Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sote | 2014-01-03 17:29 | |
![]() | Luttan har alldeles rätt! | |
| Majid23 - Ej medlem längre | 2014-01-03 17:49 | |
![]() | Det är sant, muslimer tror på Jesus och tre visa män kom från Persien/Iran. Även Moses är en profet. | |
| Sote | 2014-01-03 18:02 | |
![]() | Profeter fanns det i parti och minut på den tiden. Det var flera som gjorde anspråk på att vara guds son men ingen som riktigt klarade sig hela vägen så att säga. Jesus var den som var smartast och vände sig till rätt målgrupp dvs dom fattiga och utstötta vilket i längden gjorde att han så att säga vann matchen. Det tog bara sisådär trehundra år innan han blev legitim son istället för en bastard om man säger så. Dom fattiga är ju alltid i majoritet och ungefär som med politik så är det ibland mängden som är avgörande och inte sanningshalten i det hela. | |
| kryddeluntan | 2014-01-03 19:35 | |
![]() | Jaha, låter som politiken idag Sote, få med dig massorna så är makten garanterad. | |
| Majid23 - Ej medlem längre | 2014-01-03 21:17 | |
![]() | Håller med dig Sote, allt handlade om politik och vad jag erfarit hittills handlar politik om ekonomi än idag. Mohamed kom från en stor och mäktig klan och gifte om sig med en äldre kvinna med än större och mäktigare släkt. Detta var en av hans lyckade politik. Politikerna idag lockar med skatteavdrag och dyl. | |
| Majid23 - Ej medlem längre | 2014-01-08 22:56 | |
![]() | Guldplate - fick du svar på din fråga? | |
| Fesebengt2 | 2014-01-11 00:24 | |
![]() | Ursäkta men jag är nog lite religiös Jag tror på den heliga papperskorgen på mitt jobb. Den ger mig mina synders förlåtelse genom mottagning av mina offergåvor så som felaktigheter jag skapar under dagen. Den förlåter mig för mitt frosseri då jag offrar resterna av min konsumtion av godis och kaffe. Varje morgon när jag återkommer till mitt arbete ser jag att jag fått syndernas förlåtelse genom att den är tom. Ateisterna på mitt arbete försöker hela tiden övertyga mig att det är någon de kallar för städerskan som tömmer den. De försöker även överbevisa mig med så kallade vetenskapliga bevis som fakturor från nått de kallar städbolaget. Jag förkastar dem och tror att de kommer att hamna i det papperslösa h-vetet istället för den himmelska soptunnan där återvinning sker. Jag tror att ni som förstår Rock concert movement # 63 förkunnat av profetinnan Venus Hum samt applicerar det varje gång ni ser en medmänniska kommer att nå nirvana. www.youtube.com/watc...jQ qp613g8w | |
| Bahoo - Ej medlem längre | 2014-01-11 00:29 | |
![]() | Du behöver inte be Gud om förlåtelse. Du behöver inte ens be din mamma om förlåtelse. Du behöver inte ens be din fiktiva kramgoa tjej om förlåtelse. Bara sluta drömma om din syster... | |
| Fesebengt2 | 2014-01-11 00:37 | |
![]() | Jaha jag hör vad du säger och din religion får du gärna ha. | |
| Majid23 - Ej medlem längre | 2014-01-11 00:45 | |
![]() | Tro på vad du vill, försök aldrig övertala/övertyga andra att vara som du. Jag respekterar både religiösa och icke religösa bara de inte stör mig med sina övertygelsen. Har till och med överget hemlandet för att kunna få lugn o ro i mitt liv. | |