Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:03 | |
![]() | hellofina.blogg.se/i...42 0843.jpg stort ja. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:04 | |
![]() | sen ser jag nu att hon har sådana där fula "anatomiska" droppformade implantat. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:04 | |
![]() | Så som jag ser ut nu, så utesluter jag inte framtida ingrepp om vi säger som så... | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:10 | |
![]() | Men Herregud...är det ärrvävnad man ser löpa runt som en skrattande mun runt det ena bröstet på fröken Rosing? Är det sådana ärr man får? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:12 | |
![]() | Ja om man får göra så där utan att konsultera psykolog borde man få göra sig själv asymmetrisk genom att vinkla näsan 2 cm åt vänster. Tror menglekirurgen skulle hävda att det var entartete kunst och visa en dörren. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:12 | |
![]() | absolut inte. däremot skulle jag gissa på bristningar vid sådana implantat. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:13 | |
![]() | Jag trodde man gjorde ett snitt vid armhålan typ? På Rosings bröst ser det ju ut som att man gått runt med cirkelsåg och öppnat den som en lucka :( Det måste vara en skugga eller nåt, va? | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:13 | |
![]() | Aha...ja, det är säkert en rimligare förklaring. Tack. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:14 | |
![]() | jag gillar de runda inplantaten mkt bättre btw: www.expressen.se/pol...78 6819.jpg tuttar uppe på nyckelbenet nej hu. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:15 | |
![]() | armhålan eller ett två cm snitt i vecket under bröstet. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:18 | |
![]() | Det var nog bristningar jag såg på en del av efterbilderna som skrämde mig. Är ganska ironiskt att kvinnor som fött barn och vill åtgärda lite hängiga bröst riskerar att få bristningar (eller synligare befintliga bristningar) av inläggen. En del efterbilder ser just ut som graviditetsbröst. Bröstlyften tycker jag de verkar vara bättre med. Då flyttar de bröstvårtorna högre upp. Varför gör de inte det på alla? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:21 | |
![]() | för att man får så fula ärr. en ring runt vårtan ett streck ner och en tio cm "glad mun". ett ankare alltså. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:22 | |
![]() | får man inte fula ärr av att flytta vårtgården (avskyvärt fult ord btw)? Det måste ju verkligen riskera känslebortfall dessutom? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:24 | |
![]() | "En del efterbilder ser just ut som graviditetsbröst." det var säkert också var det var. sen är det väl olika vad man prioriterar. fyll eller synligare bristningar. ngr ungflicksbröst kan dessa personer iaf inte få. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:24 | |
![]() | jo, uisige. ankarärr. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:25 | |
![]() | jaha - svar fanns redan :) Men ni som är bevandrade i konsten... måste man nästan inte alltid flytta "den" om man ska fixa brösten? Iaf om man slänger in implantatet i ett bröst som förlorat lite av sin uppkäftighet? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:28 | |
![]() | inte om du fyller ut det som försvunnit (eller mer) och vårtan tidigare satt bra. som alla kvinnor vet från omklädningsrummen om inte annat sitter inte vårtorna snyggt från början på många. det är sjukt hur många fula varianter naturliga bröst det finns. dessa blir inte särskilt mkt bättre så klart. bara större. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:34 | |
![]() | Aha. Här lär man sig :) Jag hänger ofta på kallbadhusets bastu och sitter således med allsköns damer på laven och svettas. Faktum är att det är sällsynt att jag ser ett bröst som är så fult att jag reagerar. Det kanske beror på att mitt intresse för kvinnobröst är lite begränsat - men ändå... jag tycker att jag borde reagera om jag såg "sjukt många fula varianter" ? Jag tycker de flesta ser okej ut. Ibland reagerar jag däremot på att jag tycker att en naturlig tanta är relativt fin i hullet. Sen är ju nakna människor i flock groteskt i sig självt förstås :( Det är lite usch! | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:34 | |
![]() | Exakt ramsay. Ska man vara krass så finns det mindre vackra/symmetriska naturliga bröst. Är bröstvårtorna något sneda förstärks detta när man lägger in saker under som gör att vårtorna dras ut och ser ut att vara på väg upp i armhålan. Vid bystförminskning/lyft tycker jag de verkar flytta vårtan och då faktiskt med ett resultat som är bättre än innan. Det var nog graviditetsbröst innan men på före-bilden såg de inte alls så farliga ut. Operationen förstärkte bristningarna. Hade det varit jag hade jag stämt kirurgen för att man inte avrådde mig från operation. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 18:37 | |
![]() | en seriös kirurg informerar om det förväntade resultatet. för dessa kvinnor fanns inte perfekt alternativet utan de valde väl det de prioriterade högst. | |