Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 054 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pluttisen | 2007-06-19 15:11 | |
![]() | Jag vill oxå ha fler tatueringar, har iaf hittat 2 stycken jag vill ha, men det får bli när sommarn är över och ekonomin är bättre.... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-06-19 23:40 | |
![]() | Någon som kan tipsa om en sida på internet med fina figurer och bilder som man kan tatuera? | |
| diz_ | 2007-06-20 01:32 | |
![]() | Jag har hål i näsan och öronen och en tatuering på skulderbladet. Nu till höste/sommaren blir det en på handleden. Det ser jag fram emot. | |
| lelou - Ej medlem längre | 2007-06-20 01:34 | |
![]() | nuförtiden är det mer ovanligt att folk inte är tatuerade än att de är det. | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-06-20 09:37 | |
![]() | Här finns en hel del både stort och smått =) www.stanleytattoo.se...an dra1.htm | |
| _Frid_ - Ej medlem längre | 2007-06-20 11:27 | |
![]() | Det kanske är vanligt att det finns fler som inte är piercade/tatuerade men det är viktigt att man gör det för sig själva och inte för att det är populärt. Jag gjorde min första piercing när jag var tretton med mina föräldrars tillåtelse om jag lyckades jobba ihop pengarna till det själv. Vilket jag är glad över att jag gjorde, det kändes som om jag verkligen ville ha den då även om det kändes tufft att gå upp sju på morgonen under hela sommarlovet. Dom andra har jag gjort nu för något år sedan. Men tycker att det är viktigt att man väljer något man trivs med och som är betydelsefullt för en själv. Visst det finns gränser! Men så länge det går att dölja det med kläder under arbetet och såhär så att tatueringen/piercingen inte hindrar en för att få jobb så är det helt okej enligt min mening. | |
| pilutta-dej | 2007-06-20 18:52 | |
![]() | Visst är det det. Jag bara undrar om man fortfarande vill att det ska stå ROBBAN över hela ryggen trettio år efter att det tog slut med honom?(Jag har sett just den varianten, men Robban kanske inte var hennes kille utan hennes son). Om man vill tatuera sig ska man kanske välja motiv med större eftertanke. Jag gillar varken tatueringar elle piercing, som tydligt framgått av mina tidigare inlägg, men det är verkligen något man bestämmer själv, naturligtvis. Jag föredrar tatueringar framför piercing om jag ska välja, utseendemässigt alltså, men piercing har ju den stora fördelen att man kan ångra sig. Fulast, i mina ögon, är ring i näsan, på hållser det ut som om man har impetigo (svinkoppor). | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-06-20 19:22 | |
![]() | Jag har länge trott att det bara var porrskådisar och lantliga analfabeter som hade tatueringar, men efter att ha kastat ett getöga på televisionsapparaten upptäckte jag svart bläckkludd på var och varannan arm. Jag gissar att det tyder på att tatueringar numera är socialt accepterade även i samhällsklasser som ligger något över hamnkvarterens och de slutna cellernas värld. | |
| Fjärsman - Ej medlem längre | 2007-06-20 20:32 | |
![]() | haha...bara sjömän har tatueringar. Själv har du väl en nosring? | |
| två bakelser | 2007-06-20 20:59 | |
![]() | Nej Pilutta-dej, fulaste piercingen är en stor silverkula under munnen, typ i hakgropen. Det ser ut som om man har en stor fästing där! | |
| JPOd - Ej medlem längre | 2007-06-20 21:02 | |
![]() | Ja, de där små prylarna ser ju enbart löjliga ut. Om man skall ha grejor skall det vara rejält. | |
| pilutta-dej | 2007-06-20 22:19 | |
![]() | Jaaa, vem blir först med en riktig tjurring? | |
| Jarmis | 2007-06-21 11:11 | |
![]() | Jag har "Lite Finare Lite Bättre" tatuerat på underarmen. | |
| Nunnan Green - Ej medlem längre | 2007-06-21 11:20 | |
![]() | Har en käck liten tatuering föreställande Bror Mu under naveln. Sen har jag låtit tatuera in Adams katt på vänster överarm. Ska i sommar köra HD ner till Amsterdam för att låta tatuera in Vulcans inlägg beträffande låsta öppningslägen i svanken. "Det välkända, men konstruerade exemplet går ut på att en spelare lägger CD som öppningsdrag, varpå den andre svarar med wc (båda blanka) ovanpå. Då är planen stängd eftersom det vare sig går att haka eller förlänga på något av de fyra ord som ligger (2 WC och 2 CD) Särskilt realistiskt är väl knappast detta exempel dock. " | |
| Nunnan Green - Ej medlem längre | 2007-06-21 11:23 | |
![]() | Funderar på om jag ska välja Arial eller Times New Roman, vad tycker ni? | |
| pilutta-dej | 2007-06-21 12:10 | |
![]() | Nä, Edwardian script är tjusigare, eller Harrington. | |
| Nunnan Green - Ej medlem längre | 2007-06-21 12:20 | |
![]() | George Harrington i svanken. Du är inte bara lite vild och galen du, Pilutta! Fast i och för sig... Vad tror ni förresten om blått i och med att det är ett Vulcaninlägg? | |
| två bakelser | 2007-06-21 12:38 | |
![]() | Ett Vulcaninlägg måste ju vara i Footlight och självklart blått, Syster! | |
| Wilderness | 2007-06-22 01:47 | |
![]() | Inga tatueringar, numera mycket stolt att jag orkat me att motstå frestelsen i många år. Gillar vacker ren hud mer numera. Men en glittrig sten på tungan hade jag svårare att motstå! *s* | |
| blue_moon | 2007-06-22 10:03 | |
![]() | Mina örsnibbar är håltagna, inte piercade. Det hette så 1962 när jag var 15 år. | |