Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 663 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ronny | 2009-08-25 15:06 | |
![]() | klart som fan att det är otrohet! jag skulle nog seriöst lämna min pojkvän om han sysslade med sådant. | |
| Skugga | 2009-08-25 15:09 | |
![]() | Jag kan skriva under på precis allt Equuleus skrivit, mycket kloka ord. Det fungerar nästan alltid att vända på situationen: vad skulle jag tycka om min partner gjorde så? Där finns svaret. Jag sällar mig till den skara som kan skilja på sex och kärlek, dvs. jag har gärna sex utan kärlek, men inte kärlek utan sex. Jag har dessutom varit på alla sidor i otrohetstriangeln: blivit bedragen, bedragit, samt varit "den andra kvinnan", och det är lika smutsigt från alla synvinklar. Aldrig mer. | |
| sina_shataz | 2009-08-25 15:12 | |
![]() | det är inte värre än vad man gör det till man gör vad man vill med sitt eget liv | |
| bobo flux | 2009-08-25 15:20 | |
![]() | sina_shataz, i så fall kanske man bör fråga sig om vilken typ av förhållande man ska ha? | |
| Ronny | 2009-08-25 15:23 | |
![]() | ja man gör självklart vad man vill med sitt eget liv, men har man ett förhållande så borde man ju respektera varandra och den andres åsikter och gränser. tycker nu partnern att det är okej att ha webcamsex så är det ju inga problem. | |
| Ronny | 2009-08-25 15:26 | |
![]() | partnern och en själv* | |
| apbur | 2009-08-25 15:28 | |
![]() | sina_shataz, jag förstår verkligen inte vad du menar. Man konstruerar ju inte sina känslor? Kan du välja när du ska känna eller inte? Visst finns det olika sätt att hantera sina känslor på. Men bara för att jag exempelvis är en fena på att hantera mina känslor ger ju inte det i sig någon annan rätt att svika mig gång på gång bara för jag kan hantera det? | |
| nystan1 | 2009-08-25 15:51 | |
![]() | Ja, det anser jag. | |
| Shinesia - Ej medlem längre | 2009-08-25 16:02 | |
![]() | Varför ska man webcamma och prata sex i tele NÄR man har redan en?!!??!!?!?!?!?.. Klart det är otrohet! | |
| _Tezza_ | 2009-08-25 16:15 | |
![]() | Heh... yes, jag har fått Jensa på fall ;) Nej men det jag mena med att skilja på otrohet och svek var att jag la en större tyngd på ordet Otrohet för att skilja på det som skulle svida mest.. Ungefär som hata och ogilla, i båda fallen ogillar man det. Men den största tyngden ligger vid ordet hata. "Otrohet är svek. Men svek behöver inte alla gånger betyda otrohet" Som några visa själar förstod och mynta det nyss... Att det skulle finnas en sån "ordmärkare" här hade jag inte i åtanke..:)Härligt att det finns det finns sådana med, keep on going.. Intressant tråd som skapar diskussioner, kul att läsa varjefall.. Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe! | |
| vindsus86 | 2009-08-25 16:23 | |
![]() | equuleus: jag menar inte enbart att man skall fråga partnern vad den tycker är okej utan även säga vad man själv tycker. så i ditt fall, att du säger att du inte skulle tycka det vore okej om din partner hade camsex och du därför inte skulle tycka det kändes okej att ha det själv skulle ju du få säga till din partner då så ni kunde komma överens om den gränsen. jag menar självklart inte att man frågar partnern "är det okej om jag har camsex?" och partnern säger ja, men man sedan inte låter den andre ha det. utan man kommer överens inom relationen vad man själv och den andre tillsammans vill dra för gränser. då blir det ju förmodligen oftast att gränsen dras där den "minst tillåtande" i förhållandet vill ha den. exempelvis om den ena drar vid kyssar och den andra vid sex så får gränsen dras vid kyssar. så jag menar inte bara att fråga partnern vad den tillåter, utan även säga vad man förväntar sig av partnern och sedan att båda håller sig till både sina egna och den andres förväntningar och gränser. | |
| BlondiBella | 2009-08-25 16:58 | |
![]() | jensa ur busted, klar otrohet, nu har du mycket att ta igen! | |
| vindsus86 | 2009-08-25 16:59 | |
![]() | fast nu har ju jensa iofs skrivit att det inte handlar om honom. | |
| kakka87 | 2009-08-25 17:00 | |
![]() | ja usch det är otrohet, helt klart:/ | |
| 1stclassriot | 2009-08-25 17:22 | |
![]() | ABSOLUT. fy fan. lägg av med det genast eller gör slut för helvete om det är du som håller på med sånt. kan du inte va trogen mot din tjej ska du inte ha förhållande. lek av dig först som singel och stadga dig när du "knullat runt" tillräckligt. | |
| ___Tania___ | 2009-08-25 17:36 | |
![]() | Ja, otrohet. | |
| MG_Älskar_SG - Ej medlem längre | 2009-08-25 19:45 | |
![]() | Ja, det är klart att det är en form av otrohet... Ett stort svek mot den man älskar... | |
| Potten | 2009-08-25 20:25 | |
![]() | Blir så irriterad, det ær som de dumma "reglerna" om samma postkod och om man ær utomlands!! I princip allt som man gør med en annan som man inte skulle berættat før sin partner ær otrohet. Om det så ær fika, flørting, smek och definitivt webcam sex. Hallå liksom! Alltid sætt dig sjælv i den andras situasjon och se vad du tycker, vill du inte att din partner ska gøra de tmed någon annan- gør inte det! Ær det svårt liksom.. | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-08-25 20:29 | |
![]() | Håller med potten. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-08-25 20:35 | |
![]() | Potten, ja man kan bli rätt irriterad på att så självklara saker stöts och blöts - och otroligt nog har folk olika åsikter. Gör mot andra som du vill att de ska göra mot dig. Hur svårt kan det vara? | |