Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 18 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-08 21:10 | |
![]() | Btw är den där Lorenzo BlondinBellas ex :') | |
| slånbär | 2010-11-08 21:11 | |
![]() | Några ska tydligen vara med på svt debatt (imorgon tror jag) så vi får väl se vad dom har att säga till sitt försvar då. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-11-08 21:20 | |
![]() | Man kan ju undra vart alla pengar kommer ifrån!? Föräldrarna har råd att köpa lägenheter,märkeskläder och behandlingar till sina telningar..och dessutom ha tid att städa och fixa hos dom! mysko. | |
| slånbär | 2010-11-08 21:23 | |
![]() | Det är den dära silverskeden som är skurken!! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-08 21:27 | |
![]() | Det bästa var när en mamma försökte bortförklara deras beteende på mataffären och "jobbet". "Det var en helt ny miljö, dom var trötta" Haha | |
| Lill-IT | 2010-11-08 21:30 | |
![]() | Hehe, underbart program<3 Plötsligt inser jag hur goa mina ungar är, om jag nu inte visste det förut.. | |
| slånbär | 2010-11-08 21:36 | |
![]() | Lillit-mina med. Visst sitter dom framför datorn så fort dom kan men dom gör jättemycket jobb här hemma också,sköter skolan (har aldrig skolkat) och är i största allmänhet skötsamma och målmedvetna. 16 och 18 åriga killar och jag är så stolt över min äldste som klarade sitt körkort för en vecka sen. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-11-08 21:37 | |
![]() | Karolinas pappa: "Jag tycker det är okej om hon köper en,två eller tre jackor om hon vill" helt sjukt! man måste ju lära sig att välja en jacka. | |
| Ydh | 2010-11-08 21:39 | |
![]() | Tror helt klart att det inte är fejk. Det finns många som är så, tack vare(?) sina överdrivet hjälpsamma föräldrar. Jag skulle inte vilja att mina föräldrar behövde "ta hand" om mig hela tiden, jag vill klara mig själv! | |
| Homsetrollet | 2010-11-08 21:40 | |
![]() | Årets I-lands problem | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-11-08 21:44 | |
![]() | Jag funderade länge över vem som var speaker. Var det verkligen Hans Wiklund? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-08 21:46 | |
![]() | Snarare decenniets I-landsproblem :P | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-08 21:48 | |
![]() | Själv fick man EN vinterjacka i 16årsåldern som jag fortfarande använder. | |
| bommarna | 2010-11-08 22:37 | |
![]() | Föräldrarna borde skämmas som skapar sådana monster. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-11-08 22:45 | |
![]() | en av mammorna hade lånat hundratusen för att sonen ville ha en MC.. antingen är det fejk eller så har vi en potentiell deltagare i lyxfällan snart? | |
| Zmurfy | 2010-11-08 22:54 | |
![]() | Jag tror iofs att curlingföräldrar inte skiter i att uppfostra sina barn, jag tror inte heler det handlar om pengar, det var så det vinklat i det här programet bara. Curlandet är en del av vår samtid, 60-talisterna sägs ju vara en annan bekväm generation, medans 70-talistuppfostrandet var fri barnuppfostran men då handlade det väl mer om att vi fick göra vad vi ville bara vi lydde föräldrarnas regeler då de väl sattes upp...eller nåt. Jag är född på 70-talet, med en hel del influenser från det gamla, jag är rätt ensam om i min generation att ta i handen och tacka om jag varit bortbjuden. Det är ingen ursäkt men visst försöker curlingföräldrar visst uppfostra sina barn, kanske är det ett resultat av att föräldrar av idag måste jobba rätt mycket för att ha råd med allt som man "måste" ha, vilket resulterar i ett överdaltande. Självklart har man ett val som 20+ att ta sig i kragen och skaffa sig lite luft under vingarna. Självbevarelsedriften borde vara en anledning, men den försvinner väl sakta men säkert genom att ungdomar som växer upp idag är fostrade av medier som bara sänder skit som t ex Paradise Hotel. | |
| laserkatten | 2010-11-08 22:58 | |
![]() | Hade önskat att SVT tog lite större ansvar i sina underhållningsproduktione r och informerade sig, deltagarna och tittarna något om grundläggande inlärningsprinciper. | |
| mrperfect | 2010-11-08 23:05 | |
![]() | Vad beträffar Sveriges värsta bilförareså hade jag en religionskunskapslärarinn a som borde ha vunnit den..hon såg sej aldrig om då hon körde..hu | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2010-11-08 23:46 | |
![]() | Tänk om det kommer en dag i dessa ungars liv när solen går i moln.. men vet ju aldrig vad som väntar bakom hörnet. Likbilen brummar bort med dem som stod för all markservice.. arbetsmarknaden är iskall då grundkravet är att man åtminstone ska kunna göra någonting på eget initiativ... och i köket står maten och ruttnar för ingen vet hur den ska tillredas.. Kanske har Ingvar Kamprad någon yngre förmåga i släkten som kan börja sälja bruksanvisningen "Så här lever man ett liv" till bortkomna själar som aldrig behövt tänka själva.. | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2010-11-08 23:55 | |
![]() | Orkade inte se på en massa ouppfostrade snorungar i mer än en kvart. Förr eller senare får de här barnen en rejäl käftsmäll och så ligger de där och sprattlar. Den dagen ska jag skratta gott! Moahahahahaha.... | |