Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 521 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| stefanf | 2010-04-16 18:32 | |
![]() | Min fru (då flickvän) överraskade mig en gång med en hemmapicknick. Korg och duk och hela rasket. Tror även att hon hade något romantiskt (läs: sexigt) på sig men det är möjligt att jag skapat denna lilla detalj i efterhand, i mitt eget minne.. :) Det funkade både kortsiktigt och långsiktigt (uppenbarligen). Lycka till! | |
| caughtbock | 2010-04-16 18:55 | |
![]() | Tack för tipset stefanf! En sexig picknick... Allt gott i ett. | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-04-16 21:45 | |
![]() | broccoli: Är inte det för att vissa kroppsdelar krymper i kallvatten? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-04-16 22:05 | |
![]() | Min fru överraska mig just då hon somna. Det kan ju vara ett tips! | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-04-17 13:14 | |
![]() | Jag ska nog till H&M och köpa lite fina underkläder idag... så vi får hoppas att min kille inte somnar ;) | |
| Linders - Ej medlem längre | 2010-04-17 13:21 | |
![]() | Skoja till det först med ett positivt graviditetstest! Garanterar att han blir klarvaken. Givetvis är det inte sant. | |
| onobond | 2010-04-17 13:42 | |
![]() | Du skall ha ett starkt förhållande för att våga Linders förslag. Inte svårt fixa, om du har gravid kompis | |
| clullanc | 2010-04-17 14:10 | |
![]() | Gjorde som ett litet kuponghäfte till min pojkvän en gång. Med massage, biobesök osv. Det var populärt. Sen kan du ju sätta dig in i något av hans intressen och göra nåt med det. Har bl.a. lärt mig spela Magic och provat på WoW. | |
| WCstol - Ej medlem längre | 2010-04-17 14:38 | |
![]() | Att göra slut, det brukar ju ofta vara en överraskning? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-04-17 15:12 | |
![]() | Vad hemskt, jag vet nog inte riktigt vad romantik är eller ens om det är nödvändigt i en relation... | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-04-17 15:19 | |
![]() | Romantik är ju hur viktigt som helst. Jag tycker det kan vara i princip vad som helst, men det viktigaste är ju att det finns omtanke bakom. cullanc: det var en jättebra idé! det ska jag faktiskt göra! tack! vet dock inte om jag vågar mig på graviditetstestskämtet :P eller jo det gör jag nog vid närmare eftertanke, problemet är ju bara att jag inte känner någon som är gravid. haha! | |
| socionom | 2010-04-17 15:33 | |
![]() | Ju bättre partner man är, desto svårare blir det att överraska med något positivt. Rule of thumb! | |
| Pim_ | 2010-04-17 16:21 | |
![]() | Sluta vara så pryd. | |
| Mouche - Administratör | 2010-04-17 19:10 | |
![]() | Ett antal inlägg raderade. Mouche | |
| Pseudonymf | 2010-04-17 19:17 | |
![]() | ➤Hirosha 2010-04-15 13:33: “Jag brukar köpa chips till min pojkvän och säga att han får spela hur mycket WoW han vill. Då brukar han stänga av datorn och skeda mig istället. Annars är det ganska mysigt att duo-supa.” Ja. Eller så blir effekten av det precis det som du lovade honom. En satans massa chipsätande och en jävla massa spelande. ➤Grundsnygg 2010-04-15 16:25: “Säg att du är gravid, det kan man bli lite överraskad av.” Inte alltid det överraskar heller. Så jävla trist. ➤Maad Max 2010-04-16 01:25: “Ligg med hans bästa vän, det kan ju vara romantiskt om än inte för din pojkvän. Överaskande, och något som definitivt sätter fart på förhållandet. Även ett sätt att visa honom att du uppskattar hans vänner!” JA! Vi behöver mer intriger här på beta att skvallra om :D ➤elsa89 2010-04-16 17:07: “Broccolisaur: jag har aldrig riktigt fattat det där med gemensamma bad. Det är mest trångt och jävligt i badkaret och det gnisslar så fort man försöker röra sig och det skvalpar över och så sticker någon stackars kroppsdel upp som inte täcks av vatten som man fryser om. Då är det bättre med dusch” I hear you, girl! Mina bröst får inte plats i badkaret... Men, jag hoppas att du får en trevlig kväll med din karl :) | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-04-17 20:02 | |
![]() | Jag tänker inte ligga med hans vän eller frysa i badet men däremot dricka lite rött, se på sin city och äta godis ikväll :) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-04-17 21:44 | |
![]() | Min erfarenhet är att killar inte gillar överraskningar. dom vill att allt går i samma gammla banor hela tiden...jag tror inte dom gillar förändringar för då blir dom otrygga. | |
| numsan | 2011-10-19 01:35 | |
![]() | Hmm. Jag brukar inte anse att jag är en jätteromantisk person. Men tipsen i den här tråden är väl sånt man gör titt som tätt? Frukost på sängen, massage, bada tillsammans, laga schysst middag, levande ljus, söta lappar, spellistor ala "blandband", film, scones, picnic.. I alla fall ett par av de här grejerna gör jag nästan varje vecka. Jag som hade hoppats på lite roliga, överraskande och romantiska tips, inte bara en lista på hur man tar hand om varandra och sin relation.. | |
| Mindymoo | 2011-10-19 02:05 | |
![]() | En kille jag känner berättade med blank blick om hur han kom hem från jobbet och hans dåvarande hade strött en gång av rosenblad till badrummet där ett skönt bad var upptappat, ett glas whisky, ljus och det hele, och sen fortsatte rosenbladen förstås in i sängkammaren. Hotell är min favvis. Att utan förvarning dra in sin partner på ett hotell där det förstås redan finns ett rum fixat... Gärna tala franska :). | |
| Displeased | 2011-10-19 04:10 | |
![]() | Jag är nog typen som inte gillar överraskningar sådär mycket, precis som anneli72 skrev ovan. Dock blir jag ju inte ledsen när tjejen kommer hem med en påse räkor och en vinbox :) | |