Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 20 105 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ataxisk | 2010-10-31 21:04 | |
![]() | det borde heta apofeni på svenska. Apophenia på engelska iaf. Nån som rullat det? | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-10-31 21:06 | |
![]() | okej allvarligt talat cover me, jag förstår att du verkligen vill ha ett ord och att du är ganska allvarlig här. Det finns något som fångar det du beskriver... på engelska i alla fall. typiskt, kommer inte på det | |
| Cover Me | 2010-10-31 21:12 | |
![]() | Tack S Z. Jag tycker om när vackra män förstår mig. Du kan väl återkomma när du hittar ordet? | |
| Daggdroppe | 2010-10-31 21:13 | |
![]() | haha. | |
| lhadnesi | 2010-10-31 21:28 | |
![]() | Vem vinner Manchester eller Chelsea ? | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-10-31 21:29 | |
![]() | önskar jag vore synsk så jag kunde få hjälp att komma ihåg... ordet. Nå, tack cover det var fint du. | |
| felix-w - Ej medlem längre | 2010-10-31 21:34 | |
![]() | Förstår inte vad det har med DIG att göra TS vem som helt plötsligt dyker upp i dörren. Slumpen kallas det för. | |
| blue_moon | 2010-10-31 21:43 | |
![]() | Prekognition = knowledge of an event before it happens, gained by paranormal means (Oxford english dictionary). | |
| Cover Me | 2010-10-31 21:45 | |
![]() | Nej felix, du förstår inte. Men du är söt ändå. Slump en gång. Möjligen två. Men sen är slumpen över. | |
| lightningpaw | 2010-10-31 21:49 | |
![]() | nej, det är visst slump, det är bara det att du glömmer att räkna på alla gånger det kommer in nån som liknar nån och den denne någon liknar INTE kommer in strax efter. samma med alla sammanträffanden, icke-sammanträffandena är så oerhört många gånger fler. | |
| felix-w - Ej medlem längre | 2010-10-31 21:53 | |
![]() | Nu förstod du att jag skulle komma in och skriva här igen. Du TS som styr mig till detta :-) | |
| Cover Me | 2010-10-31 22:08 | |
![]() | lightningpaw: Det är väl därför det inte är någon slump. Sannolikheten är så yttepytteliten att en, eller möjligen två, gång(er) är en slump, inte att det händer lite då och då. Tror jag då. | |
| Ts lillsyrra - Ej medlem längre | 2010-10-31 22:37 | |
![]() | Cover Me 2010-10-31 20:45 "Hehe Lillstölla, jag är den som minst av alla är mottaglig i sådana fall eftersom jag inte tror ett dyft på tomtar och troll, andar eller spöken. Jag har ju bett om en annan definition på grejen. Knappast fenomen heller. Bara "något"... " Ehh... Cover Me, redan glömt din egen formulering i ingressen? Är jag synsk, frågade du ju. Och för övrigt så handlade hela händelsen om ditt eget önsketänkande. - Från det undermedvetna, så det hjälper iiinte huuur mycket du än försöker att förneka det. ;) Klart du var/är intresserad av henne - juueeeh. | |
| Saxon_x | 2010-11-01 01:30 | |
![]() | Att du ens funderar i de banorna tyder på att du nog behöver hjälp med ditt psyke. Men du kanske även tror på Gudar och Jultomten och Tandfen också och då tvivlar jag på att du har den självinsikten som gör att du kan få hjälp. | |
| Saxon_x | 2010-11-01 01:34 | |
![]() | Och med tanke på din oseriösa "SIDA" och dessutom knappt spelat 70 matcher med 58 vinster o rating på 2800 samt en massa konstiga rullningar så anar man ju vad för slags person som döljer sig bakom. Ganska osäker person som antagligen även fuskar med div. hjälpprogram som jag nu tror de flesta sett sista tiden här på Betapet och tyvärr verkar det öka. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-01 08:54 | |
![]() | Jisses vilka generaliseringar, fördomar och personliga påhopp. Kliar i mitt abusefinger. | |
| Mouche - Administratör | 2010-11-01 17:40 | |
![]() | Kliar rejält i mitt också zlipzten. Maken till, ursäkta min rättframhet, urbota korkade inlägg har jag då sällan skådat. Jag tänker låta inläggen stå kvar eftersom det torde vara straff nog att veta att alla får chansen att läsa nåt så bedrövligt fjantigt som man skrivit. Mouche Tilläggas kan att man inte ska glömma att Betapet är översvämmat av fantastiskt duktiga spelare som _inte_ behöver använda sig av fusk för att klättra snabbt i ranking. Tillika är dessa killar och tjejer för jäkligt duktiga på att rulla. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-01 17:42 | |
![]() | Själv är jag inte så duktig, men jag har tur hela tiden. Och så är jag synsk så klart! | |
| Ts lillsyrra - Ej medlem längre | 2010-11-01 18:48 | |
![]() | Synsk... R börjar komma till insikt. Helt underbart. ;DD | |
| Cover Me | 2010-11-02 17:47 | |
![]() | Jag tror jag bjuder Saxon_x på pepparkakor! Glögg till? Must? Pucko? Fö föreslår jag Saxon_x m.fl. att använda mitt fenomenala hjälpprogram (aka h-j-ä-r-n-a-n) då det killar dödsskönt mellan öronen att använda't. Ber om ursäkt om jag retat upp några stackare här. Det är inte lätt att vara människa. Eller orakel. Eller snille. Eller ha dille. Ps. Självklart tror jag på jultomten och Robert Lind i Kramfors, dock inte på vidare många andra. | |