Spelrum
Giraffen45
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade79
Mobilspel
Pågående19 578

Forumkategorier

Användare Inlägg  
kajix2010-04-22 11:36
Antal inlägg: 7767

madlän träffa killar som beter sig som sin far. nothing new

Tess 082010-04-22 11:43
Antal inlägg: 18003

Helt ärligt så hade jag missat delen med att hon då inte visste vem han var. Naturligtvis ska man inte behöva göra någon djupare utfrågning om den tilltänka sexpartnern om man känner sig lite sugen.. oavsett om det är ett one-night eller ett längre fröhållande.
Om hon inte känt igen Jonas utan blivit uppraggad är det han som får bära hundhuvudet.

Frågn är dock fortfarande varför Tora "kommer ut" med det ? och varför just nu?

Bananstump2010-04-22 11:52
Antal inlägg: 7

Om "prata-ut-grejer" kan man ha många synpunkter, och det är befogat att vara källkritisk.

Fick hon betalt? Hur mycket och under vilka förutsättningar? ("berättar du fler detaljer så får du mer betalt")

Att hon väljer att prata ut kan ju vara för att det spekuleras i det, och för att det anses bättre att ge sin version. Att hon inte visste vem han var är ju bättre än att någon "kompis" ringer tidningen och säger att "Hon vill bli känd, och därför förförde hon Jonas".

Du var ju i ditt första inlägg inne på om det var hennes sätt att bli känd! Nu har du fått veta hennes version av det.

För övrigt tycker jag Aftonbladets artikel var urdålig! Journalistens egna åsikter är väldigt framträdande.

Hade det egentligen väckt mindre uppmärksahet om hovet anlitat en "privat psykolog" eller någon som kommit dit?

Och det är svårt att tänka sig in i situationen, men om jag hade hamnat i den situation som Jonas har skulle inte jag vilja ha en psyklog "anlitad av slottet" med tanke på att en sådan bör vara fri från sådana kopplingar.

Dödmetalörn - Ej medlem längre2010-04-22 11:58
Antal inlägg: 262

Jag tror Madeleine visste om detta innan Tora gick ut i pressen, men jag tycker det är konstigt hur skvallerblaskig rapporteringen plötsligt blivit. Blev det inte ett himla liv när några tidningar skrev om Victorias ätstörningar för en massa år sen? Nu är det plötsligt ok för kvällstidningarna att ha papparazzifoton av Madeleine på framsidan och spekulera kring vilka hennes kille ligger ned. Självklart ska de inte undtantas från drevet bara för att de är kungligheter men det är intressant hur snabbt saker förändras.
Stackars Madeleine som måste fortsätta vara tillsammans med idioten officiellt tills det andra bröllopet är överstökat.

apbur2010-04-22 12:01
Antal inlägg: 9699

Hon lär ju hur som helst inte få ligga lika mycket efter det här. Alla vet ju hur svårt det är för män att få ett ansikte på nån tidigare sexpartner.

SylviaPlath - Ej medlem längre2010-04-22 12:02
Antal inlägg: 31064

Fan, apbur. Är det så?

BrokenString - Ej medlem längre2010-04-22 12:04
Antal inlägg: 1682

Hahahaha apbur, det var kul:-))

golden2010-04-22 12:18
Antal inlägg: 1431

hejja tora!

Grundsnygg - Ej medlem längre2010-04-22 12:47
Antal inlägg: 3451

apbur, jag tror inte att Tora får några problem med att hitta män att ligga med.

bobo flux2010-04-22 13:07
Antal inlägg: 11371

För det första, jag tycker det är grottkvinnonivå på "Tora-H..."-delen i det inledande inlägget.

För det andra, jag håller med Steve Zissou. Man kan inte ansvara för andras relationer, även om det givetvis är hedervärt om man väljer att inte ligga med någon som är i ett förhållande.

Tanten M - Ej medlem längre2010-04-22 14:41
Antal inlägg: 5126

Hade jag haft nulli-nulli med honom så hade jag hoppat på stålarna direkt.

Få rejält betalt för ett engångskjut. Varför inte... :D

-Nephelia-2010-04-22 14:49
Antal inlägg: 1217

Ja, en del gör ju vad som helst för pengar..

ElectricEye - Ej medlem längre2010-04-22 14:51
Antal inlägg: 3604

Jag är buksvåger med Jonas, så jag är inte så jävla förvånad. Men vad är grejen liksom? Varför måste vi vältra oss i deras olycka? De kan väl få ha sitt privatliv i fred.

Tanten M - Ej medlem längre2010-04-22 14:51
Antal inlägg: 5126

Jamen va tusan, så många ligg man haft utan stålar.

Moralen slår galet fel ibland ;)

BrokenString - Ej medlem längre2010-04-22 14:56
Antal inlägg: 1682

Vad menar du med att du är buksvåger med Jonas ElectricEye?
har du också legat med Tora? Varför har inte det stått i aftonbladet för?

Margana2010-04-22 15:02
Antal inlägg: 826

Hade jag varit Tora så hade jag inte heller kännt igen snubben. Visst, han har florerat i tidningarna men det är inget jag tittar särskilt noga efter.

Däremot hade jag inte bara dumpat honom av den anledning att han knullade runt utan även av den anledningen att han hellre tillbringar nätterna på krogen med polarna och beter sig som en singel. Efter så många års förhållande (vet ej hur länge) så tycker jag att man kräva lite mer moget beteende av en partner.

apbur2010-04-22 15:02
Antal inlägg: 9699

Jag tycker det är moraliskt förkastligt att ha sex med någon man vet har en relation. Sen när är det ok att medvetet göra nåt som man vet kommer skada nån annan? Det spelar ingen roll om den som är otrogen är värre. Dina handlingar är enbart dina handlingar och dem står du själv för.
Sen att det ofta händer att man slinter pga dålig karaktär är en helt annan sak. Men att ursäkta sina snedsteg genom att säga att andra är värre är bara lågt.

Steve Zissou - Ej medlem längre2010-04-22 15:07
Antal inlägg: 1821

Moraliskt förkastligt ja, men innebär det att man har samma ansvar som den som faktiskt är otrogen apbur?

Ässät2010-04-22 15:10
Antal inlägg: 4824

Jonas uppgav ju ett annat namn för henne så hon visste nog inte vem det var förrän efteråt :)

Minta2010-04-22 15:10
Antal inlägg: 20042

Man har ju alltid ansvar för vad man gör. Man har inte ansvar för den andres relation, men för sina egna handlingar.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?