Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 912

Forumkategorier

Användare Inlägg  
SaraAras2010-09-11 13:44
Antal inlägg: 222

Nu har jag provat zumba och det är nog det roligste jag har gjort!! Sen är instruktören helt underbar också och det är också viktigt. Så ni som inte provat, PROVA!!!

ANDERStG2010-09-11 13:57
Antal inlägg: 7560

Jag fick en zumba-skiva med mina kelloggsflingor. Jag kan acceptera att instruktören heter Gandalf, men jag skulle helst sett att sessionen inte dubbats till det lokala språket.

Neaa22010-09-11 14:24
Antal inlägg: 162

Tycker också Zumba verkar jättekul, har provat några gånger hos en kompis som köpt skivorna... Det är ju en rolig motionsform så jag förstår inte varför det inte skulle kunna fungera... Finns betydligt mer skräp de gör reklam för isfall!

emmylicious2010-09-11 14:29
Antal inlägg: 4501

Kul att du gillade det SaraAras :)

Savi2010-09-12 16:25
Antal inlägg: 1176

Enbart Zumba handlar INTE om att rasa i vikt.Zumba är en motionsform som med kombinerad "nyttig" kost & annan motion kan få än att gå ner i vikt.
Jag gick på Viktväktarna & körde bla Zumba & gick ner 15 kg på 3 månader.
Så visst har Zumbat en del i det & det är kul med när man lär sig stegen & rytmen rätt!

Yinyanggurl - Ej medlem längre2010-09-12 23:54
Antal inlägg: 517

Jag skulle faktiskt gärna prova Zumba men:
1. Jag har inte råd.
2. Jag får inte plats framför TV:n.

Nån här klagade på att man gör det ensam hemma och att man är lite "tragisk" som person bara för att man gör det ensam, men det passar mig utmärkt! Jag är helst ensam när man blir så där ful och röd och varm och svettig. Urk!

Nerösktji - Ej medlem längre2010-09-13 00:57
Antal inlägg: 387

Jag gick ner 460 kilo med hjälp av Zumba, nu har jag endast 130 kilo kvar att dansa bort.

DET FUNGERAR!!!! Jag betalade kanske 30 000 men det var värt det.

Sorgligt att kapitalisera på människor som inte vill ta sin viktminskning i egna händer utan litar blint på något som inte innebär lite mer än hårt arbete. Fast det är ju easy money. Hm, jag kanske borde börja med en egen träningsform där man "rasar" utan att ändra kosten.

OneW2010-10-11 19:41
Antal inlägg: 1207

så där. Första ZUMBA passet avklarat hemma framför tv.
5 minuter sen flåsade jag som en gris.
hiphop-merengue med lite rumba moves. Får nog sätta upp en lapp i trappen. "nej ni behöver inte ringa psykhuset! Jag tränar"

Håller med om att priset är galet. Det kom jag undan på grund av.. hmm..

Men annars måste jag nog säga att det för mig är bra. Bara sätta på en skiva och dansa... blir liksom inte av sen att få röra kroppen på detta galna sätt är inte fel.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?