Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 621 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vassatassar | 2012-07-21 03:12 | |
![]() | Rolig fråga. Mina går till ett av låsen på min ytterdörr, förrådet, moppen och till min kompis lägenhet. Dumt nog har jag inte soprumsnyckeln på knippan för jag anser att jag inte behöver släpa omkring på den jämnt. Vilket leder till att jag ofta står utan nyckel till det där jädra soprummet. | |
| tuta | 2012-07-21 05:25 | |
![]() | En till villan, andra till lägenheten | |
| Gunilla _ | 2012-07-21 10:06 | |
![]() | En med diverse hemnycklar, en med jobb-. Plus en egen till bilnyckeln. | |
| Ida-Fina | 2012-07-21 10:20 | |
![]() | Två knippor: en med nycklar till hem, cykel, bil, brevlåda etc... en med jobbnycklar. Min "hemknippa" är ganska stor, men jag vägrar dela upp den eftersom om jag går hemifrån låser jag ytterdörren och då vet jag att jag har alla viktiga nycklar med mig och slipper springa tillbaka och leta efter bilnyckeln, kör jag bilen hem vet jag att jag inte råkat lämna hemnyckeln på jobbet. Jag har polisbricka på knippan. Åker jag iväg på längre semestertripper lämnas "onödiga" nycklar hemma, men oftast tar vi bilen och då är ju de nycklarna rätt bra att ha med sig :) | |
| blue_moon | 2012-07-21 10:59 | |
![]() | Glömde nämna att jag har SST-bricka (Svensk Säkerhetstjänst) på husnyckelknippan. Förutsätter dock att ärlig upphittare lägger knippan på närmsta brevlåda. | |
| 000none0000 - Ej medlem längre | 2012-07-27 14:08 | |
![]() | Alltså..de räcker väl att man tappar en nyckel..inte hela knippan alltså.. fy så jobbigt.. =( | |
| feck | 2012-07-27 14:53 | |
![]() | En knippa, nu med en del onödiga nycklar på. Har inte städat knippan sen flytt och jobbyte. Hemnyckel, två cykelnycklar (till två olika cykellås), två nycklar till två olika hänglås (skåpet på förra jobbet och gamla förrådet), en lös liten tom nyckelring som jag tänkt spara ifall det dyker upp nåt man kan ha den till och en mindre karbinhake att sätta i en skärpögla på byxorna. | |
| skrabban | 2012-07-27 17:23 | |
![]() | I min nyckelknippa finns min lägenhetsnyckel, min cykelnyckel, en maskot i form av Nalle Puh + en säkerhetsbricka. | |
| Drakena | 2012-08-16 14:09 | |
![]() | Dit jag vill in ;) | |
| schmuppisch | 2012-08-16 14:18 | |
![]() | Hemnyckel, Mors hemnyckel, cykelnyckel, tvättstugenyckel & förrådsnycklar. | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-08-16 14:50 | |
![]() | hem, cykel, postfack, jobb, andra jobbet, port till hemma, extralås hemma och en till skåpet på första jobbet. Det är ingen risk att jag tappar knippan utan att märka det. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-08-16 21:27 | |
![]() | 2 nycklar till lägenheten, tvättstugenyckel, soprumsnyckel, mammas hemnyckel, pappas hemnyckel, cykelnyckel. Jobbnycklarna på separat knippa. Vet verkligen inte varför jag besvarar detta men ja. | |
| toonfisken | 2012-08-16 22:04 | |
![]() | 2 bilnycklar (Olika bilar) ytterdörren , jobbet ,värdeskåp på jobbet , mors lägenhet ! | |
| mrperfect | 2012-08-16 22:17 | |
![]() | Knippa ett: hus/garage/bankfack/övnin gslokal i stan/garageöppnare till jobbet/plupp för att öppna dörrar på jobbet Knippa två: bil/garage/stöldkrycka/ Knippa tre: bil2/garage/stöldkrycka Knippa fyra: fritidshus | |
| stormig | 2012-08-16 22:38 | |
![]() | Har en bamse knippa med ALLT alltså lätt att hitta. Tappar jag den är jag körd. | |
| klantglenn | 2012-08-16 22:47 | |
![]() | ingen knippa. bilnyckeln hänger på en doctor who-nyckelring och hemnyckeln ackompanjeras av en kapsylöppnare från alprausch. | |
| Miss_jk | 2012-08-17 07:31 | |
![]() | Två nycklar hem, två nycklar till jobbet och en till postboxen. Och så har jag ett sånt där "mynt" till kundvagnar. | |