Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 229 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| TomasLeonard | 2010-05-05 15:06 | |
![]() | Han fyller upp ett behov som de människor som söker sig till honom vill uppnå, ett känslomässigt behov som ingening har med förnuft el. logik att göra. När så många entusiastiska fans samlas skapas en personkult,dessa människor är förstås naiva som barn och vill och tror på att det finns "gudlika" männniskor och "hemlig" kunskap som bara vanliga människor blundar för. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-05-05 15:13 | |
![]() | Är du riktigt säker på det Tomasleonard? I så fall beundrar jag dej som kan veta så säkert vad som händer efter döden? Inte illa att veta det så säkert, respekt!! | |
| TomasLeonard | 2010-05-05 15:16 | |
![]() | Nä, det har jag aldrig sagt, men jag hävdar bara att jag vet exakt lika mkt om livet efter döden som Terry dvs. zero,squat,narda, 0. | |
| apbur | 2010-05-05 15:26 | |
![]() | Broken, om du bara snuddar vid tanken på att Terry faktiskt inte talar med döda anhöriga så måste ju du också se att han isf är en omoralisk jävel. Känns det inte lite olustigt? | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-05-05 15:36 | |
![]() | Men apbur varför ska jag snudda vid den tanken när jag är troende och anser mej ha tillräckligt med bevis för att det finns de som kan prata med andar? Jag tror på det till 100%. Terry är ingen omoralisk jävel i min värld. Sen så finns det då som påstår sig vara synska som inte är det men det finns idioter inom alla områden som skor sig på andra människor. Fattar inte varför man ska behöva förklara sig för att man tror på något? Jag är inte intresserad av att övertyga er icketroende om att tro men ni som inte tror verkar ha en otrolig vilja att överbevisa oss. Skräms ni eller vad? För övrigt så behöver man inte diskutera sönder allt i varenda tråd. Den här tråden handlar om Terry och inte om man tror på övernaturligt eller inte! Schas med er! | |
| CrazyQ | 2010-05-05 15:40 | |
![]() | Tack BrokenString! Jag tycker det är underbart att veta att vi en dag kommer att återförenas med våra nära och kära! För mig är det en omöjlig tanke att det här är det enda liv vi lever. När vi inte ens kan förklara till 100% hur livet på jorden uppstått, varför vi ens existerar, att allt som finns i vårt universum bara finns där. Eller är allt vi upplever bara en illusion? man kan bli hur djup som helst. Men att man har en tro på något, det har alla rätt att ha och det ger då åtminstone mig inre frid! | |
| Binebone | 2010-05-05 15:47 | |
![]() | Vi är tre peronen på jobbet som länge prata om att gå på en seans och just då med terry. Så när jag nu såg länken tills hans sida blev jag påmind om det och damp in där. Vips så var man 3 billjetter rikare och 600kr fattigare ;) Ser verkligen framemot det! | |
| LisaLong | 2010-05-05 15:47 | |
![]() | Larvbrud...nej givetvis har man inte det. Men om man sitter i rullstol i sitt fysiska liv gör man inte det på andra sidan, lite svårt att förklara kortfattat, men tror du förstår hur jag menar:) | |
| apbur | 2010-05-05 15:48 | |
![]() | Broken, du behöver inte förklara varför du tror. Det är ganska ointressant för just mig. Jag vill mest veta VAD du tror på. Om jag tycker att det är orimligt att tro på så ställer jag naturligtvis följdfrågor. Det är inte meningen att du ska känna dig personligt angripen. Jag måste ju fråga nån som tror, annars blir det svårt att få svar. | |
| LisaLong | 2010-05-05 15:49 | |
![]() | Egenskaper, som vanligt verkar du sur och grinig...sen spelar det väl ingen roll att det är 2010 hehehhe... Nåväl...du får väl vänta och se hur det är när din tid kommer | |
| mjangsan | 2010-05-05 15:50 | |
![]() | Alla får väl tro på det som dom vill tro på. Men jag har svårt att tro på en man som inför publik vill "hjälpa" människor att prata med döda släktingar. Att välja en sådan karriär är osmakligt i mina ögon - varesig man en gåva eller inte. | |
| LisaLong | 2010-05-05 15:53 | |
![]() | Egenskap nu får du väl börja tänka lite på ditt språk. Du behöver inte vara elak emot folk!!!!!! | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-05 15:54 | |
![]() | Jag har en liten undran, talar alla i andevärlden samma språk? Jag tänkte att det vore lite trist om jag gick till Terry för att kontakta min mormor och Terry inte kan Italienska och min mormor inte engelska eller svenska. | |
| LisaLong | 2010-05-05 15:54 | |
![]() | apbur som jag skrev innan, ta reda på lite om andevärlden innan du uttalar dig. | |
| ANDERStG | 2010-05-05 15:55 | |
![]() | LisaLong: Du behöver inte sikta in dig på mig om mina problem inte intresserar. Jag söker minst en gång i veckan efter mina vattenfärger och musmattan som förkom i flytten. Jag tror tyvärr inte någon nu död person har sett vart jag satt dem så att kontakta Saida låter som det mest sakliga alternativet. Det eller så dyker de upp vid nästa flytt. | |
| Linders - Ej medlem längre | 2010-05-05 15:55 | |
![]() | "När vi inte ens kan förklara till 100% hur livet på jorden uppstått, varför vi ens existerar, att allt som finns i vårt universum bara finns där" Att aminosyror har krockat och satt ihop sig på ett sätt som skapade encelliga organismer. Om det inte hände på jorden så kan livet ha färdats i asteroider. Sen behövs det bara en planet som ligger på rätt avstånd från solen, tex Mars eller Jorden. Plus ett magnetfält. Evolution på det, och voila. Terry har skapats! | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-05-05 15:55 | |
![]() | Apbur jag tror jag har förklarat många gånger vad jag tror på, men du kanske har missat det. Jag tror enkelt förklarat på reinkarnation. sv.wikipedia.org/wik...la vandring | |
| Dyslekso | 2010-05-05 15:56 | |
![]() | Har det någonsin hänt att inga andar dykt upp på hans seanser, eller är det alltid flera andar som kommer och berättar fantastiska sexfakta för en stor publik? | |
| LisaLong | 2010-05-05 15:56 | |
![]() | Tomas (*skrattar*) så du vet lika mycket om döden som Ewans..det var nog det roligaste jag har läst idag....har du stått öga mot öga med döden tex? | |
| LisaLong | 2010-05-05 15:59 | |
![]() | Anders du måste mena Saidas dotter va? För Saida är död sen många år tilbaka:) | |