Spelrum
Giraffen7
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade7
Mobilspel
Pågående19 012

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Lågintensiv2016-03-02 18:40
Antal inlägg: 3228

Challe, varför har du sånt behov av att tala om för mig vad jag är? Näthatare skriver väl direkt till folk, ungefär som du gör just nu? Du verkar fixerad vid mig, byt fokus.

kryddeluntan2016-03-02 21:28
Antal inlägg: 12360

Äsch, nu blev jag nyfiken och får väl titta på det för att bilda mig en uppfattning

Härejagigen - Ej medlem längre2016-03-04 03:53
Antal inlägg: 1888

Det är väl bara att låta bli stt titta om man inte gillar det man ser!!!!!!!!!
Slippa hetsa upp sig så i onödan !

Sote2016-03-04 09:30
Antal inlägg: 3557

Fast om det är till sånt här våra licenspengar används till då tycker jag att man absolut har rätt att säga vad man tycker och även bli förbannad över det om det nu är så man känner. Sen finns det naturligtvis massa annat dom jag öl r totalt ointresserad av men det som stör mig med detta är ju att det på n å got sätt är dömt att misslyckas redan från början så det känns som att dom bara gör det för att någon på SVT tycker att det är ett intressant koncept. Jag förstår liksom inte syftet med programmet Man får ju hoppas att dom nöjer sig med två säsonger.

Challe_B - Ej medlem längre2016-03-04 10:40
Antal inlägg: 5853

Låg:

Jag sa bara hur jag uppfattade dig, inte vad du är, för det vet jag inte. Näthatare behöver väl inte nödvändigtvis skriva direkt till folk? Jag vet inte var du fått det från. Jag fokuserade på dig eftersom det verkade så himla märkligt att du ena sekunden berättar på ett rimligt och bra sätt varför du inte gillar programmet, för att i nästa säga något i stil med "Hon ser ut som ett jävla russin!!!" Vad är poängen med att skriva sånt? Du kan ju uppenbarligen uttrycka dig på ett vettigt sätt också, så varför alla dessa påhopp som jag listade nyss?

Challe_B - Ej medlem längre2016-03-04 10:43
Antal inlägg: 5853

Sote:

Det bästa sättet att få programmet att lägga ner är nog helt enkelt att inte titta på det. För om både folk som gillar programmet och dom som inte gör det båda kollar, så får ju programmet sjukt många tittare, och alltså blir det en till säsong.

Lågintensiv2016-03-04 11:21

Du har problem med läsförståelsen. Jag har förklarat flera gånger att jag gillar att reta mig på programmet.

Lågintensiv2016-03-04 11:23

Du kan väl skriva något om programmet istället för att kommentera mina inlägg. Har du sett det? Vad tycker du själv?

Härejagigen - Ej medlem längre2016-03-04 11:49
Antal inlägg: 1888

Om du gillar att reta dig på programmet så fyller det ju sitt syfte :-)
Själv har jag inte sett det men får väl ta en titt och bli uppretad jag oxå om jag är på det humöret .

Lågintensiv2016-03-04 11:53

Exakt. Detta är syftet med programmet, det är underhållning.

dumtjej2016-03-05 16:20
Antal inlägg: 5

Jag tycker det är ett intressant program till skillnad från alla jag känner som säger att det är ett skitprogram. Jag kollar även på paradise hotel, big brother, ensam mamma söker och bonde söker fru. Jag kan inte låta bli helt enkelt.

klavertrampa - Ej medlem längre2016-03-05 16:39
Antal inlägg: 266

Är likadan som dumtjej, och står för det:)

volpe1964 - Ej medlem längre2016-03-08 03:11
Antal inlägg: 6106

Har sett ett och ett halvt program för att teven råkat vara på, men tycker faktiskt att det är ett helt OK program.

dumtjej2016-03-08 10:05
Antal inlägg: 5

Eva o Per går med raska steg mot skilsmässohotellet. Snacka om omaka par

Lågintensiv2016-03-14 20:52

Pinsammare än någonsin när de sitter och pratar gravallvarligt och stelt med sina vänner och släktingar om sin relation. Och den stora frågan - varför bryr sig per om vad Eva tycker? Stockholmssyndromet?

proposition2016-03-14 22:25
Antal inlägg: 509

Haha! Nej, för att han sett sin Sanna glans genom hennes ögon och han vill så gärna rädda sin lilla minimorot till mandom.

Humblen2016-04-04 23:25
Antal inlägg: 664

Totalt misslyckat av experterna med låg självinsikt av dem för att de matchade paren dåligt, såg slutet på serien för inte så länge sedan. De skyller på paren istället för att se sina egna misslyckanden.

Eva verkar omöjlig och skulle inte vara med om de hade varit något sånär seriösa med matchningar. Det unga paret var tydligt att attraktion är en viktig faktor och den faktorn verkade inte tas med på allvar av experterna, att ha en tes hur relationen skulle utvecklas över tid är tveksamt (då det mer eller mindre förutsåg att hon inte skulle vara attraherad av honom i början vilket stämde men stämde även senare).

Såg den amerikanska nu och där var det betydligt mer seriösa med matchningarna men ändå kan det bli fel såklart. En tjej verkade ha alldeles för höga förväntningar på killen som faktiskt såg betydligt bättre ut än henne.

Farnsworth2016-04-06 13:42
Antal inlägg: 2153

Jag håller inte med LågIntensiv om att deltagarna var tråkiga som ett paket Lätta. Tråkiga människor väcker inga speciella känslor hos mig. Dessa personer däremot var aktivt frånstötande människor. De fascinerade mig av den anledningen. Jag visste knappt att sådana människor finns. Men det beror nog på att jag träffat och umgåtts med alltför få människor i mina dar.

Lågintensiv2016-04-06 13:53

Ha ha! :)

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?