Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 452 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bj-olle | 2010-09-19 19:16 | |
![]() | ja, eller mosSA | |
| magga | 2010-09-19 19:33 | |
![]() | På bussarna i Lund har de en skylt längst fram hos chauffören. "Stå ej i förarens siktområde". Gissa vad jag trodde det stod först..:) | |
| Lillstölla | 2010-09-19 20:09 | |
![]() | Min mamma jobbade på långvården och en av hennes jobbarkompisar kom från Afrika, minns inte vilket land, och hon hade lite svårt med språket ibland. Men var alltid en go och glad tjej. En dag när hon kom till jobbet tillfrågades hon hur det var. " Jotack, det knullar och går" Gissa om de andra fick sig ett gott skratt! | |
| vigren | 2010-09-19 20:10 | |
![]() | När jag var liten undrade jag varför man inte fick ha smoking på tåg... | |
| bitteb | 2010-09-21 12:09 | |
![]() | Pådagis hadde vi en litten kille som hade svårt med sina K:N. En dag kom han o hade fittlampan med sig, en gång berättade han mycket om Afitta. Vi undrade va Afitta va, jo där det bodde tottodiler. | |
| bitteb | 2010-09-21 12:11 | |
![]() | en annan kille kunde inte säga S o R. Så när kan skulle börja sexårsgruppen blev det, gleck glopp gluppen! Inte helt lätt att förstå! | |
| Stubin | 2010-09-21 12:36 | |
![]() | Hörde för några år sedan om en sjuksköterska från Canada som var och jobbade på ett sjukhus i Sverige under en period. Han var inte så insatt i det svenska systemet så när dom andra undrade om han skulle gå på fackmötet som var senare på dagen så svarade han att han var gift så det var inte aktuellt för honom. :-) | |
| bitteb | 2010-09-21 13:18 | |
![]() | ha ha (stubin) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-09-21 13:25 | |
![]() | När jag var fem år tränade jag med farfar på att cykla. Han höll där bak och jag trampade på. Sen släppte han och jag trillade omkull och föll i ett dike med brännässlor. Hela min högra arm blev röd och gjorde ont. Då sa farfar "Nä, så här kan vi inte ha det. Jag går och hämtar häcksaxen för att klippa bort det" och så gick han iväg. Jag bara stod och glodde efter honom och var övertygad om att han gick efter saxen för att klippa bort min svidande arm. :O | |
| ger055 | 2010-09-21 13:30 | |
![]() | Mina föräldrar var religiösa och lärde mig en kristen sång som gick ungefär "jag vill så gärna vara nära dig Gud". Jag trodde att det skulle vara "jag vill så jävla gärna vara nära dig". Inte poppis när man sjöng den i kyrkan... | |
| Fazilja | 2010-09-21 13:36 | |
![]() | En dag gick jag och väntade på en speciell tidning som skulle komma med brevbäraren. Jag var ute på promenad och när jag kom vid mitt lägenhetshus så ser jag brevbäraren gå in i trapphuset med en bunte och däribland ett stort vitt kuvert med möjligt min tidning i. Jag skyndar efter och in, ser brevbäraren stå vid min dörr och ler mot honom. Till min förfäran ser jag att han tar upp en nyckel och försöker öppna dörren. "Hallå, jag bor där!" säger jag och han tittar på mig med konstig blick. "öh,nä..jag bor här" säger han. Jag tittar på dörren och ser ett helt annat namn än mitt och inser då att jag gått in en trappuppgång tidigare i min jakt på brevbäraren. Brevbäraren bor där och är hemma för att äta lunch. Jag ursäktar mig med att jag är nyinflyttad (bott i huset ett halvår :)) och försvinner därifrån och dör nästan av skam. Snacka om att jag undvikit den grannen sen dess. | |
| Nasty Nimrod | 2010-09-21 14:00 | |
![]() | Gleck glopp gluppen? | |
| Alizee | 2010-09-21 14:20 | |
![]() | Tingelingelater, tennsoldater, prima trosor, bom, bom, bom! Det trodde jag. | |
| bitteb | 2010-09-21 14:22 | |
![]() | Ja, det betydde sexårsgruppen!! | |
| reallynx | 2010-09-21 14:51 | |
![]() | Min son åkte med sin farmor o farfar till Torekorv på semester. | |
| reallynx | 2010-09-21 14:53 | |
![]() | Även djur kan missförstå. När jag var liten hade vi en Pudel som sprang till dörren och viftade glatt med svansen när någon sade nu kommer solen =) | |
| dragabol | 2010-09-21 15:37 | |
![]() | När ett av barnen var i 3-års åldern ville han ha "Lallapappis" - ingen begrep något ända tills en dagisfröken förklarade att det betydde leverpastej :) Han får fortfarande höra detta ;) | |
| TopBanana | 2010-09-21 15:48 | |
![]() | Hahahahahaha reallynx :)) Nu kommer solen... :)) | |
| Saberhagen | 2010-09-21 16:29 | |
![]() | Då lär ju jag berätta om min mamma en dag vid matbordet! Notis: bröst brukar ju kallas typ meloner, lökar, rattar m.m. Jag, 15år, hade för första gången gjort ett eget trädgårdsland. Där odlade jag lök, sallad, paprika och något mer. Just denna dag hade mamma gjort köttfärssås och jag frågade henne om hon använt den lök jag odlat. Svaret jag fick var : Spelar det någon roll om vi klämmer i dina lökar eller mina lökar?? Det tog henne 29min att fatta varför vi andra satt och asgarvade vid matbordet! | |
| bujum | 2010-09-21 17:42 | |
![]() | Jag bor i Norge och här heter öppen spis "peis". Döm om min förvåning häromdagen när jag på textTV läste (fel förstås): Peis exploderte - Hus brant ned Har lite dåliga ögon så det blev ju penis exploderte.... | |