Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 613 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mindymoo | 2011-12-08 10:58 | |
![]() | Jag skulle f ö satsa på att ta med henne på spontan after work-drink, vill hon inte samma dag - fråga om det är okej på fredag när alla andra awar. | |
| MrAtomic | 2011-12-08 11:11 | |
![]() | Ja visst är det så jag har en släkting som driver ett företag sen 15 år tillbaka med sin partner och många reagerar på detta och tror att de inte är bra för förhållandet, fast de har ett riktigt bra förhållande.. Ålderskillnad generellt tror jag inverkar mest när det är frågan om barn och viljan att ha barn (är tex kvinnan 45 och mannen 30 kan detta vara viktigt). Annars är ju personlighet mycket viktigare, min tjej tex är 29 och jag 36, vi är ju ok enligt Ullis tioårsspann men ärligt talat hade jag varit några år äldre och hon några år yngre är jag övertygad om att det hade fungerat ändå. | |
| MrAtomic | 2011-12-08 11:13 | |
![]() | föregående var svar till teamgrens. | |
| __Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-12-08 11:24 | |
![]() | "Jag är 28 år och han är 49." Åj. Det var häftigt. | |
| Pocaloca | 2011-12-08 11:32 | |
![]() | Kärlek har verkligen ingen ålder =) | |
| carlskorpan | 2011-12-08 11:55 | |
![]() | Man kan fråga något utan att äventyra jobbet och situationen på jobbet - det kan kännas pinsamt ett tag om det inte klickar, men hur får du veta om du inte chansar? Du kan till exempel fråga: "Om jag frågade dej om en dejt - skulle du tacka ja då?" Lite gulligare och lite mera safe. Och varför ska ni göra nåt så tråkigt och förutsägbart som att ta en fika eller äta ute? Vilka aktiviteter gillar du? Vad gör du på din fritid? Om du bara vill lära känna henne lite mer - aktivera er. Roddbåtsäventyr, gå ett box-pass på Friskis ihop. Åk pulka med grillning. Vad som helst är bättre än att stirra på varandra över ett cafébord. Oändliga möjligheter. Lycka till. | |
| teamgrens | 2011-12-08 13:03 | |
![]() | Klart att mognad och personlighet spelar stor roll. Men det gör det i alla förhållande. Om jag ser till mina tidigare förhållande så har den största åldersskillnaden varit 7 år. Och sambons största åldersskillnad 8 år. Så ingen av har förr dragits till äldre respektive yngre. Jag bara menar att man inte ska hänga upp sig på åldern. Det är bara siffror i det stora hela. Ang barn så diskuterade vi det tidigt. Jag vill ha barn och det är han med på. Han har en son redan som är 24 år gammal. Jag har inga barn. Chansar man inte får man aldrig veta. Och då är det bättre att testa. =) | |
| Kadgar | 2011-12-08 14:21 | |
![]() | Skriver man i en sån här tråd förväntar man sig att OP (trådstartaren) levererar uppdateringar! ... | |
| mergallfeber | 2011-12-08 20:44 | |
![]() | "Ang barn så diskuterade vi det tidigt. Jag vill ha barn och det är han med på. Han har en son redan som är 24 år gammal. Jag har inga barn. " Han kan alltså bli farfar samtidigt som han ska bli pappa? | |
| Übersize - Ej medlem längre | 2011-12-08 20:47 | |
![]() | Gå ut på stan och köp en hora. Mkt bättre än att trassla till det på jobbet. | |
| Stenknäck | 2011-12-08 20:49 | |
![]() | Härligt ta chansen - hälften vunnet:-) kärleken i alla former är helt enkelt superhärlig. | |
| malman | 2011-12-08 22:01 | |
![]() | jag blev tillsammans med min kille på jobbet och som vi vet så funkade det bra. man kan ju börja med att umgås privat middag?? | |
| Fredrander | 2011-12-08 23:00 | |
![]() | Hoppsan vad mycket synpunkter. Har inte varit hemma på några dagar. Jo, vi är sambos båda två, jag har 2 barn. dessutom känner jag hennes kille sedan tidigare. Jag tror inte heller att åldersskillnaden är det svåra, utan det sociala i övrigt. | |
| Nasty Nimrod | 2011-12-08 23:02 | |
![]() | Hoppsan. Då blev det ju genast mer komplicerat... | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-12-08 23:02 | |
![]() | Då ska du nog ta tag i din nuvarande relation först. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-12-08 23:04 | |
![]() | Herregud. | |
| shulten | 2011-12-08 23:16 | |
![]() | Ha ha Fredrander, Har du mer i skåpet? =) | |
| __Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-12-08 23:25 | |
![]() | Fredrander 2011-12-08 23:00 "Hoppsan vad mycket synpunkter. Har inte varit hemma på några dagar. Jo, vi är sambos båda två, jag har 2 barn. dessutom känner jag hennes kille sedan tidigare. Jag tror inte heller att åldersskillnaden är det svåra, utan det sociala i övrigt." Hahha. Jomenvisst. | |
| MrAtomic | 2011-12-09 00:00 | |
![]() | Aha tänkte också om det kunde vara något annat än att ni är arbetskamrater och ålderskillnad som var problemet. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-12-09 00:04 | |
![]() | det är ju lätt att glömma bort sådan oviktig info som att båda redan har sambo (och barn i det ena fallet) | |