Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 5 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 712 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-03-21 17:13 | |
![]() | Bj olle, gott sagt :-) | |
| speedwagon - Ej medlem längre | 2010-03-21 17:16 | |
![]() | Undrade bara eftersom du först skrev att du INTE var skadad, och sedan har du en blodig hand. Om det inte har med något med grundfrågan att göra, varför tar du då upp det? | |
| Kastanjen13 | 2010-03-21 17:24 | |
![]() | Tycker du blir påkörd ofta. Man kan ju funder varför. Söker man bråk så brukar man hitta det | |
| ANDERStG | 2010-03-21 17:25 | |
![]() | Fantomen däremot hittar du inte, han hittar dig. | |
| Mouche - Administratör | 2010-03-21 17:26 | |
![]() | Hahaha...det var det här med sandlådeargumentation ja. =) Först förklarar du klart och tydligt följande: "..Nu fanns det ingen risk för att jag skulle bli skadad av denna påkörning men jag tycker ändå att det är graverande att bilisten inte väjer för gångtrafikanten på ett torg där det är skyltat bilförbud. Ska jag verkligen behöva ta hänsyn till en bil på ett sådant ställe oavsett om det finns plats för bägge eller ej?..." Sedan kom så detta: "...Speed, jag tänker inte sitta och måla ut hela historien här men om jag skulle anmäla så slulle jag klart visa de bilder jag har på min blodiga hand. Men jag vet att saker som detta sällan går någonstans och jag låter detnog vara..." Samma incident, olika version och det från samme person. Helt oskadd i första inlägget, blodet rinnande från handen i det andra! Vad liknar sånt tro? Läser man sedan det skrivna så ser man att det helt hastigt dyker upp lite själv-skryt om kampsportande helt apropå. Borde bli konstiga fighter eftersom det ingenstans står att de dåliga bilisterna velat slåss. Vad för anledning finns det då att överhuvudtaget prata om något så urbota barnsligt? Får mig osökt att tänka på när Tarzan slår sig för bröstet och gurglar ur sig "Me Tarzan, You Jane"! Hela historien föll så att säga på eget grepp när man läser de citat jag satt in här ovan, citat som alltså är skrivna av Dig själv. Sandlådenivå eller ej så hade du aldrig kommit någon vart med dina grejor i en svensk rättsal och det kan jag garantera. Och nu drar jag mig tillbaka till sandlådan igen =) Mouche | |
| Robbanhof - Ej medlem längre | 2010-03-21 17:34 | |
![]() | Svart bälte i skitsnack <--- | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-21 18:44 | |
![]() | "Bara för protokollet: Hells Angels åker på små fina motorcyklar" För kännedom så kör Hells Angels Cheva eller Merca när HD:n ställs för vintern. Kan vara bra att känna till för de tokstollar som brukar göra åverkan på främmande bilar. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-03-21 18:50 | |
![]() | Mouche måste ju också få en spade sand i ögat: att Tarzan skulle ha sagt "Me Tarzan, You Jane" är en välkänd myt. | |
| La bruja | 2010-03-21 19:04 | |
![]() | Ftang-tänk att du känner alla medlemmar i Hells Angels! Det var ju inte dåligt. För det måste du ju göra eftersom du så bestämt säger att du vet vilka bilar dom kör, allihopa då eller? Fantastiskt. Kan ju kanske vara bra med såna kontakter om man blir påkörd nån gång....... | |
| Minta | 2010-03-21 19:09 | |
![]() | Självutnämnda poliser i trafiken gör ingen nytta, bara skada. | |
| bj-olle | 2010-03-21 19:48 | |
![]() | ha ha en släkting till mig höll på att bli av med körkortet när han fick civilare bakom sig. han trodde det var nån som ville ha ett gött race ha ha ha | |
| ANDERStG | 2010-03-21 21:09 | |
![]() | Ja, om Risotto går och karatar ner intet ont anande bilförare till höger och vänster, såsom ni utmålar situationen, är det ju inte bra. Men håll er till de givna situationerna: 1. En taxibil kör 15 cm ifrån där trafik är förbjuden. 2. En bil girar för att komma förbi folk på skyddsvägen. Om det så är Hitler på skyddsvägen så begår väl ändå bilisten ett grovt trafikbrott, eller vill ni göra en moralfilosofisk fråga av det? | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-03-21 21:14 | |
![]() | Tur att du är här med din fina bild, Anders, för att balansera det hela. :) | |
| bj-olle | 2010-03-21 21:18 | |
![]() | moralfilosofi GO! i the flop: kants pliktetik, webers byrokrati och rationalitetsfängelse, samt marx! nån som går all-in på körkortsutbildningen? | |
| Mouche - Administratör | 2010-03-21 21:19 | |
![]() | ElectricEye hade rätt. Jag har raderat några inlägg, varav ett var mitt eget och där, som jag skrev här ovan, ElectricEye hade rätt. Det jag skrev såg tyket och ärligt talat jäkligt urblåst ut. Jag ber om ursäkt för det bedrövliga ordvalet. Mouche | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-03-21 21:20 | |
![]() | Tack, då är vi vänner igen. :) | |
| Mouche - Administratör | 2010-03-21 21:23 | |
![]() | Bra det EY, för fy tusan vad drygt jag uttryckte mig. En knäpp på näsan var välbehövlig och jag anser mig en visdom rikare så jag tackar och bugar ElectricEye. Nu låter vi debatten flyta igång igen. Jag lovar att hålla snattran. =) | |
| La bruja | 2010-03-21 21:25 | |
![]() | Jag blir så förvirrad ibland när jag försöker hänga med i vissa trådar. Läste nyss ett inlägg av Mouche som var ganska ska vi säga tillrättavisande och gick bakåt i tråden för att se vad han syftade på. Läste några inlägg och gick framåt igen för att återigen läsa inlägget men då hittar jag det inte. Ser nu att Mouche tydligen har raderat ett par inlägg inklusive sitt eget och jag antar att det var detta inlägget jag inte kunde hitta. Jättebra att forumvärdarna är här och styr upp men ibland går det så fort så man blir snurrig. Det gör det lite svårt att hänga med i vissa fall. Javisst ja nu lämnade ju även jag ämnet........ | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-03-21 21:26 | |
![]() | Mouche får gärna radera inlägget där jag öser beröm över Anders fina bild. :) | |
| ANDERStG | 2010-03-21 21:27 | |
![]() | ElectricEye 2010-03-21 21:14 "Tur att du är här med din fina bild, Anders [...] :)" Lest we forget. | |