Spelrum
| Giraffen | 57 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 86 |
Mobilspel
| Pågående | 19 688 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Zmurfy | 2009-09-06 19:26 | |
![]() | Missunsam!? Ja herregud vad jag är avundsjuk, även på dig med 100 vänner. För jag blir avundsjuk över all denna substans som finns där, jag vill också ha riktiga vänner som ger mig 23 tummar för inlägget "jag har gosat med lillen idag" eller "åhh vad himlen är blåååå"Sådant visar på både kvalité och innehåll. Men eftersom jag är så misunsam har jag ju förstås inte så många vänner. Kanske du vill bli min? | |
| -BLÅVITT- | 2009-09-06 19:30 | |
![]() | Aldrig, ALDRIG Facebook. Hellre träffa polare f2f. | |
| Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-09-06 19:38 | |
![]() | Facebook är ett skämt. Hälften av mina "vänner" där har jag aldrig träffat. I stort sett resten är arbetskamrater eller före detta arbetskamrater som knappast kan kallas nära vänner. Men det är ju samma med detta forum. Jag har inga vänner här. Vänner blir man knappast genom att skriva inlägg till varandra i diverse trådar. Blä, ja, jag är depp. Det kan ha en del med att göra att jag just brutit med en vän som även var min olyckliga kärlek. Jag pallade inte längre. Så vet ni det, "vänner". | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-06 19:40 | |
![]() | Synd om Dan Hylander som gör vad som helst för att få lite uppmärksamhet på ålderns höst. Enligt mig suger både låtar och frisyr á la 70-tal purjo. Ge mig Bruce Dickinson - då snackar vi. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-06 19:41 | |
![]() | Åh, ledsamt, Rob. Förlåt om du gillar Dan Hylander också, jag menade inget illa mot dig. | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-09-06 19:42 | |
![]() | Haha, "tummen upp" för mommes :D | |
| Tess 08 | 2009-09-06 19:43 | |
![]() | mommes... tror att en anledning att han verkligen är kompis med vissa här och dessutom medlem på Beta med ett antal inlägg i forum.. | |
| Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-09-06 19:45 | |
![]() | Mommes, inte tala illa om andra medlemmar. ;-) | |
| Tess 08 | 2009-09-06 19:45 | |
![]() | Robban! Nu har du FEL!!! FEL, FEL, FEL!!! Klart man kan vara kompis med en man inte träffat IRL! Jag anser att jag har ett par vänner här på Beta, de vet mycket om mig och jag kan "prata" med dom om det är något.... Det finns ju flertalet gifta par/sambos som bevisar att man kan ha 'något' trots att man inte träffats IRL (till en början i alla fall). KRAM KRAM KRAM (och det menar jag verkligen! Hade du varit här hade du fått en IRL-kram) | |
| Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-09-06 19:50 | |
![]() | Ja, kanske. Det är väl jag som har lite svårt för hela cybergrejen. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-06 19:50 | |
![]() | Ah okej, jag visste inte att han var betamedlem och kompis på riktigt med folk här. Som kändis får man kanske erbjudande att vara "vän" bara för att. Musik och frisyr är hur som haver inte min kopp te, sorry. | |
| Sotfinger | 2009-09-06 19:55 | |
![]() | Tack mommes, att du försökte kolla upp min länk. | |
| Aleu | 2009-09-06 20:18 | |
![]() | sotfinger: länken kommer bara till ett ställe där du kan söka efter bekanta, t.ex. genom skola eller jobb. Hör av dej om du har någon annan länk eller dyl. | |
| sorryme1 - Ej medlem längre | 2009-09-06 20:24 | |
![]() | Har ca 2950 st. Alla är mina nära vänner och vi ses ofta. Jag är mäkta populär helt enkelt. | |
| Sotfinger | 2009-09-06 20:25 | |
![]() | Aleu: Aj då, det var ju trist! Det var där jag hamnade också. Jag trodde att man kom liksom längre in om man var inloggad. | |
| Sotfinger | 2009-09-06 20:28 | |
![]() | Men prova denna då www.facebook.com/src...47 17aa1259 | |
| Aleu | 2009-09-06 20:38 | |
![]() | Som svar på frågan: 16 st. jag sorterar hårt vilka jag lägger till och tar bort när jag känner för det =) sotfinger: PM!! | |
| wildman | 2009-09-06 20:55 | |
![]() | Jag tycker att det finns två läger med konstiga människor. Det finns dom som sätter en ära i att ha så många vänner som möjligt på FB vilket bara är löjligt. Sen tycker jag det är precis lika löjligt att vara totalt negativ till FB också. Som att det skulle vara fint att säga att "jag skulle ALDRIG skaffa facebok". Som vanligt skall allt avnjutas med måtta, både ITL och i cyber. Själv har jag många vänner som jag bara har via cyber som många gånger känner mig minst lika bra som mina riktiga vänner eftersom det är så bekvämt att ha någon som är helt neutral att bolla med. Dina vänner känner oftast någon annan av dina vänner eller fru eller barn osv, så där finns alltid vissa hänsyn att ta. | |
| wildman | 2009-09-06 20:56 | |
![]() | Annars har jag väl en 50 vänner som består av gamla bekanta, skolkamrater osv dessutom "riktiga" vänner och arbetskamrater. | |
| wildman | 2009-09-06 20:57 | |
![]() | ITL ovan skulle vara IRL. | |