Spelrum
| Giraffen | 59 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 91 |
Mobilspel
| Pågående | 19 443 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-06-25 12:30 | |
![]() | Ser ett klagomål på mäns ben ovan. Herregud, ett par riktigt fina manslår går inte av för hackor. Och hårigheten! Älskar den. | |
| Roie | 2014-06-25 13:06 | |
![]() | Män är djur | |
| Rhotheta | 2014-06-25 13:39 | |
![]() | www.youtube.com/watc...ZO BnKYXEU0 | |
| dinodog | 2014-06-25 14:25 | |
![]() | På mit kylskåp sitter ett urklipp. Klippet är från serien Hagbard Handfaste om jag nu inte minns fel så heter hans fru Hildegard. Hildegard säger till Hagbard. Har du insett att de flesta av våra problem orsakas av bristfällig kommunikation oss emellan? Ingen reaktion från Hagbard varpå Hildegard ryter. Hörde du vad jag sa? Hagbard med en något förvirrad min. Förlåt pratade du med mig? | |
| le-lou | 2014-06-25 14:29 | |
![]() | Män är enklare att charma. | |
| hfranke | 2014-06-25 14:30 | |
![]() | Ja Sylvia, det är trådens förtjänst :) Gillar också lår. Och typ resten också. | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2014-06-25 16:17 | |
![]() | Just kantigheten är det underbara. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-06-25 17:13 | |
![]() | män är 51% av jordens befolkning av människor. | |
| hedborn | 2014-06-25 17:29 | |
![]() | Hörde detta från en kvinnlig författare: Om min dotter frågade mej "vem av mina beundrare ska jag välja att gifta mej med?" så skulle jag svara: "välj den du skrattar tillsammans med". | |
| kryddeluntan | 2014-06-25 19:58 | |
![]() | Det var väldigt klokt sagt :-) jag vill också ett intellektuellt utbyte, en karlbsombkan diskutera och har egna åsikter. | |
| kryddeluntan | 2014-06-25 19:58 | |
![]() | Som kan | |
| Lill-IT | 2014-06-25 20:42 | |
![]() | Doften av en ren, härlig man går inte av för hackor. Inte heller känslan när man kryper in i en stor, skön, trygg famn. Stora vackra händer. Sova sked. Skäggstubb.. hår på bringan.. håriga ben. Finns många bra saker hos vissa män. :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2014-06-25 20:47 | |
![]() | Jag har fler manliga vänner än kvinnliga. Var en pojkflicka som ung - som hellre hängde med pojkarna och klättrade/åkte slalom i det farliga skogsspåret och gjorde en massa bus, som i efterhand ändå känns rätt oskyldiga. Gud nåde om mamma fick reda på allt! ;) Nåja, vad jag gillar mest hos män är att, de jag känner iaf, ofta är rättframma, sakliga och mycket sällan snackar skit bakom ryggen på folk. Kan inte med "tjejkvällar" (och liknande tillställningar) när ett tiotal kvinnor träffas för att äta och spa:a för att sedan ägna alldeles för mycket av tiden till att dissekera andra kvinnor. Brrr. Jag kan dock uppskatta att umgås i grupp med kvinnor där fokuset inte ligger på hår/hud/naglar/snacka skit om de som inte just då deltar. Synd bara att det är så få sådana fester. Sedan så tycker jag så rysligt mycket om mäns nackar... där fjunhåret växer... åhhh! Och underarmar, särskilt de med väl synliga blodådror. Vet inte riktigt varför men jag blir alldeles salig när jag får se såna :) | |
| fulsnack | 2014-06-25 20:50 | |
![]() | Har också funderat lite och kommit fram till att det enda negativa med män är: De med håriga ryggar, näshår, öronhår och byxor som visar way too much ass crack. | |
| kryddeluntan | 2014-06-25 20:52 | |
![]() | En man ska ha snygg häck! | |
| fulsnack | 2014-06-25 21:11 | |
![]() | Och en djup blick. Och charmig personlighet. Och mörk, lugn röst. Och så vidare. | |
| throwback - Ej medlem längre | 2014-06-25 21:20 | |
![]() | För några år sen hade jag tappat tron på män, både på jobbet och privat, sen dök han upp, den där mannen som kan få mig att le fånigt av bara tanken på att vi ses snart. Pirret i magen, tryggheten i att han fångar upp mig en dålig dag, vissheten att han vet att jag är stark nog i mig själv och låter mig vara precis den jag är. Jag har också manliga vänner som är guld värda, skitstövlarna har jag lämnat bakom mig sen länge, jag har lärt mig att känna igen och undvika dom som tur är. | |
| hfranke | 2014-06-25 21:49 | |
![]() | Och så vidare..... det är så mycket som är fantastiskt med män, jag hoppas att ni läser tråden och vet att ni kompletterar oss. Eller mig iallafall. Att älska och bli lika älskad tillbaka av en man med häcken rösten bringan låren och allt vad vi nu räknat upp är fantastiskt. Sen om ni har maffiga MMA-lår eller knotiga fotbollsknän, har hår eller ej, det är i slutänden rätt likgiltigt. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2014-06-25 21:54 | |
![]() | hfranke 1+ | |
| hfranke | 2014-06-25 21:56 | |
![]() | Dags att skaka liv i den gamla singeltråden ;) | |