Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 291 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Robert Hall - Ej medlem längre | 2009-10-17 11:01 | |
![]() | Men Milli, de är ju bara glada. De kan de väl få ge uttryck för. :-) | |
| Mammaoxå | 2009-10-17 11:02 | |
![]() | Jag känner igen det mesta. Saknar de bra bitarna och tröstar mig med att jag slipper dom dåliga bitarna. | |
| Robert Hall - Ej medlem längre | 2009-10-17 11:04 | |
![]() | Nettan sade: "Tänkte killarna skulle kontra här, jag vet att min sambo stör sig på alla mina skor, kläder osv. Vi byggde 3 hyllplan till skor, dom har jag fyllt, han har typ fyra skor." Skönt att han har ett jämnt antal skor dock. 3 eller 5 hade tett sig lite märkligt. :-) | |
| ulle2 | 2009-10-17 11:08 | |
![]() | Jag fattar inte varför en del människor i början när man bor i hopp bara går och retar sig på saker hos den andre. Saker man tycker är gulliga i början slutar tyvärr ofta med irretation hos den andre. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-10-17 15:03 | |
![]() | Min snubbe fick lära mig att alltid fälla ner toalocket efter mig, eftersom katterna annars vill dricka ur toan. Så jo, jag har satt mig på toan mitt i natten i halvvaket tillstånd och nästan kissat på locket. Min snubbe suckar åt mig när jag glömmer att sätta dit en ny toarulle, efter att ha tagit det sista pappret. (Var tvungen att slå hål på lite könsrollsmyter här.) Kan faktiskt inte komma på några negativa upptäckter med sambolivet. Bara positiva, som hur skönt det är att alltid ha en bundsförvant. | |
| kandu | 2009-10-17 15:51 | |
![]() | väntade 3 år med att bli sambo! har bara varit sambo 1 månad, redan irriterad, och han med. men det bästa är ju att man försonas! | |
| Smussel | 2009-10-17 15:53 | |
![]() | Toalettsitsar, lite halvt ohygieniska, är faktiskt lättare att fälla ner, men att lyfta opp dem är diskbråcksframkallande eller lätt kittlande om man använder stortån. | |
| Plåtnicklas | 2009-10-17 20:22 | |
![]() | katalias: Håller med dej om toalocket. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-10-17 21:51 | |
![]() | Toalock och kalsonghögar är nog en vandringsmyt ifrån oroliga mödrar. Så var det me det. | |
| Dallonpaj | 2009-10-17 22:23 | |
![]() | Fast här det sambonas egna erfarenheter som visade sig, inte mödrarnas, Yonderboy | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-10-17 23:47 | |
![]() | Det är bara att vara stark och hoppas att fördelarna överväger nackdelarna | |
| alfasvan | 2009-10-18 08:31 | |
![]() | Oj, ursäkta. Jag gick fel. | |
| 1000pinnar | 2009-10-18 09:03 | |
![]() | Som man sitter jag ner när jag kissar, dock inte på offentliga toaletter. Hur många gånger har jag fått gå och torka griseriet när man har haft fest. | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-10-20 00:23 | |
![]() | Mammaoxå: Det finns inga bra bitar. | |
| Junkgirl - Ej medlem längre | 2009-10-20 02:17 | |
![]() | När jag blev sambo upptäckte jag en massa lättillgängligt sex som jag tidigare varit tvungen att åka taxi för att komma åt. nu måste jag åka dyr, taxi igen. Morr..... | |
| Femme_Fatale | 2009-10-20 13:17 | |
![]() | Tidningar på kvarlämnade på toagolvet...tidningar över huvudtaget på toan...bort, bort, bort Ska man läsa kan man göra det någon annanstans alternativt ta med sig tidningen ut och lägga den där den låg... basta | |
| wildman | 2009-10-20 13:58 | |
![]() | Femme_Fatale: Är du dum, en toa utan tidningar är ju helt oanvändbar *nåja* ;-) Klart man ska ha något att läsa där, finns ju inget bättre ställe att läsa på :-) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-10-20 14:01 | |
![]() | Som den "snälla" mor jag är så får min son en "bajsprenumeration" på Bilsport varje år. Tydligen det bästa man kan få enligt honom. *undrar lite vad nya flickvännen tycker om det* | |
| trollnosen | 2009-10-21 16:50 | |
![]() | Jag började mjukstarta sambolivet redan när jag var 15 år då jag träffade mitt ex. Vi sov hos varandra VARJE natt och hade kläder hos båda, tandborstar etc. När jag var 17 år så flyttade vi till en egen lägenhet och när vi separerade så bodde jag själv i ca 1 år och nu har jag varit sambo i 3 år med min blivande man. Kort sagt, jag har nästan bara erfarenhet av sambolivet, men det året jag bodde själv var behövligt. Trots detta så skulle jag aldrig mer vilja bo ensam för trots de fördelar som finns med det så överväger de inte alls nackdelarna. Några av fördelarna med sambolivet: - Det finns alltid närhet tillgängligt, kramar, kel, sex m.m. - Hjälp med saker man inte kan själv, som t.ex. datorprylar ;) - Man har en livskamrat man kan prata om allt med. Nackdelar: - Sockar, kalsonger etc. på golvet - Att han sällan plockar undan efter sej (lämnar osten framme etc) - Drar aldrig ut sladden till laddaren när har tar telefonen!!! Men, som sagt, sambolivet rockar fett! :) | |
| groenmeyer | 2009-10-21 17:08 | |
![]() | disken,tvätten,dammråttor na försvinner av sej själv. maten lagar sej själv oxå nu väntar jag bara på att bilen skall börja tvätta sej oxå. Livet som sambo är ju underbart... :-)) | |