Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 702 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| CHL | 2009-01-23 20:26 | |
![]() | jaaaa, dude ;) Hjälper med lite terapi och kognitiva beteendeövningar :) | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-23 20:26 | |
![]() | Jag är inte same och jag känner ingen som är det. Alltså finns de inte. Jag är inte puertorican och jag känner ingen som är det. Alltså finns inte de heller. Kan vara svårt med hållbarheten i ditt argument herr trådstartare;) | |
| barbi | 2009-01-23 20:29 | |
![]() | *ASG* Att det skulle vara mode? Tror ni verkligen att man tycker att det är kul och bli ner klankad för att man gillar en av samma kön? Och alla dessa kommentare bara för att man är homosexuell. Jag kan inte tänka mig att man ut ger sig för att vara homosexuell bara för det skulle vara mode. För så mycke skit som man får ta. Ibland önskar jag att ja kunde bli hetro men jag är stolt för den jag är! och alla dessa trådar.. Förstå det är KÄRLEK bara!! | |
| CHL | 2009-01-23 20:31 | |
![]() | barbi: Håller med när det gäller homo. Men att vara BI är oerhört modernt! Coolt att vara bi ju, då alla kändisar plötsligt är det ;) | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-01-23 20:32 | |
![]() | Ja... och säg den kille som inte går igång på ett par tjejer ^^ | |
| Miss_jk | 2009-01-23 20:35 | |
![]() | Att det har varit lite mode är inget snack. Det vet jag själv som haft några kompisar som utgett sig för att vara homo fast de inte vart det. Inte ens bi. Det var ett par år sen, men så har det varit. Men att det är en myt(t)... Nja... Säger som så många andra: Jag har aldrig sett en same, alltså finns de inte. Eller? Finns isbjörnar? Jag har då aldrig sett någon. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-23 20:37 | |
![]() | jag såg en isbjörn på något zoo en gång. De finns, men verkar inte ha så kul i nordiskt klimat. | |
| barbi | 2009-01-23 20:41 | |
![]() | Det kan finnas dom som tror att dom är homosexuella bara för dom gillar en av samma kön (det kallas för att vara osäker och inte mode) Men självklart så har vi alla olika osäker men de låter inte vettigt att vilja ta skit för en "mode grej" | |
| Lilla Busan | 2009-01-23 20:41 | |
![]() | Gunilla // Ja den killen måste ju absolut vara både sjuk o BÖG eller hur ;-) Hujedamig.... Kan inte fatta att det skall vara sånt tjafs som det alltid blir ang homosexualitet .. Som att hetero skulle vara det enda rätta liksom... O varför det är så accetabelt för homofoberna att två tjejer minsann är helt okej att se på eller acceptera men inte två killar... Skulle två lesbiska tjejer vara "mindre" homo än två killar??? Ja ja jag säger då det .. Ett gott skratt förlänger livet..Men ren dumhet som en del påvisar här är bara beklagligt.. Stackars folk ... Kram på er alla andra | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-23 20:42 | |
![]() | Jag känner två bögar. Bägge är rara pojkar som säkert hade varit snälla mot dig på alla sätt tänkbara, Ray. Var inte rädd för det okända. | |
| MaggiesFarm | 2009-01-23 20:43 | |
![]() | Miss_JK, handlade det verkligen om mode då? eller kan det inte varit så att människorna var nyfikna på sin sexualitet? | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-23 20:43 | |
![]() | Man är ju dessutom fri att låtsas att man är homo eller hetero för den delen. | |
| magga | 2009-01-23 20:48 | |
![]() | Att det skulle vara INNE att vara gay låter ju befängt. Dock är man mer öppen med homosexualitet nu än förr mycket tack vare kändisar och TV-program, och därför vågar sig kanske fler ut ur garderoben. Det tycker jag fler ska göra, skit i alla jävla homofober. Homosexualitet är ingen sjukdom. Däremor tycker jag det låter rimligt att en homosexuell mans gener kanske på något sätt ser mer ut som kvinnans än den straighte mannens, kanske en "genförändring", nåt som påverkar den sexuella läggningen inte vet jag. Men alltså hur förklarar ni annars de feminina drag många gays har? Sånt man ser o tänker: Han måste vara gay! | |
| magga | 2009-01-23 20:49 | |
![]() | Nu utgick jag ju bara från manliga homosexuella. Självklart samma sak med lesbiska. | |
| MikaelJ | 2009-01-23 20:53 | |
![]() | Vilket årtusende lever vi i ?.Vem man vill vara med och hur spelar ingen som helst roll så länge man inte skadar andra.är själv en helt vanlig hetrosexuell familjefar och jag bor i ett mindre samhälle och jag känner flera homosexuella personer av båda könen.Jag undrar vart Ni som alldrig har träffat någon som är homo bor? dom finns nog närmare än Ni tror, Men dom kanske har svårt att komma ut när det finns så trångsynta mäniskor i deras omgivning.Jag tror inte att invandrare vill beblanda sig med skinskallar heller etc,etc. | |
| Synkop | 2009-01-23 21:09 | |
![]() | Jag tror inte på heterosexualitet. Det är bara trams. Det har jag läst. Någonting för trådstartaren? --> www.youtube.com/watc...pU IRJiYEWo | |
| Ray Jones IV - Ej medlem längre | 2009-01-23 21:10 | |
![]() | Synkop, tack för medhålet! | |
| mrperfect | 2009-01-23 21:11 | |
![]() | jag känner ingen som är homosexuell, men jag kände en heterotjej som hade en lesbisk kompis | |
| Miss_jk | 2009-01-23 21:13 | |
![]() | MaggiesFarm: Nää, det tror jag inte. Det var en hel del som plötsligt vart homo på den tiden men som inte är homo nu. (Samma tid som punk, rock och ska vart überpoppis, aka skate-eran) Det var ungefär som att antingen är man skatare eller så är man en ganska skabbig lesbisk punkare. Inga fördomar här, utan så var det. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-23 21:13 | |
![]() | Medhålet? Jag dör av skratt nu. Tack. | |