Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 978 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-30 20:03 | |
![]() | Och jag som trodde att Dudeniro var norrlänning. Jag var nästan helt säker på det. Tänk så fel man kan ha ibland. | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2008-10-30 20:05 | |
![]() | Jo förresten, jag får erkänna att jag saknar tunnelbanan lite också. Här i Göteborg kan man lika gärna kliva av spårvagnen och promenera bredvid, det går ungefär lika fort. Tunnelbana är ju fullständigt överlägset när det gäller att ta sig fram snabbt. Alla städer borde verkligen ha tunnelbana. Ja inte Säffle och några till kanske, men många andra. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-30 20:31 | |
![]() | I stockholm bor det tjejer som säger MIN fotograf. Min fotograf sa si,min fotograf sa så. Jag vet inte om det är det bästa med Stockholm, men så är det. | |
| vulcan | 2008-10-30 20:32 | |
![]() | Seriöst så är nog vyn från Västerbron en av dem jag gillar allra mest. Kontrasten mellan vatten, berg och byggnader en solig dag är så sanslöst vacker. Av de städer jag besökt är det bara två som överhuvudtaget kan närma sig Stockholm i skönhet, det är San Francisco och i någon mån Edinburgh. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-30 20:32 | |
![]() | mismatch da. Las min instruktion i inledningen till traden sa forstar du att jag inte ar nagon norrlanning! att du ens vagar tanka sa!!! | |
| vulcan | 2008-10-30 20:33 | |
![]() | Söder betraktar man förresten bäst på avstånd - genom att promenera på Norr Mälarstrand eller möjligen spejandes från Djurgården. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-30 20:34 | |
![]() | Ah! Dalarna. :-) | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2008-10-30 20:34 | |
![]() | Du får ta en sväng över Älvsborgsbron i helgen vulcan. Det är grejer det. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-30 20:37 | |
![]() | finns det broar utanfor stockholm? | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-30 20:53 | |
![]() | Ja, Mismatch.. Dalarna!! Finns det något vackrare ställe?? Stockholm!!! *fnyser föraktfullt* Den gasblåsan!! Fullt med konstigt folk som försöker vara någon annan hela tiden. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-30 20:54 | |
![]() | gammal fin tradition for oss dalfolk att vandra till stockholm dock. jobba lite sedan aka hem till stugan och mysa. Eller att ga till stockholm for att klaga pa makten, ocksa fin tradition. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-30 20:54 | |
![]() | gammal fin tradition for oss dalfolk att vandra till stockholm dock. jobba lite sedan aka hem till stugan och mysa. Eller att ga till stockholm for att klaga pa makten, ocksa fin tradition. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-30 20:55 | |
![]() | oops | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-30 20:57 | |
![]() | dalfolk trycker alltid två gånger!!! :) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-30 20:59 | |
![]() | notera att jag fick med att kupolen har storre diameter an globen. Det kanske var i en annan trad foresten. Masrejset. en annan fin aspekt av stockholm. Borjar pa fredagar efter jobbet. | |
| mrperfect | 2008-10-30 21:06 | |
![]() | jag var en gång i ett hus där det fanns en modellagentur, alla tjejerna påminde om Sylvia Plath, trodde ögonen skulle ramla ur :) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-30 21:13 | |
![]() | endast relevant om det var i stockholm, mr perfect. | |
| mrperfect | 2008-10-30 21:17 | |
![]() | det var i Stockholm, jag säger inte var :) | |
| Fluffig ost - Ej medlem längre | 2008-10-30 21:51 | |
![]() | norr mälarstrand och skinnarviksberget är fint. senast jag var utomlands var jag i paris. dammigt, dom kan inga världsspråk, ölen är dyr, snålt med vatten, små trånga pubar som inte är mycket större än mitt badrum. att resa till nån annan stad i europa på sommaren är som att stå med en mörad biff i käften och spotta ut den för att få stoppa snoken i en burk med hundmat. | |
| fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-10-30 22:06 | |
![]() | Vyn från gamlastan-hållet mot kungsträdgården en höstkväll när det är fullmåne och ganska klar himmel är ganska oslagbar. | |