Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 924 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lilla Busan | 2009-06-11 17:28 | |
![]() | Robert K nice skrivet.. hade missat det | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-11 17:52 | |
![]() | En transvestit är väl en som klär sig i det motsatta könets kläder? Man får väl tro att de flesta av dem ser ut som det kön de är även om det finns undantag som smälter bra in som man/kvinna enbart genom att byta kläder och kanske sminka sig. Annars måste man tro att majoriteten av alla transvestiter är personer som har ett särskilt medfött utseende (androgynt/feminint/masku lint), vilket låter ganska osannolikt. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-06-11 19:11 | |
![]() | använd dom. in fact använd alltid höga klackar, oberoende av längd. själv är jag faktiskt född i ett par.:) | |
| Kjempegrejt | 2009-06-11 19:24 | |
![]() | jag anser detta vara så individuellt vad man passar i. Man passar allra bäst i det man trivs i. Jag i skyhöga klackar är lika snyggt som bambi på hal is. Jag i gympadojor är snyggare än en tjej i högklackade skor som inte trivs i dom. Man bär upp det man trivs i, då utstrålar man självsäkerhet, energi och det gör en vacker. Anser :D | |
| apbur | 2009-06-11 21:33 | |
![]() | "Så en lång o kraftig kvinna ser ut som en transvestit???? Hur tänkte du där????" Tänkte? Jag tänkte inte, däremot tycker jag en kvinna med manlig kroppsstorlek, lång och kraftig, ser ut som en transvestit om denne bär väldigt högklackade skor. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-11 21:35 | |
![]() | håller med apbur | |
| Navi_ | 2009-06-11 21:40 | |
![]() | Jag måste bara peta in ett inlägg. Varför skulle en kraftig kvinna se manlig ut? Tycker att kurviga/kraftiga kvinnor ser väldigt kvinnliga ut. En kvinna ska vara kurvig som en skogsväg.. Hur mysigt är de med en raksträcka? | |
| apbur | 2009-06-11 21:46 | |
![]() | Vem har sagt att en kraftig kvinna måste vara kurvig? Tycker du alla kraftiga kvinnor är kurviga, även de som inte är det? | |
| Navi_ | 2009-06-11 21:51 | |
![]() | De är de nog ingen som har sagt lilla du.. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-11 21:52 | |
![]() | kunde inte sagt de bättre sj=/blir alltid fel då man nämner kraftiga elr kurviga,,men de är fritt fram att säga de som inte är det,inte skulle se ut som en kvinna?hm..rättvist å de gör säkert inte lika ont för en smal som för en kraftig,att få höra.... varför skulle de inte vara mysigt med en raksträcka?finns nog de som gillar de med ska du se........ | |
| Navi_ | 2009-06-11 21:54 | |
![]() | Mys ja så klart att de finns dom som gillar raksträckor.. Jag utgick bara från va jag tycker.. Som så många andra har gjort i den här tråden. Fritt fram att gilla vad man vill =) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-11 21:54 | |
![]() | å som smal får man ju absolut inte yttra sej,men som smal får man utstå minst lika mycket glåpord å påhopp ja om inte mer ibl..... detta skrev jag bara rätt ut nu,inte riktat till ngn här,men detta är ett annat ämne,en annan tråd | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-11 21:56 | |
![]() | de som utmärker en kvinna sitter knappast i vikten iaf,de disskuteras ofta på de viset bland människor | |
| Kjempegrejt | 2009-06-11 21:57 | |
![]() | tycker fortfarande att det handlar om utstrålning och hur man trivs med sig själv. Lång, kort, smal eller tjock... Spelar det egentligen nån roll, vi lever just nu. | |
| apbur | 2009-06-11 21:59 | |
![]() | Navi_, jag har inte heller sagt att alla tjocka, mulliga, runda kvinnor ser manliga ut. Det var du som ville tolka det så, förmodligen för att du känner att du behöver försvara dig och dina kilon. Tråkigt. | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:03 | |
![]() | Hehe, lagom omogen respons apbur! Det var ju du som drog upp det från början, att om man är kraftigt byggd, tillika lång, så ser man ut som en transvestit (vilket å andra sidan knappast kan vara något fel eller??) Vad är då kraftigt byggd?? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:03 | |
![]() | Haha. En lång kvinna med breda axlar och grovhugget ansikte har drag som vi kallar för maskulina. En väldigt plattbystad kvinna med smala höfter kan också uppfattas som maskulin. Blir ni arga när ni läser böcker och en kvinnlig karaktär beskrivs som bredaxlad och maskulin? | |
| apbur | 2009-06-11 22:07 | |
![]() | Med kraftig menar jag en lång kvinna som inte är finlemmad. Då ser man lätt manlig ut. Män brukar generellt vara längre och kraftigare än kvinnor. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:07 | |
![]() | "Nojjig fråga kanske, men vill inte gå runt som en jätte direkt :)" Det är va som ska besvaras. Vill man inte se ut som en jätte bör man undvika att göra sig 182 lång om man är grovt byggd. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:09 | |
![]() | "Män brukar generellt vara längre och kraftigare än kvinnor." Jaså?? Min syster är 180 drygt och jag har en killkompis som är 170. Vad säger du nu!!!!!!! | |