Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 18 966 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kissed - Ej medlem längre | 2008-11-25 20:49 | |
![]() | För övrigt kan jag givetvis förstå hatet som man känner som drabbad. Om det hände mina barn skulle jag nog kunna göra saker som jag inte borde. Det är inte brottet i sig som jag försvarar på något sätt. Absolut inte, det är vidrigt!! Men jag tror inte en uthängning gynnar någon. | |
| sjutusan | 2008-11-25 20:49 | |
![]() | DU väljer själv att göra ett barn eller någon annan illa, jag tror iså fall också att du FÖRSTÅR om det väcker avsky och hat hos andra och att konsekvenserna ska vara djävulska. Vart gränsen går är jag inte rätt person att svara på, är säker på att jag är långt mer dömande än folk i allmänhet, men i såna här fall har den i alla fall för mej passerats för länge sedan. | |
| bobo flux | 2008-11-25 20:54 | |
![]() | "DU väljer själv att göra ett barn eller någon annan illa, jag tror iså fall också att du FÖRSTÅR om det väcker avsky och hat hos andra och att konsekvenserna ska vara djävulska." sjutusan, vad skulle detta vara för konsekvenser? | |
| sjutusan | 2008-11-25 20:55 | |
![]() | Ditt fängelsestraff! Och , visst, ditt namn i liknande register. | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-11-25 21:08 | |
![]() | Häng ut dom jävlarna, så nån kan skjuta dom! | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-11-25 21:10 | |
![]() | Vilka här inne har egna barn? Vilka härinne har levt nära en sån "sjuk" människa? | |
| mrperfect | 2008-11-25 21:12 | |
![]() | dudeniro nej mej får man inte låsa in för då blir det ALDRIG någon ordning i samhället, men dej kan man låsa in | |
| bobo flux | 2008-11-25 21:12 | |
![]() | jag har fortfarande inte fått ett svar på vad registerförespråkarna ska ha för konkret användning av ett sådant register. Ska de som dudeniro tidigare skrev helt planera sin vardag efter denne dömde pedofils levnadsmönster? Med detta riskresonemang borde de, förutom att hålla sig borta från de uthängda pedofilernas hus och ägor, rimligtvis aldrig visa sig i närheten av en väg, eftersom risken är betydligt större att möta ett rattfyllo än en pedofil. Eller finns det hos dessa personer en inneboende vilja att få leva ut romantiserade lynchmobbsfantasier? | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-11-25 21:13 | |
![]() | Och förresten! Det va inte jag som hängde ut honom. Det va kriminellt.com. Den risken tog han när han låg och pillade på småflickor och hjälpte till att sälja dom till massa äckliga fyllon på hotellrummen! Ni som försvarar en sån människa måste ocksä ha nåt fel i skallen! | |
| mrperfect | 2008-11-25 21:15 | |
![]() | Det håller jag med om | |
| Måns_E | 2008-11-25 21:15 | |
![]() | Framförallt så borde man aldrig någonsin framföra ett fordon. Risken att dö i en trafikolycka torde vara betydligt större (för övrigt med enbart nyktra förare inblandade) Man borde för övrigt aldrig skaffa familj, för vanligast är ju våld och övergrepp inom familjen. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-11-25 21:16 | |
![]() | Men vi försvara inte en sån människa för det brott som han gjort. Om du inte förstår det så är det nog du som har nåt fel i skallen BugBig!! | |
| uffe6y | 2008-11-25 21:16 | |
![]() | BugBig,,,håller med dig till fullo! | |
| Måns_E | 2008-11-25 21:16 | |
![]() | Nja, du hängde ut honom på Betapet, vilket jag inte är helt säker på att du ens får. | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-11-25 21:17 | |
![]() | Dudeniro! Vad vet du om jag lever inom lagens råmärken? Jag är inte med på kriminellt.com haha! | |
| bobo flux | 2008-11-25 21:17 | |
![]() | "Vilka här inne har egna barn? Vilka härinne har levt nära en sån "sjuk" människa?" BugBig, jag har inga barn, och jag har aldrig varit i närheten av en sån "sjuk" människa. | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-11-25 21:20 | |
![]() | Jag har levt nära en sådan "sjuk" människa, och jag tycker att har man förgripit sig på barn så ska man hängas ut, varför ska de skyddas, jag kommer aldrig att köpa några argument för det. Helst borde ordet "pedofil" tatueras in i pannan på dem. Har de förstört ett barns liv, så kan de också hängas ut, och ta konsekvenserna av sitt sjuka handlande under resten av sina liv. | |
| Zappast - Ej medlem längre | 2008-11-25 21:21 | |
![]() | Skamligt och ledsamt att sådana här sidor finns. Människan lär sig visst aldrig... | |
| mrperfect | 2008-11-25 21:22 | |
![]() | Det håller jag också med om | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-11-25 21:24 | |
![]() | Ok Nephelia! Så om du har en son som är 16 som träffar en tjej som är 14 år och de blir kära och väljer att ha sex. Om någon anmäler det så kan han hamna i registret. Tycker du då att han skulle passa i en sån tatuering som du efterlyser?? | |