Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade5
Mobilspel
Pågående18 563

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Slagrutan - Ej medlem längre2011-03-05 00:00
Antal inlägg: 150

Petter är en stor idrottsman,,, men han kommer också att få pisk...av yngre, starkare..smartare snubbar...

ninaaug2011-03-13 15:17
Antal inlägg: 67

Petter ger ett ansikte åt devisen, "det man inte har i huvudet får man ha i bena". Jag tycker synd om gossen.

slånbär2011-03-13 15:36
Antal inlägg: 5539

Såg honom i Skavlan och fattar inte varför alla förstorar upp detta så otroligt. Han är en målmedveten och oerhört duktig idrottsman-att han passar på att njuta lite extra av segerns sötma genom att visa fingret åt huvudkonkurrenterna är väl inget att gnälla om. Kolla bara på Usain Bolt - snacka om att glänsa och samtidigt förnedra motståndarna men inte blev det nåt liv på svenskarna då. Nej det var ju bara underhållande men när det händer mot svenska idrottare då blir det plötsligt osportsligt. Märkligt.

Grundsnygg - Ej medlem längre2011-03-13 15:49
Antal inlägg: 3451

Om jag var svensk skidåkare skulle jag älska Petter, tänk vad mycket lättare det måste vara att hitta sponsorer nu.

Ahnad - Ej medlem längre2011-03-13 22:10
Antal inlägg: 411

Finns bara ett ord: dumdryg. Såg honom förresten i "Skavlan" i fredags. Kan det vara han som fått människor att mynta uttrycket "tätt mellan ögonen"?

Hoodman - Ej medlem längre2011-03-13 22:17
Antal inlägg: 2826

Det är lite roligt... Petters "hån" var riktat till hans motståndare. Motståndarna bryr sig inte nämnvärt och använder det istället som tändvätska i kommande tävlingar. De som blir sura är dom som sitter hemma i tv-soffan.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?