Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 41 |
Mobilspel
Pågående | 20 220 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
-BAUDI - Ej medlem längre | 2009-05-30 23:53 | |
![]() | snyggt halsband. | |
Pseudonymf | 2009-05-30 23:54 | |
![]() | Det där ser ut som mina bröst, när jag har en dålig dag ;) | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-05-30 23:58 | |
![]() | Bildbevis? Bra dag vs dålig dag | |
Pseudonymf | 2009-05-31 00:06 | |
![]() | Får fila på det... | |
Mathisen | 2009-05-31 00:24 | |
![]() | bröstförstoringar är så jävla sjukt så det är obeskrivligt. Snacka om att vara ett offer för samhällets störda skönhetsideal! So what, om man har hängiga/fula/platta tuttar? SO WHAT? Jag skulle bli äcklad om jag hamnade i säng med en tjej som visade sig ha silikonbröst. Inte bara för att det ser plastigt och fult ut, utan även hur dom KÄNNS, och tanken på hur grymt ytlig personen ifråga förmodligen är. Kalla mig fördomsfull och att jag drar alla silikonbrudar över en och samma kant, men det är faktiskt NI som har klivit över den och därmed stöttar de bisarra skönhetsidealen som finns idag. Fy fan vilka I-landsproblem! *spyr* | |
heeting - Ej medlem längre | 2009-05-31 00:50 | |
![]() | Jag vill ha silikonbröst och skäms inte ett jävla dugg för det. Är jag ytlig? Ja, kanske det, men bara när det gäller mig själv. Jag har en viss uppfattning om hur jag vill att jag ska se ut, och det har fan ingen annan rätt att bestämma över. | |
trazzell | 2009-05-31 00:57 | |
![]() | Just L jag opade mej på Proforma Clinic för snart 2 veckor sen.. kan starkt rekommendera den! helt underbar personal o väldigt proffesionella. jag hoppas verkligen att du har tänkt igenom ditt beslut riktigt ordentligt innan du lägger dej under kniven. väg alla för och nackdelar osv. | |
murderjunkie | 2009-05-31 01:09 | |
![]() | det här är väl inget jag egentligen vill skriva här.. men jag fick en normal byst vid 16 års ålder på kirurgisk väg för att jag mådde så jättedåligt över mig själv. man var tvungen att prata med psykolog innan och så för att få det beviljat. hade jag kunnat odla riktiga bröst genom att gå upp i vikt eller annat så hade jag gjort det, men det kunde jag inte. idag så ångrar jag mig lite. inte för att jag är missnöjd utan för att jag nu vet att problemet satt i mitt HUVUD och att jag hade kunnat levat ett minst lika bra liv utan det. även för att folk bemöter mig förjävligt när de får reda på det. (speciellt äckliga killar!) man får mest dålig uppmärksamhet för det. (men bröstförminskningar är oftast accepterade även om de ibland görs av samma ytliga själ.. tyvärr.) man BÖR verkligen gå till en psykolog EN LÄNGRE TID för att komma till rätta med sitt dåliga självförtroende istället för att lägga sig under kniven och tro att det ska fixa något. idag vet jag allt om dålig bekräftelse och vet varför jag gjorde saker förut. det enda positiva med operationen var att jag slutade noja och att det framför allt ÖPPNADE MINA ÖGON till hur vissa saker i samhället är - vilket har lett mig till det lätt skrämmande epitetet (för en del) feminist. det klingar inte så jäkla fint med faketuttar som feminist heller ska ni veta så detta vet inte många om! ni är nu mina förtrogna.. så ni kan ju ta rådet från en som gjort det, det var helt onödigt och det kommer aldrig fixa det där INUTI. de flesta som opererar sig en gång gör det flera gånger och blir aldrig nöjda. dessutom är självmordsstatistiken bland skönhetsopererade personer faktiskt högre än bland "vanliga" människor. jag ser detta som ett tecken på osäkerhet och dåligt självförtroende och jag känner igen mig. GÅ TILL EN PSYKOLOG! känner du sedan fortfarande att du vill göra något med din kropp så har du all rätt, om du gör det för DIN skull. och om du börjar gå till överdrift så hoppas jag att du hör en varningens ringklocka i bakhuvudet. förlåt för mitt långa, moralkakeinlägg.. men kanske finns det någon som förstod. | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-31 01:16 | |
![]() | Så länge ingen klagar på ens bröst finns det väl inget problem. | |
Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-05-31 01:18 | |
![]() | heeting, trist att du känner att du måste operera dig för att känna att du duger... | |
Tess 08 | 2009-05-31 02:02 | |
![]() | plastikkirurggruppen kan jag rekommendera! Varmt! | |
Tess 08 | 2009-05-31 02:07 | |
