Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 33 |
Mobilspel
| Pågående | 19 358 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| JefautjOuer | 2009-12-03 21:53 | |
![]() | Tycker som TS. Kanske det beror på vilka arbetskamrater man har, men hos oss är det alltid samma personer som försöker lägga allt som går på arbetstid eller bara MÅSTE gå tio minuter tidigare. SUCK. | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2009-12-03 22:05 | |
![]() | Apropå det där med rökning så fann min mor (som normalt sett är storrökare) att det var komiskt att flera av de andra rökarna efter rökförbud på jobbet kom med argumentet "men andra går ju på toaletten och så!" som om de själva inte behövde det :) Rökning på jobb är ok i mitt tycke; om detta görs på vanliga raster. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-03 22:06 | |
![]() | Det är lite kul att moralnivån på Betapet påminner om svenska filmer från trettiotalet. -Jajjamensan, här står jag med is upp till knäna och tvättar, men inte tar jag skada av det! | |
| Raffe_ | 2009-12-03 22:11 | |
![]() | Vad är då moral Pingiskillen? Arbets-, kamrat-, familje-, what ever? Och utveckla gärna varför jag är lättstött. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-03 22:18 | |
![]() | Raffe_ jag tyckte du var/är lättstött eftersom du efter arbetet fortfarande var upprörd över att en av dina arbetskamrater var tvungen att göra ett bankbesök. | |
| Minta | 2009-12-03 22:19 | |
![]() | Det är fel att inte begära ledigt av chefen, men om man fått lov till det, är det inte omoraliskt. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-03 22:21 | |
![]() | Nu har jag iofs ingen erfarenhet utav skolarbete, men jag är trots det lite nyfiken. Om hon lämna fick du då dubbla klasser eller fick hennes elever håltimme? | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-03 22:22 | |
![]() | Om chefen är en idiot och ej beviljar ledighet, så har man all rätt att ledigt. | |
| Raffe_ | 2009-12-03 22:30 | |
![]() | Lågstadiet har inte håltimmar. Och gäller det fritidstid så blir det evt en personal på 60 barn eller att någon får arbeta över (vilket i ett sånt fall inte skulle generera övertid). Just därför godkänner inte chefen en sån grej och därför vill vi reda ut det själva. Min fråga handlade inte om vad chefen beslutar - min fråga handlade om vad folk anser vara "arbetsmoral" för i "mitt" fall går kollegans stick i stäv med min. "Om chefen är en idiot och ej beviljar ledighet, så har man all rätt att ledigt." Med det resonemanget behöver man ju aldrig begära ledigt - det tar man, för rätten har man..? | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-03 22:33 | |
![]() | Raffe som jag ser det är du fantasilös och trist, gör en kul grej uatv det hela. -Hej och hå alla barn nu ska vi gå på studiebesök på banken. | |
| Raffe_ | 2009-12-03 22:35 | |
![]() | Tack. Nu har jag full koll på hur mogen du är. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-03 22:36 | |
![]() | Och nästa steg blir självinsikt. | |
| caughtbock | 2009-12-03 22:36 | |
![]() | Men shit raffe, var arbetar du där det är 30 lågstadiebarn på en vuxen? | |
| Raffe_ | 2009-12-03 22:36 | |
![]() | Har du ingen sån heller??? Naaw stackare där... | |
| Raffe_ | 2009-12-03 22:37 | |
![]() | Det är inte ovanligt caughtbock. Speciellt inte när flera är sjuka. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-03 22:39 | |
![]() | Har du ingen sån heller??? Naaw stackare där... Allvar nu Raffe, du kanske ska sluta låta som en lågstadie-elv. | |
| caughtbock | 2009-12-03 22:41 | |
![]() | Det låter inte kul alls. Jag har jobbat på lite olika ställen på senaste och där har det inte varit så illa. Kan tilläggas att det inte rör sig om några fina skolor heller... | |