Spelrum
Giraffen | 19 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 39 |
Mobilspel
Pågående | 18 763 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mackz_ | 2008-10-30 18:16 | |
![]() | ja, den är också väldigt underhållande | |
eeistan | 2008-10-30 18:16 | |
![]() | ;/) | |
Konnässören | 2008-10-30 22:07 | |
![]() | Fredrik och Filip är Sveriges svar på Howard Stern. Att de gång på gång tas upp här i forumet är ett tecken på att de är popolära och att de vågar sticka ut hakan... precis som Howard Stern. Vad det gäller Fredrik och Filip så kommer det alltid att finnas de som hyllar dem eller de som klankar ner på dem, ingen däremellan. Utdrag ur en konversation mellan två av Howard Sterns chefer från filmen Private Parts om Howard Stern - Listen to this. The avarage listener who listens to Howard and like him listens for 1,5 hours per day. - Why? - They wan't to hear what he will do next. - How about the people who don't like him? - The listen 2,5 hours per day! - And whay is that?? - They wan't to hear what he will do next! Detsamma skulle jag kunna tänka mig vad det gäller Fredrik och Filip. Till sist vill jag bara säga att Fredrik och och Filip är hjältar och pionjärer. | |
fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-10-30 22:11 | |
![]() | lol, ja såg jutjubklippet... fejk! så där stora kukar har ingen lixom! lol | |
Boxplay - Ej medlem längre | 2008-10-30 22:13 | |
![]() | Konnässören är ett passande namn. Filip kanske är en sådan vad gäller kukar. | |
bobo flux | 2008-10-30 22:13 | |
![]() | Bäster herr Konnässören, tyvärr vill jag eljest låta meddela er att jag faller utanför de ramarna. Jag tittar inte på Filip och Fredrik av den enkla anledningen att de inte roar mig. Ha en trevlig kväll :) | |