Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 18 745 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lilla Busan | 2009-09-03 12:49 | |
![]() | Äsch det är inte bröstmjölken han gnäller över.. Utan tuttsvett .. asg,bröstmjölk luktar inte fränt på en fläck.. kanske om en av förpackningarna har gått sönder Mohahahahah Snacka om att ha no life liksom.. Gnälla över en sån här sak att barn skall få mat då dem är hungriga.. Man kan ju er , lägg ner din tid på det o kan undra om du vart vägrad att få tutta o fåp mat då du var liten... Finns så mycket andra saker att gnälla över, lägg istället ner tid på nästa ilandsproblem.. Varför i hela friden måste folk som pillar sig i näsan rulla ihop snoret i en boll o skjuta iväg den alternativt sätta fast snorkråkan under restaurangbord.. Mohahahahah | |
| Åsa_Nisse_ | 2009-09-03 12:49 | |
![]() | De som satt i foajen menar jag gjorde rätt. Så klart att de inte störde någon. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-03 12:50 | |
![]() | åsa:vart ska de sitta?som sagt,att åka hem för att barnet måste äta är nog rätt tufft för både mamman å barnet,alla bor ju inte i sama hus som i resturangen,tar de vägen nån annanstans så gnäller ungn där med | |
| Rhotheta | 2009-09-03 12:50 | |
![]() | "Är det då också ok att byta blöjor på resturangbordet?" Tror att gängse praxis på restaurang är att äta vid bordet och göra magen å där för avsedd bekvämlighetsinrättning;) | |
| kajix | 2009-09-03 12:51 | |
![]() | "vad har bajs på bordet att göra?" byter man inte blöja vid ett bord nuförtiden? det är en bra arbetsställning. och naturligt. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-03 12:51 | |
![]() | Fast jag förstår lite vad du menar. Om mammorna har satt i system att gå på lunchrestaurangen mest i avsikt att kollektivt amma sina guldklimpar. Själv valde jag foajen. Det kändes bäst utan allt stoj runtomkring. Har haft hungriga bebisar med mig på möten i skolan också men då smet jag in på lärarrummet. Byta blöjor inne på restaurangen är absolut inte okej. Även på flygplan undanbedes blöjbyte i sätena och man får gå in på den lilla toan (oftast med förtur, för att hänvisa till annan tråd.) | |
| Åsa_Nisse_ | 2009-09-03 12:51 | |
![]() | Tania ha ha ha ha ha. Jag håller med dig angående snorkråkorna. Ska genast starta en tråd... hi hi | |
| Åsa_Nisse_ | 2009-09-03 12:52 | |
![]() | tack mommes | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-03 12:52 | |
![]() | kajix:på ett resturangbord?eh,nä,inte va jag kan se ngn gör iaf | |
| kajix | 2009-09-03 12:53 | |
![]() | case closed. | |
| micro113 | 2009-09-03 12:53 | |
![]() | Åsa Jag kan tänka mig scenariot -- tre mammor går på stan ... barnen börjar blir hungriga, de letar upp en restaurang där de kan mata både sig själva och sina barn ... istället för att mata barnen ute på gatan och sedan uppsöka en restaurang. Det finns helt enkelt inte allmänna amningsrum att uppsöka ute på stan .. utan man får använda sig av de offentliga lokaler som finns. | |
| Åsa_Nisse_ | 2009-09-03 12:55 | |
![]() | Bänkar, parker, finns ju överallt iof | |
| wobbler | 2009-09-03 12:56 | |
![]() | enda jag har emot ammnig är att det är svårt att sita blicken från ett bart kvinnobröst... | |
| Mrs Jonsson | 2009-09-03 12:56 | |
![]() | De flesta mammor bruka vara lite diskreta jag ha då inte sett så många som lägger upp båda tuttarna och hur många gå till ett cafe topless. Tjafsa om det när de händer för det är väl ändå inte vanligt idag elelr? | |
| vinterresa - Ej medlem längre | 2009-09-03 12:56 | |
![]() | Åsa- Nisse, är du bitter för att inte få röka i en restaurang och nu har du funnit en objekt, som får lida för ditt vrede? Rökning inomhus är inte farligt bara för att röken förstör lungorna, utan även för att de antikroppar som bildas i rökarens lungor är mycket farliga för andra att inandas. Så, även om du går ut och röker, så riskerar du att försvaga andras hälsa när du kommer in i rummet igen och andas ut dessa antikroppar, som bildas i dina lungor för att läka din skadade lungvävnad. Så vitt jag vet, så innehåller modersmjölken inget som skadar varken modern, barnet eller omgivningen. De flesta som jag har sett amma på offentliga lokaler, har täckt över sina bröst med handduk eller filt. Deras avsikt är inte att blotta dig utan att mata sitt barn. Det är det mest naturliga som finns och borde uppmuntras till i stället för att förbjudas. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-03 12:57 | |
![]() | väre med de som tokstirrar för att de ser en bit av ett bröst,va fan gör man åt dom då..... | |
| Åsa_Nisse_ | 2009-09-03 12:57 | |
![]() | vinterresa...vi pratar om en helt annan sak än rökningens faror | |
| Mrs Jonsson | 2009-09-03 12:57 | |
![]() | Sitter någon och ammar offentligt bry nog inte sig den personen om folk tittar lite det är nog inga problem isf hade hon nog gått till något enskilt. Jag tycker bara att amning ska vara naturligt. | |
| Åsa_Nisse_ | 2009-09-03 12:58 | |
![]() | Låt dom stirra, dom har inte så högt IQ förmodligen | |
| Teddow | 2009-09-03 12:58 | |
![]() | Förbjuda amning? Det var det dummast jag någonsin har hört. Blir du kränkt av det eller, alla är så jävla lättkränkta i dagens samhälle. Ska vi förbjuda överviktiga personer på resturanger också? Jag vill inte sitta och titta på ett fetto när jag äter min mat.... Eller uteliggare på gatan, jag vill inte känna lukten av urin, svett och smuts när jag promenerar längst svevägen heller. | |