Spelrum
Giraffen39
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade69
Mobilspel
Pågående19 531

Forumkategorier

Användare Inlägg  
SashaLuna2008-12-29 00:20
Antal inlägg: 320

Jag säger alltid tack, men jag e inte under tio, fast jag kanske beter mig som jag va det. Min chef tycket iallafall att jag tacker förmycket, har ni hört det från er chef??

ocki2008-12-29 02:03
Antal inlägg: 137

Jag är ett barn.

SashaLuna2008-12-29 02:04
Antal inlägg: 320

tack

Lilla Busan2008-12-29 12:08
Antal inlägg: 896

Kissed o Tinagu//// Inte fan sitter jag på betapet o skojar om att jag slappar upp mina barn dagligen.. Klart att jag menar helt o fullt allvar... Hur kan ni tro annat ?????

Är det bara jag som till hundra procent alltid är seriös i våra trådar på underbara betapet??

Trashie Darling , du o jag mot stormen.. ;-) Vi har samma sjuka humor men vi HAR iallafall humor till skillnad från många ;-)

Nej här har jag inte tid att fastna, skall smälla till äldsta Grand Danoistiken framför mina barns ögon.. Byrackan hade inte vett att gläfsa ens ett glatt vov som tack för märgbenet hon fick i julklapp.. NÅGON JÄVLA MOTTA FÅR DET VÄLAN ÄNDÅ VARA PÅ HUNDFAN.....

;-)

Sen packa klart o dra ut på östersjöns vatten, här skall hånglas, mysas, ligga, gosas, parta o bara vara alldeles fjortisglittrig i ögonen ... Trashie finns plats för dig i hytten , ta gärna med dig ngr otackande grannar så kan vi beata upp dem gemensamt.. ;-)

puss

kissed - Ej medlem längre2008-12-29 12:10
Antal inlägg: 3037

Om man skojar brukar man ha med en smiley i min värld. Men sure alla är olika. Man ska tydligen kunna läsa mellan raderna också.

El literate - Ej medlem längre2008-12-29 12:11
Antal inlägg: 509

Lite av det roliga är ofta att permutera smileyförekomsterna. Gärna i seriösa inlägg, på bekostnad av oseriösa. Då skiljer man agnarna från vetet.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?