Spelrum
Giraffen | 46 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 78 |
Mobilspel
Pågående | 20 280 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
numsan | 2011-03-20 18:50 | |
![]() | Jag är nyfiken på hur det gick för Ludde med hans Göteborgsresa! =) | |
rockopongo | 2011-03-20 19:16 | |
![]() | Appropå o ge upp...klart jag liksom Skugga gör det...jag menar; hur I skall en norrlandsbrutta som jag finna någon här, att dejta och.... härlig tråd ändå! | |
numsan | 2011-03-20 19:20 | |
![]() | rockopongo - det fanns ju massor av norrlandsgrabbar sist.. =) | |
Hoodman - Ej medlem längre | 2011-03-20 19:22 | |
![]() | Jag är snart inte singel längre, för jag har raggat upp någon på Lunarstorm. | |
rockopongo | 2011-03-20 19:28 | |
![]() | va?????????????? i missed them..fuck osså grrr | |
numsan | 2011-03-20 19:29 | |
![]() | rockopongo - Jag tror till och med att jag parade ihop dig med ett par av dem i senaste matchningen? =) | |
rockopongo | 2011-03-20 19:51 | |
![]() | måste hitta det!! hmm... | |
Jotrix - Ej medlem längre | 2011-03-20 20:36 | |
![]() | den som söker den finner | |
Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-03-20 21:30 | |
![]() | Nej. | |
ssvonkolera | 2011-03-20 21:35 | |
![]() | Söker, som alla andra män, en modersgestalt. Go! | |
An-archos - Ej medlem längre | 2011-03-20 21:53 | |
![]() | Finnes: Gedigen överklassnazist. Tandläkarutbildning och ett antal år på nacken. Blått blod i släkten, connoisseur i brevlådan och jagga på uppfarten. Sökes: Bitsk karriärshynda med representabla mått. Kokainmissbruk är INTE ett hinder. | |
MrTeaser | 2011-03-20 22:46 | |
![]() | Hahahaha.... | |
RamsesII | 2011-03-21 00:13 | |
![]() | Existerar: Akademiker, 36 år, 191 cm, 78kg, vältränad. Lever att aktivt liv, men njuter också av att ta det lugnt med jämna mellanrum! Intresserar mig för musik, djupa samtal, natur, träning, socialt umgänge! Är bra på att småfixa i hemmet och i trädgården, generellt händig. Gäller även massage! Mina polare skulle beskriva mig som humoristisk, omtänksam, pålitlig när det är allvar. Söker: Dig tjej mellan 25-32år, utan barn. Ser gärna att du vårdar kropp och själ. Du har lätt för skratt och man kan lita på dig med! Lekfull men ändå mogen.... | |
Teacherspet | 2011-03-21 01:29 | |
![]() | finnes: ungefär som ovanstående fast tvärtom. | |
The Mag | 2011-03-21 02:28 | |
![]() | Hahaha, humor! | |
helbe267 | 2011-03-21 23:24 | |
![]() | Jaha, skriver väl några rader i singeltråden igen. Finnes: 36 årig sjuksköterska med två döttrar. Jäkligt händig om jag får säga det själv, inte rädd att få lite skit under naglarna. Gillar bilar och motorcyklar ;). På fritiden brukar jag försöka gå långpromenader, givetvis med bra musik i öronen, bästa sättet att rensa huvudet. Gillar ironi. Sökes: Någon som står ut med mig! ;) | |
CallmeIngrid - Ej medlem längre | 2011-03-22 02:22 | |
![]() | En obildad kortväxt, lat, osund kvinna som njuter av aktivitet med jämna mellanrum och som varken intresserar sig för musik, djupa samtal, träning, natur eller socialt umgänge, är kass i hemmet och hatar trädgårdar och kan inte skruva ihop IKEA-möbler, usel på att massera, utan humor och vänner och empati (psykopat kanske är det ultimata?). Gärna en kvinna som man inte kan lita på när det gäller. Är det vad som sökes, teacherspet? Låter otäckt likt mig, tänkte jag. | |
nygiants | 2011-03-22 03:19 | |
![]() | En mystisk man som lever i en mystisk värld och gillar mystisk musik och har mystiska intressen. Har ingen koll vad som går på tv/bio eller vem som varit med i robinson, idol, melodifestival. Alternativ musik (gärna skev, konstig eller extrem), arkitektur, smak (alltså sånt man kan äta dricka), litteratur står på min innelista. Är rätt mkt ensamvarg och gillar att skriva både lyrik och musik. Jobbar med mina egna intressen och har väldigt udda tider. Är ofta på resande fot för att besöka en musiktillställning, gärna kombinerat med andra kulturella ändamål eller flipperspelstävlingar. Gillar lugn och ro och är absolut inte det minsta nyfiken på vad andra gör/har gjort i det stora hela. En emotsägeslsefull udda kombination i ett paket. Barnfri, 36 åring. Anses lite svår att komma in på livet men lyckas man väl göra det finns en värld full av möjligheter. Vet egentligen inte om jag söker ngn, men det var kul att försöka beskriva sig själv iaf. I övrigt ser jag ut som på fotot. | |
Teacherspet | 2011-03-22 13:31 | |
![]() | ingrid: jag blir sugen. frågan är dock om lika barn verkligen leka bäst. vi kan väl ta en långpromenad i skogen, titta på fåglar, bygga kojor och diskutera saken? | |
bobo flux | 2011-03-22 14:09 | |
![]() | Anordna en singelfestival med livematchning, kanske? | |