Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| boyakasha | 2011-02-01 21:18 | |
![]() | Jag är den som inte sa Hej till Monica, men som gärna vill veta var du köpt din tröja. Jag är den som kom ut till hörnet av SevenEleven den där kvällen då Sarah ville sitta hemma. Jag bor även granne med Alice. Jag har aldrig träffat hon som hade blommor i sitt hår, men jag är glad i alla fall. | |
| ElsieKvist | 2011-02-01 21:30 | |
![]() | Jag heter Elsa och bor i Stockholm där jag studerar textil formgivning, vävning och broderi. Har sambo och katt. Tycker om det mesta som rör sig mellan 20 och 50-tal. När jag inte håller på med textil så tycker jag om att titta på gamla filmer. Har ganska så nyligen börjat steppa också, svårt men roligt. Älskar rysk litteratur och har ett 10-tal favoriter som cirkulerar, känns ovärt att läsa nånting annat då inget i annat i min mening håller samma höga kvalitet. | |
| klantglenn | 2011-02-01 21:38 | |
![]() | mäktig absurd läskeblaskdrickande illuster nattsuddare. tillsammans med han med stort h sen cirka 2 år tillbaka. jämtlänning i exil som via stockholm och andra omvägar tog mig med spåren genom skogen till mitt hjärta i hälsingeskogarna. nyss börjat okynnesplugga statsvetenskap för att få lite andrum från arbetsmarknadsåtgärdernas alla faser. annars ligger jag på soffan och drömmer om långa och korta resor, ett stimulerande deltidsjobb (fritiden är viktig!), att bli skuldfri, en smäckrare kropp till beach '11 och allmän lycka och välstånd. | |