciellt låg. :( | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-10-25 22:49 | |
![]() | har ni hört om skidåkaren som stavar dåligt | |
| Lilla Busan | 2008-10-25 22:52 | |
![]() | Nakenfotad?? Nej jag vill inte börja med att ta naken foton på dig Nattravn.. Undra vem som har snuskiga ideer av oss två :-) Jag har stampade jordgolv så vi kan leka gyttjebrottning.. MEN bowlingklot som du har med dig.. Kom på att vi inte diskuterat kulor på länge o detvar ju det tråden handlade om | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-10-25 22:54 | |
![]() | Går det månne styra in tråden på rätt spår igen genom en koppling till stavningsvitsen ovan? | |
| Lilla Busan | 2008-10-25 22:57 | |
![]() | Det varmin plan min käre .. Det varmin plan | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-10-25 22:58 | |
![]() | *tänker* | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-25 23:05 | |
![]() | det blev en snusk tråd.. hoho :o rididiririding! Jo det är sant Lilla busan att jag inget kan göra åt andras utsendee o så.. men man önska ju att man kunde. | |
| Lilla Busan | 2008-10-25 23:07 | |
![]() | Fashionbaby// Min räddare i nöden... Visste intehur jag skulle komma ut ur Nattravns klor.. Han hade mig som alldeles för tjocka fingrar i ett alldels för litet bowlingklot.. Ja du vet .. :-) Var bara dig själv.. Ngt annat kommer du aldrig att bli... Smart Malin smart, jag har tagit på mig intilligens mässan idag märker jag.. Den gjort av kattskinn... *s* | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-25 23:13 | |
![]() | åååååååååååååååååååh klappa händerna när du är riktigt glad.. fast ööh det stämmer ju intej ust nu men endå mouhahahaha ... Lilla busan så lite du hjälper ju mig.. Nattravn va inte en sån kille nu.. MORR! www.youtube.com/watc...re =related HEJ HEJ! hahaha | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-25 23:14 | |
![]() | Lilla busan nä jag kommer aldrig bli något annat.. men .. med mer komplimanger o riktiga vänner så skulle allt va topen fast haha enligt mamma får ja tusen kompliamnger everyday.. jag säger bara nä jag e ful o m.m | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-26 17:30 | |
![]() | OKEJ! Då startar ja min jäkla jeans tråd här. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-10-26 17:31 | |
![]() | Jeansbowling. Ingår stavar i detta, mån tro? Man kanske stöter klotet med stavar likt biljard? | |
| Mouche - Administratör | 2008-10-26 17:32 | |
![]() | Perfekt. =) Praktiskt att använda jeans då man bowlar men det är klart...kan ju vara en fördel att man kan få ihop dom förstås. Mouche | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-26 17:32 | |
![]() | haha jag kom just på att det inte var ett smart ställe men orka bry sig lbir bara irreterad. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-26 17:32 | |
![]() | jösses amalia. | |
| Mouche - Administratör | 2008-10-26 17:36 | |
![]() | Slut på skämtandet. Det finns mängder av trådar om mode och klädsel i övrigt. Skriv i någon av dom. Denna tråden har spårat ur helt redan innan dessa sista kommentarer. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4