Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 405 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lika bra | 2012-06-08 13:26 | |
![]() | Bobo Riktade egentligen inte något inlägg till dig, ville bara ge dig lite cred för din härliga inställning till blixtlåskörning. Rationalitet i dess vackraste form! :-) | |
| bobo flux | 2012-06-08 13:35 | |
![]() | Aha, då är jag med på noterna. Tack :) | |
| Daggdroppe | 2012-06-16 16:21 | |
![]() | 70 % av alla biförare är dumma i huvudet då dom har för brått. Det är deras fel att bilolyckor sker. | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2012-06-16 20:12 | |
![]() | När jag bodde i Spanien sade vi svenskar lite skämtsamt om spanjorerna att när de sitter bakom ratten är den enda gången de har bråttom. Så ser ju bilarna ut som de gör därnere också, obucklade bilar är sällsynta ... | |
| SkySpy_ | 2012-06-16 20:18 | |
![]() | Har jag bråttom kör jag i den vänstra filen och tränger mig in. Ligger jag i den högra har jag inga problem att släppa in de som kört förbi kön. De kanske har bråttom till något. | |
| Saldina | 2012-06-16 20:32 | |
![]() | Jag kör mycket bil och visst kan jag irritera mig på bilister som "tränger" sig in, men det är inte i närheten av hur mycket jag irriterar mig på när människor agerar trafikpoliser. Det om något skapar ofta risk för olyckor. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-16 22:58 | |
![]() | en gång stälde jag meg 1 minut på en av dom 3 handikappsaparkeringarna sprang till bankomaten och tog ut pengar ,då stannade en gubbe med långtradareke och skrek och när blev du handikappad som springer så fort,jag svara de blixt snabt:samtidigt som du blev trafikpolis | |
| Pelle J | 2012-06-16 23:31 | |
![]() | Så här tycker jag: att visa hänsyn är en bra egenskap. | |
| Daggdroppe | 2012-06-18 22:02 | |
![]() | där gav du honom verkligen, titti | |
| mrperfect | 2012-06-18 22:06 | |
![]() | blixtlåskörning, ifall alla väntar med att börja blixtlåsprincipen ända till man s a s måste så uppstår inte sådana här situationer Heureka!! | |
| SmashingHot - Ej medlem längre | 2012-06-18 22:07 | |
![]() | Om jag har bråttom, så tränger jag mig före utan något som helst dåligt samvete. Och har jag gott om tid, har jag inga problem med att släppa andra före. Det finns ingen prestige i detta överhuvudtaget från min sida. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-19 00:09 | |
![]() | Robban sov lite middag nu:) | |
| bulimi4 | 2012-06-19 00:13 | |
![]() | usch vad fult att parkera på handikappades p-plats, endast usla människor tillåter sig det | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-19 00:23 | |
![]() | det fans ett gäng handikapp parkeringar till och inget folk där just då och det störde ingen det tog max en minut att ta ut pengar,så usel kan du vara själv | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2012-06-19 13:34 | |
![]() | MrPerfect, du har förstått hela grejen. Svårare än så är det faktiskt inte. Saldina, du har helt rätt. Det är just såna människor skapar de farligaste situationerna i trafiken. | |
| Jumanjia | 2012-06-19 14:05 | |
![]() | Finns så många mindre begåvade människor på vägarna så man blir mörkrädd. var ute och åkte med min särbo nu för ett tag sedan, vi började svänga ut för att vi skulle passera en lastbil, vi lligger runt 110 så det är en bra fart, då kommer en bilist dundrande rakt upp i ars*et på oss, men han nöjde sig inte med de, nej han gör en idiotisk omkörning på insidan och snävt svänger ut mellan oss och lastbilen, livsfarligt. som sjutton, vi var tvungna att lätta på gasen annars hade vi krockat, det som ännu värra var att han hade ett litet BARN i baksätet. Fy fan! Om man vill köra ihjäl sig varsågod det finns gott om träd på sidorna att åka in i. Men att utsätta ett BARN för fara pga att den idioten var stressad. Och även oss, tänk om vi inte hade varit uppmärksamma på att en bil körde om oss på insidan, då hade det juh smällt. Stressade bilister borde inte få ha körkort, och så är det. | |
| Måns_E | 2012-06-19 14:51 | |
![]() | Det kanske hade hänt något, han var kanske på väg till akuten med sitt barn. | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2012-06-19 15:25 | |
![]() | Jumanja, Jag hänger inte med? Körde han om er på insidan innan ni hade kört om lastbilen? (så tolkar jag det) Då kan inte ni (den som körde) ha varit tillräckligt uppmärksam på bakomvarande trafik innan man svänger ut i vänsterfil. Det räcker inte med att bara titta en gång och se om någon är nära, man måste titta flera gånger för att uppskatta hastigheten bilen kommer i. Precis som Måns säger kan det ha varit nåt akut. Nästa gång kan det ju komma en ambulans, de håller också höga farter ibland så om ni inte upptäckte denna bil innan ni bytte fil kanske uppmärksamheten bör riktas mot er själva? | |
| irgitta | 2012-06-19 16:44 | |
![]() | spelar väl ingen roll hur akut det eventuellt var, följden hade ju lätt kunnat bli en dödskrasch och då kvittar ju akutbesöket liksom! | |
| irgitta | 2012-06-19 16:46 | |
![]() | Och oavsett om de hade tillräcklig uppsikt bakåt eller inte så är det fullkomligt livsfarligt att göra som den bilisten. Att ha "rätt" blir lite underordnat i den situationen om jag förstår scenariot rätt. | |