Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 372 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skogsbotösen | 2010-09-24 19:19 | |
![]() | Dont feed the troll.. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-09-24 19:20 | |
![]() | Hahaha, shiiit vad underhållande :)))) | |
| Urek | 2010-09-24 19:23 | |
![]() | Ett gott skratt förlänger livet, playboydiiva!! Men jag ser intet om var gränsen för otrohet går? Är det ok att kyssa en tredje part? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-24 19:24 | |
![]() | tja, när är man "mindre bedragen"? när partnern inte kan stå emot pga åtrå eller när partner resonerar som att det den inte vet mår den inte dåligt av. jag vet inte. men jag skulle aldrig ligga med en annans man av den senare typen. | |
| bobo flux | 2010-09-24 19:24 | |
![]() | Jo, förutsatt att han/hon har munherpes... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-24 19:25 | |
![]() | ok för vem? | |
| Urek | 2010-09-24 19:27 | |
![]() | ok för den moralsyn som ska råda/råder ramsay | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-24 19:29 | |
![]() | blanda inte in moral med otrohet. var och en och vart och ett par har sina gränser alt inga gränser alls. | |
| ANDERStG | 2010-09-24 19:45 | |
![]() | "jag föredrar min pojkväns 'fireman'" Jag föredrar brandman Sam. www.allapriser.se/im...5e 1d82d133 Han hjälper alltid till. | |
| bj-olle | 2010-09-24 19:47 | |
![]() | det är pga detta jag alltid bär kondom, hela dagarna. "kan du gå ut med hunden?" absolut! men kalla mig inte pervers, jag är ju skyddad från allt sånt med min kådisrustning. kommer som rusande tåg på min undantagstillstånds-sprin gare. rösta på SD svingande gummit som ett tjuder över huvudet. "hey hey hey, korka upp champagnen, det blir moralrodeo!" Och vem lekte inte ryska posten med grannens ungar? profil och näcken och tjo-san och idas sommarvisa! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-24 19:55 | |
![]() | haha:) | |
| GUBBAJÄVEL | 2010-09-24 20:20 | |
![]() | Hur använder man en kondåm? | |
| Betty29 | 2010-09-24 20:26 | |
![]() | Hur e du funtad??? | |
| lenty - Ej medlem längre | 2010-09-24 20:43 | |
![]() | hm.. är kondom en ny sorts glass eller??????? :-) | |
| golden | 2010-09-24 20:43 | |
![]() | jag håller med ts | |
| Erty87 | 2010-09-24 20:47 | |
![]() | Det här är inte otrohet: www.youtube.com/watc...YF C0O393DQ | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:02 | |
![]() | Är man otrogen så kan man åtminstone ha den goda smaken att använda kondom, visst. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:14 | |
![]() | Urek: "Men jag ser intet om var gränsen för otrohet går? Är det ok att kyssa en tredje part?" Okej, jag ska vara seriös en liten stund här. Dela lägenhet, dela på räkningar, gå på bio, ut och dansa, laga mat ihop, ut och käka, promenera, resa och dylikt. Det är sånt som man kan göra med vänner. Allt ovanstående skrivet kan man också göra med en tjej eller kille man har ett förhållande tillsammans med, vad som dock då tillkommer är: Kel, smek, kyssar, hångel, sex. Så i mina ögon, dvs min personliga åsikt i frågan där är en kyss otrohet. Varför? Jo, därför att om min man upplever/känner behov av att göra och gör sånt med någon annan än mig så är "vi" inte något "speciellt" tillsammans längre. För mig är kelet, kyssarna, sexet osv det som skiljer oss från att inte bara vara vänner. Fantasier? Jag är övertygad om att han har fantasier, även att han tittar på andra. Det tror jag alla gör, det är något som sker automatiskt och inget man medvetet kan stoppa. Men det är inget jag märker av... Sen köper inte jag inte det jag hört en del säga: "Men jag blev så kåt, jag kunde inte hejda mig". För att bli "så kåt" ska man för det första ha försatt sig i en situation man från början inte borde gjort och därefter låtit det hela utvecklas alltför långt, och för det andra - jag kanske skulle kunna "nästan köpa det" om det kom från en hormonstinn grabb på 17-18 år, men inte från en vuxen man eller kvinna. Är jag bitchig? Jeppz! Men sen är faktum också att jag ser till att min man inte ska behöva hamna i en situation där han känner behov av att få sex, spänning mm hos någon annan. Och han gör det samma mot/för mig. Så är en kyss otrohet? I mina ögon Ja. | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:17 | |
![]() | Räkna in mig i skaran av de som hackar på troll. | |
| le-lou | 2010-09-24 21:26 | |
![]() | "Klart du inte är otrogen om du använder kondom. Sätter du lite gladpack på tungan kan du kosta på lite kyssar också." hahaha fy fan vad jag skrattar nu, tack för skrattet Gautama ! :D | |