![]() | Mathisen: Är du allvarlig? Du som absolut inte gillar silikonbröst vet exakt hur de känns?? Och tydligen alla olika varianter och former också... Jag tror det är få som vet hur många som opererar sig egentligen... De flesta går från A eller AA till en helt normal C där de ser så naturliga ut. Det ser inte ut som plastisat och de känns som vanliga. Det är nog fler som gör det är kör på runda bollar i storlek DD eller E eller F, fast det är de man oftast refererar till när man pratar plastbröst.. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-31 02:08 | |
![]() | Om de djupa personliga bekännelserna och politiskt korrekta orden ovan inte når dig guldhåret, så vill jag bara påminna om att de flesta bröst som är förstorade brukar ha totalt uppfuckade bröstvårtor. | |
Tess 08 | 2009-05-31 02:18 | |
![]() | Vid en bröstförstoring behöver du inte bära korsett, men dock behå. Dygnet runt. De kan från börjar vara rätt hårda och huden är ju rätt utspänd och det kan kännas. De blir (om ingen inkapsling sker eller liknande) mjuka och normala till utseende och känsel (mjukhet) eftersom och det beror på person, läkningsförmåga mm... Ofta får man ett ärr som är några cm i vecket under bröstet eller sitter det i armhålan. Vissa får ärret runt bröstvårtan (men det var det länge sen jag hörde att någon fick). Efter några år brukar dessa bröst se ut och kännas som vanliga bröst, och jag vet inte var plumspapper har för erfarenhet av dessa konstiga bröstvårtor, men det är nog olika... Detta gäller de bröst som är gjorda för att se mer naturliga ut, med de bollformade blir nog vissa delar annorlunga. Dock kan man få obehag eller smärta runt bröstkorgen efter en förstoring. Det är inte alltid lätt att se tex med ultraljud på hjärtat på en person med plastbröst. Inlägget kan ligga för och då kan det vara svårare att se.... Ta inte den billigaste kliniken utan kolla runt. Som sagt kan jag rekommendera plastikkirurggruppen varmt. Angående pris så ring och hör. Minst 40 000 får du nog räkna med att lägga ut | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-31 02:23 | |
![]() | Kolla på före & efterbilder. Det är inte ovanligt att bröstvårtorna ser ut att vara vindögda och då menar jag inte pga ärr, fast det kanske inte det otränade ögat lägger märke till. Har man problem med formen & storleken på sina bröst och mår psykiskt dåligt av detta lär man ju inte må bättre av att ha bröstvårtor ute på glid, eller? | |
murderjunkie | 2009-05-31 02:35 | |
![]() | jaja, förlåt för mina djupa personliga bekännelser och politiskt korrekta ord, men jag hade kanske hoppats att nån här satt inne på lite mer intelligens än vad jag gjorde när jag opererade mig och hoppades att nån kanske skulle ta åt sig. så verkar dock inte fallet. varför är det så hemskt att vara PK? | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-31 02:38 | |
![]() | Det är inget fel alls, jag ville bara vädja till hennes ytliga sida ;) | |
heeting - Ej medlem längre | 2009-05-31 03:21 | |
![]() | Ond_kanin: Jag vet att jag duger, men jag tycker att större bröst skulle se bättre ut på min kropp. | |
Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-05-31 04:24 | |
![]() | murderjunkie: Det ligger jävligt mycket i det du säger. Jag har själv en del.. erfarenheter kan man säga. inte av operationer i sig men.(och ja idealen pressar oss killar också :) ) --- Skulle själv aldrig operera mig om jag var en sådan sits, Just L. För efteråt skulle jag inse att jag inte åstadkommit något alls för mig själv. Men det är bara personligt. för jag trivs med mitt utseende även om jag inte är en nature-born-beauty precis. Lyssna på murderjunkie. Jag tror också att det bara är att lägga sig under kniven om man överväger en operation. Men ditt eget omdöme är väl det viktigaste, antar jag. Sen är utseende långt ifrån allt. Ibland kan utseende inte ha någon som helst betydelse, aight. :) | |
Lilla Busan | 2009-05-31 05:52 | |
![]() | Ååååå jag säger som jag alltid brukar säga då det gäller äkta vanlig natura... ALLA bröst är bra bröst..... Sen sitter det ju oftast i tjejernas eget huvud att dem vill ha så mycket större än dem har o det beror på massor av olika orsaker... Tyvärr är folk ofta inte nöjda med vad dem har... Jag kan tycka att operera för att man har för små då man faktiskt HAR bröst är hur obota dumt som helst, medan att operera bort för att dem är på tok för stora, tunga o orsakar smärta är helt okej... Önskar dig lycka till med hur du nu väljer att operera ..... men helt klart är äkta bröst mer vackert o intressenta än sillisar.. O vad gäller komplimanger till Trashone ... Du är bara bäst gullet ;-) | |