Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 19 486 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pennyjenny | 2009-03-22 00:02 | |
![]() | Håller med dig, run-marie. Den där Beatrice borde ha åkt hem. Jag känner på mig att hon kommer att vara väldigt jobbig tills hon åker väck. Klart man bor i det hus som finns, om man fixar ett tak, istället för att bygga en bladhydda. Eller är det bara jag som tänker så? Men jag säger som min syster: jag vill ge det ett par program till, för att kunna bilda mig en ordentligt uppfattning om programmet. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-22 00:05 | |
![]() | run-marie-Fråga Kaninen vad det är för fel med att börja hångla i första programmet. Ensam, kelig eller bara hemlängtan? Inget fel, men det brukar ju alltid dröja några avsnitt innan hånglet och pakterna börjar, men nu tog det fart direkt.. Deltagarna kanske själva har sett på för många dokusåpor och lärt sig hur det ska vara? | |
| asodora | 2009-03-22 00:50 | |
![]() | Robinsson har haft ett visst underhållningsvärde tidigare. Nu är det ett reklam/vinjettprogram med lite inslag av Robinsson. Första avsnittet = fyra dagar. Var det någon som såg att dom fixade så mycket som en kokosnöt? En död ödla, ett ruckel och en som blev ut röstad av oklar anledning. Men det är klart, man behöver inte betala för att se 4:an. Mer spännande att spela Beta. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-22 00:51 | |
![]() | Jag tittade på SVT. | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2009-03-22 11:21 | |
![]() | Jag tror det kan bli en bra säsong sen Robban och tv3 gjorde en riktig kalkon av det. Det känns som första säsongen då det gick på Svt. Ska i alla fall titta på det. Och sen tror jag det är jävligt lätt att sitta hemma i sin soffa och tycka att de gnäller (som några skrivit i tråden) Säger bara, fy fan för att vara där, klart de vet vad det handlar om men skillnad då man verklligen är där, på plats och klafsar runt i gyttja, blött och jävligt | |
| krutmarie | 2009-03-22 11:48 | |
![]() | Hej, Kaninen, det var väl tur att dom började hångla redan i första programmet annars hade dom ju inte ens fått chansen eftersom han fick åka hem. ;) | |
| run-marie | 2009-03-22 11:50 | |
![]() | Ond_Kanin, jo du har rätt, men det var ju tur för henne att de hade bråttom som sagt annars hade det inte "blitt nåt" alls. | |
| bäverellen93 | 2009-03-22 12:00 | |
![]() | robinson är så värdelöst. sitter och kollar på reprisen nu! usch, skittv. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-22 12:12 | |
![]() | robinson är kul=) Nya ansikten. Vanliga människor. babben var värdelöst som vanligt- tråkig buskis-humor. Deras "komiker" är ju totalt värdelösa. Sen står artister o lekare med instrument o mimar till sina låtar som spelas playback. Har så svårt för "talk-shows i Sverige som går ut på att marknadsföra några kändisar i denna lilla ankdam som kallas "Kändis-Sverige." | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-22 12:18 | |
![]() | run-marie - tror du har rätt fel ang kustjägaren. Han åkte ju ut. Sen skriver du: "Undrar förresten vilken skola rödtoppen med alla piercingar undervisar i och i vilket ämne? Gissar på Rosengård i Malmö. ;)" Vad menar Du? | |
| bbecker - Ej medlem längre | 2009-03-22 12:29 | |
![]() | haha | |
| Lasse1978 | 2009-03-22 12:39 | |
![]() | Rödtoppen med alla piercingarna är en gammal bekant till mig :D Så utan att kolla på programmet så kommer jag att hålla på honom. Spelar det någon roll vilken skola han undervisar på? I den här staden har vi kanske lite mer tolerans än i PK-sverige där man tydligen inte hört talas om att piercingar och tatueringar inte är avgörande för ens kompetens. (Dessutom är inte Rosengårds skolor de värsta i stan, vad media än vill få er att tro :P) | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-22 13:13 | |
![]() | Punkaren är självklart en favorit. Folk som skriver liknade som run-marie tycker jag är "konstiga" | |
| run-marie | 2009-03-22 13:23 | |
![]() | OK, Lasse och lejonmix, jag menade inget illa om läraren med alla piercingarna. Inte heller om Rosengård, tänkte bara att han kanske kan skapa lite respekt där. Jo Lasse, man ser ju både på TV därifrån och i tidningarna. Tycker han är bra, bör nog "ta för sig" lite mer så att inte hon från Arvidsjaur får bestämma så mycket. Lejonmix, jag är väl konstig då. Har iaf rätt att ha min uppfattning precis som alla andra får ha sin. Vad är det jag har fel om ang Michel? Var det han som hade varit kustjägare? Du kan ju vara snäll och förklara för mig kanske? | |
| StinaD | 2009-03-22 17:47 | |
![]() | Själv tyckte jag killen med punkfrillan (eran vän eller inte) verkar vara ganska lat. Och när det kommer nytt folk så sitter han ner tills det kommer en kille och hälsar, då bemödar han sig med att resa sig upp. Tyckte det var lite respektlöst faktiskt........ men bara min åsikt, jag ser ju inte hela programmet.... Sen vart han undervisar, det kvittar mig.. jag trodde bara inte man fick behålla piercingarna i på ett sånt ställe... om dom inte är helt läkta kan det ju bli riktigt fula sår i den bakteriehärden..... Själv gillar jag att det är lite tuffare i år.. börja med plankan... det har dom aldrig gjort..... :-) | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-28 20:04 | |
![]() | fasen jag skrev i fel robinsontråd... haha nu ska vi se dagens program va? | |
| Prositi | 2009-03-28 20:06 | |
![]() | Jag har inte sett det första avsnittet Tycker ni som har sett det att det är värt att se på det ikväll? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-28 20:08 | |
![]() | jag ger det en chans till minst | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-28 21:25 | |
![]() | vilken hemsk röst han har intrigmakaren chrille | |
| creatorno1 | 2009-03-28 21:26 | |
![]() | underbar | |