Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 912 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-24 13:38 | |
![]() | Alltså U2s senaste platta No Line On The Horizon är så förbenat bra, hela plattan berör, de där killarna kan verkligen göra musik! Även om ni inte är U2 fans så försök att komma över den bara för att ha en jävligt bra platta i samlingen, vad är 150 spänn i det läget? Ja ja grace jag vet att du liksom jag har den stora boxen för 500 bagis men det är inte poängen ;) är man såld så är man...... | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-04-24 13:41 | |
![]() | Man kan ju ladda ner den risotto:-) | |
| Fobofobi - Ej medlem längre | 2009-04-24 14:23 | |
![]() | X Japan - Without You Hyllning till deras bortgångna Gitarrist Hide som enligt mig en av dom absolut bästa gitarristerna, vacker låt blir berörd till max från hide memorial summit www.youtube.com/watc...an nel_page | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-24 14:26 | |
![]() | Ja gör det om du känner för det, min är betald så jag har inget att skämmas för. Snyggt att du fick in det här också kissed, är det det man kallar för en "trätokärring"? håll dig till ämnet istället och var inte så förbannat tydlig med att du är en simpel tjuv! | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-04-24 14:29 | |
![]() | Ber så mycket om ursäkt risotto. Det var menat som ett skämt, därav min smiley. Visste inte att det var så känsligt. Ska genast sluta skämta eller på något sätt tilltala dej. | |
| Fobofobi - Ej medlem längre | 2009-04-24 14:29 | |
![]() | Allt med X Japan berör mig alla deras ballader är så mäktiga | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-04-24 14:29 | |
![]() | Sen vad det väl lite väl att ta i och kalla mej för "simpel tjuv"?! | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-24 14:32 | |
![]() | kissed ok, jag ber om ursäkt också. | |
| Fobofobi - Ej medlem längre | 2009-04-24 14:37 | |
![]() | Noice - Ut I Natten Den har betydelse på fredagkvällar innan man ska gå ut. en av mina favoriter | |
| ingson | 2009-04-24 14:51 | |
![]() | Den här har haft betydelse: www.youtube.com/watc...hy QblkQ8fc | |
| grace1 | 2009-04-24 20:51 | |
![]() | Risotto: Har faktiskt "bara" köpt CD´n, efter "Boots" så var förväntningarna väääldigt låga. Som tur var hade jag fel!:) "Cedars Of Lebanon" är ju helt fantastisk. Som sagt köp U2´s nya och ge den ett antal lyssningar för det behöver den! En annan artist som sjunger rakt in i hjärtat är Carole King. You´ve Got A Frend www.youtube.com/watc..._L 4epGowZU Home Again www.youtube.com/watc...re =related So Far Away www.youtube.com/watc...ve EU8NAhcc Bästa skivan är Tapestry från 1971 om ni frågar mig. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-24 20:53 | |
![]() | Och jag som gillade Boots direkt från början.....gick mot strömmen av vad alla andra sa. | |
| Loppan65 | 2009-04-24 20:53 | |
![]() | wild is the wind - Bowie | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-04-24 21:00 | |
![]() | Orkar inte läsa. Svårt förstå Håll mitt hjärta Tydligen Märkliga Ord ? | |
| grace1 | 2009-04-24 21:11 | |
![]() | Risotto: Tur att vi är olika! :) Själv hoppas jag på "Streets" som öppnare på Ullevi, som nyårskonserten -89. Men det lär väl inte hända. Finns det inga fler U2-nördar här? Mer U2 som berör: So Cruel (spelad live endast 4 ggr!) Bad SBS Sometimes You Can´t Make It On Your Own För att nämna några jag kommer på så här på rak arm... | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-24 21:17 | |
![]() | Jag skulle också gärna höra Streets som öppning på konserten i sommar, jag gillade öppningen i globen -01 med City of blinding lights, helt plötsligt stod de där bara på scen utan att något intro hade gått eller lampor släckts ner. Jag hoppas på No Line On The Horizon som öppning i sommar, i alla fall som en möjlig önskning, jag gillar suget i den låten, en hel del som Streets. | |
| grace1 | 2009-04-24 21:25 | |
![]() | Nu yrar du allt, Risotto! ;) Globen -01 öppnades med Elevation båda kvällarna. COBL kom ju först -04, på Bomben. Om dom öppnar med nåt från nya plattan så vill jag ha Magnificent. Älskar drivet i den. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-04-24 21:30 | |
![]() | one punch *kram* | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-24 21:30 | |
![]() | Ja det har du rätt i, ledsen men det är några år sedan.... Jag tänkte ta och stanna i GBG ett par dagar efter konserten så jag sätter mig nog någonstans i närheten av Ullevi den 1. augusti och lyssnar och hänger ett par bira. | |
| grace1 | 2009-04-24 21:35 | |
![]() | Ingen fara, lätt att glömma. COBL är en av dom bättre låtarna på Bomben. Du får väl muta dig in så du får komma upp på nåt av hustaken i närheten! Var folk som hade burit ut soffor och ställt upp på taket när Bruce spelade förra sommaren. Ska vi ha en egen U2-tråd kanske? | |