Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 954 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| StinaD | 2009-01-27 13:20 | |
![]() | Själv har jag 3 riktiga vänner som jag känt och umgås med i flera år. Sen är det bara ytliga bekanta resten.... men det räcker så gott.. :-) | |
| Polly Juice | 2009-01-27 13:27 | |
![]() | Jag har 3 vänner och en del kompisar. Jag är tämligen nogräknad när det gäller att definiera en vän, och det är bara dessa 3 som lyckats kvalificera sig. | |
| Epsil - Ej medlem längre | 2009-02-05 00:31 | |
![]() | Ifall man räknar skickade vykort från utomlands och hitåt så blev det inte långt ifrån 100 st häromåret - på en dryg vecka. | |
| Ässät | 2009-02-05 00:36 | |
![]() | Ja brukar göra som Mr Bean i ett avsnitt.. skicka grattiskort till mig själv på födelsedagen som ja sen tar fram när ja sitter ensam på restaurangen o äter.. tittar på kortet o blir förvånad o rörd att ha fått ett grattiskort *s* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-05 00:37 | |
![]() | :D | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-02-05 00:41 | |
![]() | zorrro, det skiljer sig inte så värst mycket hur man blir vänner på äldre dar. Eller det är i för sig sant att du beror på vilka typen av intressen man vidhåller. Vissa nöjer sig med grannar och barnens väners föräldrar men annars drivs vi väl av samma principer. Själv så måste jag säga att jag har väl ett tiotal kompisar, av dem så är väl två tre stycken närmare bekanta, av dem så har jag känt de flesta över 7-10år, men även ett fåtal nya bekanskapskretser. bekanta är svåra att definera, eftersom jag tar sällan eller aldrig insitativ till att träffa dem, det gör jag genom mina kompisar, men det kan väl röra sig om ett tjog eller så. | |
| Ässät | 2009-02-05 00:46 | |
![]() | Ne jag har två riktigt bra vänner o sen e de vänner som ja kan umgås med.. ja de kan ja me dom riktigt bra vänner oxå alltså men haha..fast dom bor så långt bort.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-05 01:01 | |
![]() | Påminner mig om när jag skrev att vänner är överskattade. Tjoho vad det tog fart. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-02-05 01:02 | |
![]() | Synd man inte kan adda sig själv på msn så man kan prata med någon som förstår en helt och fullt.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-05 01:03 | |
![]() | Jag måste säga att så många likasinnade det finns där ute är otroligt. Skulle inte kalla någon vän eller knappt kompis utan mer prata av sig mottagare. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-05 01:05 | |
![]() | Younderboy,har inte en enda som jag skulle kalla vän. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-02-05 01:11 | |
![]() | anneli72, det var tråkigt att höra. Du kanske ställer för höga krav av livet, eller är du i fel bekanskapskretsar? Hoppas att du tycker att din situvation känns för jobbig och bara så du vet så är det inte alls så ovanligt att vissa har svårt att skapa givande långlivade kontakter | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-05 01:18 | |
![]() | Jag tror att jag befinner mig i fel bekantsskapskretsar, definitivt. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-10-23 16:29 | |
![]() | Jag har en jättenära vän och rätt många som jag kan umgås med men inte på samma nivå som den jättenära. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-10-23 16:39 | |
![]() | Supermegajättebästis? Ingen längre, en blev jag osams med efter drygt 30 år, den andra o jag gled isär. Rent generellt har jag vart en sån som hänger med någon ett par år, sen byter jag till ngn ny o har bara sporadisk kontakt med de andra. | |
| slånbär | 2010-10-23 16:46 | |
![]() | En nära vän men vi träffas kanske bara en gång per år då vi bor långt ifrån varandra. Vi är såna vänner som inte behöver prata så ofta utan vi vet att den andre finns där om det behövs.Passar mig perfekt då jag inte gillar att umgås med folk. Jag har en vän här där jag bor men det är mer som familj eftersom det var våra yngsta barn som förde oss samman för arton år sedan och sedan dess har vi umgåtts vid tex alla storhelger som jul o midsommar och även gjort en del annat ihop med hela familjen. Vi umgås dock aldrig själva utan det är mer en familjegrej. Så jag har väl två vänner då men inga kompisar eller bekanta som jag umgås med för jag har verkligen inget behov av andra människor än min familj. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-10-23 16:49 | |
![]() | Jag har inga kompisar. Det är ingen som tycker om mig. | |
| MTM74 | 2010-10-23 17:01 | |
![]() | Jag har 3 riktigt nära vänner, sen finns det ju en drös med vänner som inte är så nära och som jag håller på avstånd. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-23 17:01 | |
![]() | 1 soulmate, 8 bästisar, 15 goda vänner, 43 kompisar och 245 löst bekanta. Tutti frutti blir det 313 vänner! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-10-23 20:41 | |
![]() | i bland hinner jag inte med mina vänner,då är dom för många,ibland hinner dom inte med mej,då är dom för få | |