Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 18 732 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tinna | 2011-01-04 19:05 | |
![]() | Bakisplagg m.a.o. Sweet. :) Jag blir dock sugen på att sy en egen. :P | |
| Mimikryp | 2011-02-09 00:46 | |
![]() | Tinna; Hur går det med syendet? Blir det någon hemmagjord jättebäbisdräkt? :-) | |
| bobo flux | 2011-02-09 00:53 | |
![]() | Jag vill ha en Chewbacca-onepiece | |
| Mebiti | 2011-02-10 00:28 | |
![]() | Är det bara jag som undrar varför Secondchance tycker att det är extra sorgligt att nioåringen med detta plagg var just en kille? | |
| pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-10 00:49 | |
![]() | Nej tack. Ful och opraktisk. Inte ens hemma skulle jag... | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-02-10 07:19 | |
![]() | det modet är väl på samma nivå som att folk köper svindyra jeans i 3 storlekar för stort som glider ner? verkar dessutom opraktisk när man blir skitnödig trots att den ser väldigt bekväm ut. | |
| Megaherz | 2011-02-10 17:12 | |
![]() | Aldrig sett förut, men jösses vad fult! =D Min pojkvän kommer skratta ihjäl sig när vi åker till Sverige och han får se sånt. Good intryck, my vänner. Tycker det är urmyspysigt med joggingbyxa och stor tröja (vilket jag inte skulle gå ut med). Har dessutom riktigt mysiga strumpor. Mysmysmys. Det där, nej tack. Hur kissar man? Då måste man ju strippa helt :o Kan man öppna dragkedjan där nere bara, för männens skull? Måste ju se sjukt skoj ut | |
| m-70 | 2011-02-10 17:17 | |
![]() | Vi har en över i rosa storlek M. Om någon ät intresserad. | |
| Subutai | 2011-02-10 17:31 | |
![]() | Enormt fult. Jag hade hellre gått omkring såhär: storabh.files.wordpr...x- klan.jpg | |
| SecondChance | 2011-02-10 17:37 | |
![]() | Det sorgliga, Mebiti? Att folk skrattade både öppet och i smyg åt honom, vilket de troligen hade låtit bli om det varit en tjej (och nej, jag anser det naturligtvis inte vara okej, men det hände likafullt tyvärr). | |
| tina_haxa | 2011-02-10 18:18 | |
![]() | Såg ju rätt skönt ut, jag bor i en kall stuga och kan tänka mig att mysa omkring i en sån här hemma. Men varför dra igen framför ansiktet?? Jag, som blivit rånad, fick ett rejält obehagshugg i magen av den första länkade bilden.. Och obehaget växte när jag tittade på bilden du länkat Subutai, men jag hoppas ditt inlägg var nån form av skämt? | |
| Aviator | 2011-02-10 18:30 | |
![]() | @Miss jk: "I Norge går var och varannan omkring med dem ute på stan..." Jag har jobbat här i Norge sen 2007, har inte sett en enda gå runt i en sådan "overall" här. Jodå men så att ee.... =) | |
| Tinna | 2011-02-10 18:40 | |
![]() | Kanske för att de inte fanns -07? :P | |
| Gautama | 2011-02-10 18:44 | |
![]() | Jag skulle kunna tänka mig en sådan som mysdräkt hemma, de ser ju otroligt sköna ut. Min sons pojkvän har nyss investerat i en, ska bli kul att se den på honom när den kommer. | |
| sina_shataz | 2011-02-10 18:57 | |
![]() | Här i Göteborg springer det omkring folk i dessa jump ins. Endel klär faktiskt i det ... finns ju några som ser rätt coola ut www.onepiece.no/#collecti on | |
| Miss_jk | 2011-02-10 19:58 | |
![]() | Aviator: Jag har inte besökt Norge själv på X antal år, utan det var min kompis som sade. Hon bor i Arendal och ser folk mest hela tiden i sådana där. Megaherz: Ja, det kan man... =) Silverbjälke: Såååå jobbigt är det väl inte att dra ner overallen? Det är ju ingen kroppsstrumpa i läder vi pratar om. Betydligt lättare än ett par tighta jeans t.ex. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-02-10 20:55 | |
![]() | teletubbie-looken jag skulle säkert kunna ha en, men är väl tur att jag inte har. | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2011-02-10 22:00 | |
![]() | De är ju söta och dessutom hur sköna som helst. Men visa sig utanför dörren i den, skulle jag nog inte göra. :-) Såg en tjej inne i Nordstan för någon månad sen som hade lusekoftevarianten på sig och det såg ju faktiskt helt okej ut. | |