Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 476 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-20 22:19 | |
![]() | tror inte jag skulle fara illa av öppen kärlek mellan några eller var någonstans. Tvärtom skulle det roa mej:-)) | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-20 22:20 | |
![]() | lastdriver 2009-02-20 22:18 "Är väl skillnad på att lämna avföring och att ha sex??" Precis lika naturligt. Jag vet inte om sperma känns så väldigt mycket bättre att simma i än avföring. | |
| kermis | 2009-02-20 22:21 | |
![]() | rätt hårt att döma folk som tycker att det finns trevligare saker att titta på än kreti och pleti ha sex i bassänger som "skogstokiga". Får man inte vara emot nåt utan att bli tolkad som "skogstokig"? Men jaja. Alla har vi våra ömma punkter. Min är att jag inte gillar när folk känner ett behov av att tolka saker som svart eller vitt, när jag har en åsikt som är något i mitten. | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-20 22:22 | |
![]() | Runka på bussen, är det okej? | |
| Candee | 2009-02-20 22:24 | |
![]() | Så länge ingen annan behöver dras med mina kroppsvätskor så är jag helt för allmänna platser..men det behöver väl inte nödvändigtvis ha åskådare...?? Spänningen är väl risken att bli upptäckt..för en del iaf.. | |
| Venatici | 2009-02-20 22:25 | |
![]() | Om det är fullt synligt så nej. Vad i "sköta det snyggt" är svårt att förstå? | |
| herr greger - Ej medlem längre | 2009-02-20 22:25 | |
![]() | och min åsikt är att folk som inte nöjer sej med att älska varandra utan måste visa världen är i behov av terapi. Detta kan och måste kunna jämställas med ett behov av att bajsa på trottoaren inför offentligheten i stället för att göra det på toaletten. | |
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-02-20 22:26 | |
![]() | -Robson-, menar du passagerare eller förare? jag tror det beror på vem som kör och vilka andra som är på bussen... jag föredrar naturligtvis en icke-onanerande förare om det är tät trafik, men på längre resor kan även det kanske vara ok? | |
| kermis | 2009-02-20 22:26 | |
![]() | Håller helt med Candee. Måste man ha sex inför åskådare finns det ju swingersklubbar osv att besöka. :) | |
| Candee | 2009-02-20 22:26 | |
![]() | Var en som berättade att hon hade suttit framför två som nuppa med varandra på en nattbuss..det var nog lite pinsamt..för henne..de där bak brydde sig inte..haha..orkade väl inte vänta tills de kom hem... | |
| herr greger - Ej medlem längre | 2009-02-20 22:28 | |
![]() | alla som är "offentliga" är depraverade, fråga Freud! | |
| Candee | 2009-02-20 22:28 | |
![]() | Ja...inte dömer jag nån..men är nog inte så intresserad av att "upptäcka" nån o ha sex heller..hehe..men nog tycker jag det är småäckligt i en bassäng.. ..oavsett om man kan råka ut för andra kroppsvätskor oxå. Men bara tanken gör ju inte simturen så rolig då.. | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-20 22:28 | |
![]() | Märk väl att jag inte skulle ta illa upp om jag såg ett älskande par - inte ens i poolen. Lite äckligt med sperman som kanske kommer i vattnet, men det är ju en försvinnande liten del... :-s Så några större problem skulle jag inte ha med det. Dock är det ju så att väldigt många (speciellt äldre människor, inbillar jag mig) skulle bli förnärmade av att ta del av dylika akter. Ska man inte visa respekt för dessa människor, utan gå på för att tillfredsställa sina egna lustar? Hänsyn, barn. Hänsyn. | |
| Candee | 2009-02-20 22:29 | |
![]() | Ja...hänsyn när det är ett ställe där det vistar familjer o barn..håller helt med.. | |
| ANDERStG | 2009-02-20 22:29 | |
![]() | Sperman i bassängen är som en droppe i havet. :) | |
| Venatici | 2009-02-20 22:30 | |
![]() | Men man kanske gillar spänningen, då är inte swingers vad man är ute efter. Upptäcker man ett älskande par, titta bort. Tycker gott det finns värre saker att lägga krut på. Som någon annan sa, blir man lite glad faktiskt. Kul att människor är spontana. | |
| Candee | 2009-02-20 22:30 | |
![]() | Samtidigt ska väl påpekas..hehe | |
| temperance | 2009-02-20 22:30 | |
![]() | Denna gränslöshet är om möjligt några pinnhål snuskigare än sperma i poolen. | |
| ANDERStG | 2009-02-20 22:31 | |
![]() | Enligt homeopatiska teorier så är det troligen hälsosamt att ta en slurk av den starkt utspädda cocktailen. | |
| ANDERStG | 2009-02-20 22:31 | |
![]() | Titta bort? Fram med kameran säger jag, i det offentliga rummet får man fota. | |