Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 8 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 338 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-09-07 11:43 | |
![]() | Du ska inte heller kontakta skolans kurator. Det är bara barnens lärare och föräldrar som kan begära att ett barn ska ha kontakt med en kurator. Jössen, gå till polisen. Det är de som ska ta emot en anmälan och det är de som hjälper dig vidare. | |
| magga | 2010-09-07 20:01 | |
![]() | Rektorn ringde mig innan och ville jättegärna att jag skulle komma dit och identifiera ungdomarna, så nu ha jag varit där. Tyvärr kände jag inte igen dem från från förra årets katalog eller så har de just börjat högstadiet och finns inte med i den. Anyway, han skulle kontakta polisen och de kontaktar mig om de tycker det är värt att lägga tid på. Så nu har jag gjort mitt. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-09-07 21:57 | |
![]() | Bra jobbat Magga. Om våra ungar tror att dom kan bete sig som ligister för att sen gömma sig bakom töntregler, så tycker jag att det är helt rätt att sätta rätt hårt åt dom. Jag tillhör en av dom som har "änglar" till barn. Dom är helt underbara och fantastiska att ha och göra med och jag tror inte för allt guld i världen att dom skulle bete sig genuint illa. Men det hade skakat om mig rejält om det hade kommit till min kännedom att dom hade betett sig så illa OCH att skolan hade "skyddat" dom. Helt vanisnnig faktiskt. Det är ju barn det handlar om. Får det bara passera så får dom inte dom signalerna dom ju verkar behöva för att undvika att fortsätta på fel väg. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-07 22:08 | |
![]() | Bra att du anmälde. Om mitt hypotetiska barn hade gjort något liknande hade jag inte brytt mig ett skit om ungen tog illa upp av en identifiering via skolkatalog. De föräldrar som tar illa upp av sånt borde nog fundera lite(mycket). | |