Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 012 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-14 22:48 | |
![]() | Mrsmaggart. Det här är ett empatiskt forum och många bryr sig på allvar. Däremot så kan vi inte finnas där när vi behövs som mest. Då när du inte skriver här. Jag skulle vilja tro att du behöver byta din läkare nu. Redan imorgon. Det finns andra infallsvinklar som dom kan se men inte vi. Total hopplöshet kan vändas till i alla fall en mening. En mening kan så småningom bli glädje. Byt grepp på din situation, be om ny läkare. Känner mig som en hurtbulle nu och kommer kanske inte nå fram. Men av egen erfarenhet så vet jag att det går. | |
| apbur | 2010-06-14 22:48 | |
![]() | Emollas, till saken hör att det här är ett forum och TS ställde en fråga och fick svar. Det går inte att utgå ifrån att någon som frågar om rätten att få bestämma över sitt liv egentligen själv tänker begå självmord. | |
| RAUBTIER | 2010-06-15 23:55 | |
![]() | jag har också undrat ofta varför man själv inte på laglig väg får avsluta sitt liv när man själv vill. men om jag känner mig själv så kommer jag att bryta mot denna lag förr eller senare. för varför leva när man inte behöver, och det ändå bara gör ont hela tiden. | |
| Lillstölla | 2010-06-15 23:58 | |
![]() | Raubiter: Är ledsen att du känner att det gör ont hela tiden. Tror du inte det kan sluta göra ont då? | |
| mrsmaggart | 2010-06-20 23:54 | |
![]() | Raubtier; Jag vet hur det är. Jag kan inte råda andra till vad de ska göra, när jag själv inte vet vad jag ska göra. Jag hoppas dock att det kommer att bli bättre för dig! | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-21 01:05 | |
![]() | Jag tror på terrorbalansen. Tar man sitt eget liv under en kritisk tid så hinner man inte uppleva det där superhärliga och positiva som alltid kommer efter en hård prövning. Livet är jävligt hårt och jobbigt ibland. Jag tror att dem flesta lekt med tanken att göra det enkelt för sig och slippa allt. Jag har iallafall gjort det, då levde jag i en sjuklig relation och mådde mycket dåligt. Jag var tvärsäker på att jag aldrig skulle kunna bli "hel"igen. Idag är jag världens lyckligaste (och det är inte bara som jag säger utan det är så jag känner) jag har allt jag någonsin önskat och mycket mer därtill. Ofta tror jag att det är just för att jag en gång legat på botten som jag verkligen uppskattar livet och är såhär lycklig. Ge det tid, och när du gjort det..så ge det ändå mera tid. (Jag har endast tagit en kort paus i att vara en bitch för att ämnet är väldigt allvarligt och jag hyser stor respekt för livet och alla levande ting, jag återgår nu omedelbart till mitt ursprungliga betaforum jag) | |
| mrsmaggart | 2011-02-02 18:34 | |
![]() | Jag är ett svart hål och jag vet inte vad jag ska fylla det med. | |
| mrsmaggart | 2011-02-02 18:37 | |
![]() | Ignorera föregående inlägg! | |
| mrsmaggart | 2012-01-06 19:45 | |
![]() | Är det meningen att jag ska leva för andras skull? Jag har inte bett om att födas. Jag har varit nära att dö flera gånger, både pga olyckor och självförvållat. Men lever än, nej, jag existerar. Så fort det börjar bli bättre så tvärvänder det och jag hamnar i skiten igen. | |
| Aquila1 | 2012-01-06 19:48 | |
![]() | Men du........ det finns alltid en mening, du finns för att du betyder något! | |
| mrsmaggart | 2012-01-06 19:52 | |
![]() | Jag vet att det finns många som tycker om mig och betyder väl något för dem. Men jag tycker inte om mig själv och det misslyckande jag nu har blivit. | |
| Aquila1 | 2012-01-06 20:15 | |
![]() | Blir ledsen för att du tycker så om dig själv......... | |
| mrsmaggart | 2012-01-06 20:20 | |
![]() | Jag är det svarta fåret i min familj. Min sju år yngre syster är både hustru och två barnsmamma och min bror fick en dotter i förra veckan. Jag har inte ens en pojkvän. | |
| Aquila1 | 2012-01-06 20:22 | |
![]() | Men lilla vän.......... Försök se det goda här i livet, du är säkert en bra moster som syskonbarnen gillar. | |
| mrsmaggart | 2012-01-06 20:23 | |
![]() | Min äldsta systerson älskar mig men det hjälper inte. Jag kommer att bli en galen tant med huset fullt av katter eller något. | |
| Aquila1 | 2012-01-06 20:25 | |
![]() | Nej, du kommer inte att bli det, du har för mycket insikt om dig själv för det...... Ta hand om dig, våga vinn! | |